Kosmetyki do włosów ANWEN / haul

anwen kosmetyki
Teraz gdy całe dnie spędzam w domu, mam naprawdę dużo czasu na pielęgnację włosów. Odpuściłam sobie układanie ich, suszenie i stylizację, wszystko to na rzecz dni przesiedzianych w maskach. Mam nadzieję, że ten czas się opłaci i zaowocuje pięknie nawilżonymi włosami, choć tyle teraz mogę zrobić. Na początku wykorzystałam wszystkie maski, które miałam zachomikowane w  domu, w końcu nadszedł czas na zakupy i w końcu zdecydowałam się na kosmetyki ANWEN. To polska marka stworzona przez blogerke - Annę Kołomycłew, która od lat uczy jak dbać o włosy, znaną wszystkim lepiej właśnie jako Anwen. Asortyment marki bazuje na produktach naturalnych, dostosowanych do odpowiedniej porowatości włosów. Na początek zdecydowałam się na dwa produkty i jedno akcesorium. Oto moje zakupy!
maska na noc na włosy
SLEEPING BEAUTY maska nocna do wysokiej porowatości
Maskę można stosować na 3 sposoby, ja kupiła ją do stosowania na noc, choć na pewno wypróbuje pozostałe dwie opcje. Prawda jest taka, ze w taki sposób można stosować każdą maskę, jednak byłam ciekawa produktów marki od dawna. Maska jest gęsta, bardzo zbita, ma biały kolor i naprawdę przyjemny zapach, dla mnie herbaciany :) Wydaje mi się jednak, że będzie mało wydajna, jednak nakładając ja na noc należy zaaplikować jej więcej, tak by co miało się wchłaniać, a przez tak gęstą konsystencję trudniej ją rozprowadzać po włosach. Jestem po pierwszym użyciu i przyznam, że nie zauważyłam żadnych efektów, ale poczekamy zobaczymy, nie lubię oceniać książki po okładce. 
turban na włosy
TURBAN WRAP IT UP (CZARNY)
Czarny delikatny materiał w  kształcie trochę przypominającym jaszczurkę, choć to pewnie głupie porównanie. Turban trzeba zamotać samemu, mamy na czubku głowy gumkę wszystką w materiał, na której możemy zakręcić "ogon". Osobiście jestem trochę rozczarowana jakością, gdyż jest bardzo przeciętna. Mam nadzieję jednak, że produkt posłuży mi dłużej niż sądzę. Być może gdy nabiorę wprawy turban będzie "siedział" mi na głowie całą noc, na razie znacznie mi się zsuwa. 
olejek do włosów anwen
HAPPY ENDS PŁYNNE serum do zabezpieczania końcówek włosów
Wygładzające końcówki serum w wygodnym opakowaniu z pipetą.  Butelka jest szklana i mieści 20ml produktu. Mam nadzieję, że jest skuteczne. Moje końcówki są w opłakanym stanie, miałam umówioną wizytę u fryzjera na 15 marca, właśnie by je obciąć. Ostatnio u fryzjera byłam 1 grudnia, wiec to już ponad pół roku, możecie zatem sobie wyobrazić, jak to kiepsko już wygląda. Przy  z natury suchych, falowanych i tak grubych włosach, jak moje regularne podcinanie końcówek to konieczność, inaczej włosy wyglądają na bardzo zaniedbane. 

Podsumowanie
Jestem po pierwszym użyciu obu produktów, na razie nie chcę wydawać opinii. Mogę odnieść się do wydajności maski, która wydaje mi się przeciętna, ma też przyjemny zapah o raz w mojej opini ta linia ma najłądniejsze opakowania ze wszystkich dostęonych w sklepie. Olejek ma bardzo wygodne opakowanie. Natomiast turbanem jestem trochę zawiedziona, liczyłam na cos porządniejszego, jednak ku mojemu zdziwieniu nie rozwiązał mi się w nocy, ale oczywiście znacznie zsunął z głowy. 

Jestem ciekawa Waszych opinii, czy znacie kosmetyki Awen, 
czy macie swoich ulubieńców?
 A może znacie inne podobne produkty, warte polecenia? 

pozdrawiam Karolina!

Komentarze