Denko / MARZEC-KWIECIŃ 2020

Te dwa miesiące okazały się wyjątkowo długie, nasze życie zmieniło się z dnia na dzień, mimo to niektóre rzeczy zostały bezimienne. Nigdy nie oszczędzałam czasu na pielęgnację, obecnie mam go jeszcze więcej, wiec wykorzystuje to bez wyrzutów sumienia. Dlatego kosmetyki się zużywają bez zmian, a nawet szybciej, dzięki temu regularnie mogę zaprosić Was na wpis z pustymi opakowaniami. 
VIANEK KREM PRZECIWZMARSZKOWY POD OCZY wizarz
VIANEK KREM PRZECIWZMARSZKOWY POD OCZY 
To dość lekki krem i chociaż wolę bardziej treściwe produkty, gdyż wydają mi się silniej działające, to nie miałam mu nic do zarzucenia. Szczególnie dobrze sprawdza się w pielęgnacji dziennej, gdyż szybko się wchłania i nie zostawia żadnej warstwy na skórze, co ułatwia makijaż. Plusem jest też oczywiście skład i to, ze to polska marka. Opakowanie zapewnia łatwą i higieniczną aplikację. 

BIODERMA SEBIUM PORE REFINER Korygujący preparat zwężający pory
Jeśli śledzicie moje sociale, to pewnie znacie ten produkt i wiecie, że bardzo go lubię. Nakładam go na dzień, zwykle na krem nawilżający na nos i brodę, przy specjalnych okazjach na całą buzię. Działa, jak baza minimalizująca widoczność porów, jednak ma też właściwości pielęgnacyjne i jak dla mnie nie obciąża tak cery,  jeśli używacie na co dzień np. bazy Benefit, to warto sprawdzić, go jako alternatywne; wygładzona buzia gwarantowana. 
KIEHL'S DAILY REVIVING CONCENTRATE Koncentrat na dzień pobudzający skórę
REVITALIZING SUPREME LIGHT + GLOBAL ANTI-AGING CELL POWER CREME OIL-FREE Lekki krem antystarzeniowy 
To próbka kremu, stosowałam go ok 2 tygodnie raz dziennie, co przy 10ml wydaje mi się długo, więc wydajność oceniam bardzo dobrze. Krem ma dość lekką konsystencję i szybko się wchłania. Jest polecany dla cer mieszanych i zgadzam się z zaleceniami: nie potęguje błyszczenia skóry, nie oblepia jej, nie obciąża i nie zapycha. Nie jest to jednak produkt matujący, działa bardziej na nawilżenie i napięcie skóry. 

KIEHL'S DAILY REVIVING CONCENTRATE Koncentrat na dzień pobudzający skórę
Pierwszą butelkę tego serum zużyłam w 2015 roku, wydaje mi się to naprawdę dawno temu. I od tamtej pory jego opakowanie zupełnie się nie zmieniło, za to moje oczekiwania zupełnie. To produkt mający rozświetlać, nawilżać i delikatnie poprawiać gęstość skóry; moim zdaniem dokładnie to robi. Bardzo ważne jest jednak aby aplikować go przed kremem i to w niewielkiej ilości. W innym przypadku zapycha i bardzo obciąża. W dodatku ma fenomenalną pipetę, niesamowicie precyzyjną. 
CZTERY SZPAKI SZAMPON W KOSTCE
GUCCI BLOM Perfumy
Zapachy i ich postrzeganie, to bardzo indywidualna sprawa. Mi zapach się podobał, jest dość mydlany; na mnie utrzymywał się długo i był intensywny. Nie jest to jednak zapach, który zapamiętam na długo i raczej nie będę do niego regularnie wracać. Najbardziej chyba podoba mi się jego opakowanie, ale jeśli się Wam podoba lub lubicie tę gamę - polecam. 

CZTERY SZPAKI SZAMPON W KOSTCE 
Niestety nie jest to produkt dla mnie, choć całkiem nieźle się mydlił, to ciężko mi się go nakładało na włosy i bardzo brakowało mi uczucia świeżości, które daje mi zwykle szampon płynny. Uwierzcie próbowałam róznych metod, jednak zawsze tak samo trudno mi się go używało, włosy po nim szczególnie na przy sklepieniu, gdzie nie używam odżywki, były szorstkie i bardziej się plątały. Trudno mi go ocenić, bo wiem, że jest bardziej ekologiczny, polskiej marki i ma dobry skład, ja jednak jestem na nie. Z plusów mogę podać jedynie wydajność, bo niestety nawet zapach mi nie odpowiadał. 
co kupić w lushe?
PILATEN BLACK MASK  Oczyszczająca maska peel off
Maskę stosowałam bardzo rzadko, przez co naprawdę długo była w mojej szafce. Tak naprawdę w opakowaniu jest jeszcze 1/3 produktu, ale mam to opakowanie grubo ponad i chyba już czas się jej pozbyć. Maska dobrze sprawdza się przy uporczywych porach, u mnie szczególnie na nosie jednak jej aplikacja i bardzo płynna konsystencja mocno mnie denerwowały, przez co niechętnie używałam jej regularnie. To samo co mnie do niej zniechęcało, działa na jej ogromną wydajność, opakowanie jest duże, a lejąca konsystencja oznacza ogromną ilość produktu w tubce. Czy kupię ją ponownie? Raczej nie, na rynku jest wiele fajnych masek peel off o przyjemniejszej konsystencji. 

LUSH BODY SPARY DAD'S GARDEN LEMON TREE Mgiełka do ciała
Ten spray to coś właściwie bardziej perfumy niż mgiełka, ma bardzo intensywny zapach, jest zaskakująco trwały i ma mocny rozpylacz, przez co nie nadaje się do spryskiwania  orzeźwienia. Zapach jest świeży, cytrusowy, ale bardzo oryginalny. Ja jestem jego wielką fanką, to moje drugie opakowanie i jeśli będę miała okazję, kupię go znów. Chowając letnie rzeczy po ubiegłorocznym sezonie spryskałam, marynarki tym sprayem,  gdy rozpakowywałam pudełka w kwietniu po ponad półroku marynarki ciagle nim pachniały! Jak na cenę ok 20euro i tę pojemność, cudo <3 cenach="" cie="" dost="" jeszcze="" mi="" nbsp="" ne="" nych="" osobi="" p="" pne="" podoba="" r="" s="" si="" w="" wilight="" zapachy="">
eyeliner kvd tattoo opinie
PIXIE REVIVING UNDEREYE  CONCEALER Korektor pod oczy
Nie przypadliśmy sobie do gustu, użyłam go tylko dwa razy i po chyba roku zalegania w szafce zdecydowałam się z nim pożegnać. Korektor był w jednym z boxów Shinybox i  byłam naprawdę go ciekawa, gdyż wiele dobrego czytałam na temat PIXIE. To jednak nie produkt dla mnie: jest ciężki, silnie kryjący, pewnie idealny do niedoskonałości, ja jednak ich nie mam zbyt często i wystarczy mi korektor, którego używam zwykle pod oczy, ten się do tego nie nadaje, gdyż jest zbyt treściwy. Produkt jest też słabo zabezpieczony, gdyż przy pierwszym odkręcaniu wypadła mi przejrzysta część wieczka, a przy zakręcaniu rozłamała się jego czarna część. Nie kupię więcej i nie polecam tego produktu. 

KVD VEGAN BEAUTY TATTOO LINER Eyeliner w pisaku
Ten eliner ma naprawdę wiele plusów i jedną wielką wadę, czyli cenę; dlatego przy każdej sposobności staram się kupować go w  miniaturze. Dla mnie olbrzymim plusem jest jego końcówka, która zarówno bardzo ułatwia malowanie niewprawionym, jak i pozwala na bardzo precyzyjne malowanie cienkich kresek. Kolor jest głęboki i intensywny, eyeliner jest też bardzo trwały. To chyba mój ulubiony eliner "z perfumerii".

Oto kosmetyki, o które stałam się uboższa w ostatnim czasie. 
Na razie nie planuje zakupów, gdyż właściwie dla wszystkiego, czego potrzebuje mam zamienniki. Jak już podkreślałam wielokrotnie staram się pozbyć wszystkich zbednych produktów i wykorzystywać to co mam. Podzielcie sie ze mna proszę tym, czego wy najchętniej używacie i co Wam kończy się najczęściej.

Pozdrawiam Karolina!

Komentarze