STARTER KIT CULT BEAUTY / HAUL

Skończyłam mi się maseczka GLOW RECIPE, którą uwielbiam i której nic mi nie jest w stanie zastąpić, dlatego zaczęłam szukać, gdzie można ja zamówić najtaniej. Z racji, że ciągle nie jest dostępna oficjalnie u żadnego polskiego dystrybutora, zaczęłam przeszukiwać zagraniczne sklepy i tak oto właśnie trafiłam na CULT BEAUTY,. Maseczka okazała się być tam dostępna bez problemu w dwóch wielkościach, w zestawie z tonikiem i w pudełku, z 5 innymi produktami w promocyjnej cenie 30 Funtów, gdy ta sama pojemność samej maski, na tej stronie kosztuje 20,50. Zgadnijcie na co się zdecydowałam? Dlatego też w tym poście pokaże Wam moje pierwsze zakupy w tym roku. Oto co znalazło się w pudełku.
GLOW RECIPE WATERMELON GLOW SLEEPING MASK MASECZKA CAŁONOCNA (Produkt pełnowymiarowy)
Produkt, od którego się zaczęło, czyli cało nocna maska marki GLOW RECIPE, którą naprawdę uwielbiam. To moje 4 opakowanie i do tej pory zawsze przywoziłam ją sobie z wyjazdów. Maska ma konsystencje nieściągniętej galaretki i jest delikatnie lepka, ale mi to uczucie nie przeszkadza. Ma bladoróżowy kolor i pięknie pachnie, oczywiście arbuzem. Jeśli chodzi o działanie, to po nałożeniu na noc grubszej warstwy rano maska się łuszczy nam na skórze, tym samym usuwa martwy naskórek. Cera po jej zastosowaniu jest jaśniejsza i ma widocznie więcej blasku. Efekt jest widoczny i sprawia, że maska jest warta każdej wydanej na nią złotówki. 

LIVING PROOF RESTORE MASK TREATMENT MASKA DO WŁOWÓW (Miniatura)
Miniatura maski do włosów, o działaniu głęboko odżywiającym, który naprawia suche, uszkodzone włosy, pozostawiając włosy widocznie zdrowsze, silniejsze i lśniące. Maska wystarczyła mi na 2 użycia, po których szczerze mówiąc nie zauważyłam żadnych zmian na moich włosach.
NARS THE MULTIPLE SZTYFT WIELOZADANIOWY / Odcień: ORGASM (Miniatura)
To również miniatura produktu, są to 4g, w Sephorze za 14g zapłacimy 195zł. Miniatura jest duża i wygodna w użyciu. To sztyft do użytku jako róż, cień, czy błyszczyk w najbardziej kultowym kolorze marki NARS. Na razie użyłam go raz i szczerze mówiąc jestem troche rozczarowana pigmęntacją, ale jeszcze za wcześnie na jakiekolwiek oceny.

The Ordinary - Alpha Arbutin 2% + HA - Serum z Alfa Arbutyną i Kwasem Hialuronowym (Produkt pełnowymiarowy)
Serum o właściwościach rozjaśniających, niwelujące przebarwienia. Bardzo lubię produkty The Ordinary, mam do nich duże zaufanie, gdyż zazwyczaj są bardzo skuteczne. Serum używam od 3 dni, na razie trudno mi powiedzieć więcej niż, to, że szybko się wchłania, ma lekko wodną formułę i rano budzę się z lekko ściągniętą skórą. 
HUDA BEAUTY TOPAZ OBSESSIONS PALETA CIENI (Produkt pełnowymiarowy)
Topaz Obsessions to dziewięć napigmentowanych cieni - cztery żywe folie i pięć kremowych matów w bogatym różowym złocie, bursztynie, brązach i mandarynkowej pomarańczy dla ostatecznego wyrafinowanego blasku. Cienie Huda Beauty cieszą się olbrzymią popularnością i opinią o świetnej pigmentacji, mam nadzieję i ja będę zadowolona, bo to moja pierwsza paleta tej marki.

Patchology, FlashMasque Hydrate Nawilżająca maseczka w płachcie (Produkt pełnowymiarowy) 
5 minutowa maseczka nawilżająca na tkaninie. Poprawia poziom nawilżenia i sprężystość skóry. Marka jest bardzo popularna i słynie ze świetnych produktów pod oczy. Maski jeszcze nie testowałam.
Oto zawartość boxa 6 produktów z czego, 2 to miniatury, 4 produkty pełnowymiarowe. Całość kosztowała 30 funtów,  co moim zdaniem jest niewielką kwotą za taką zawartość. Na Cult Beauty co jakiś czas pojawiają się różnego rodzaju zestawy promocyjne w bardzo atrakcyjnych cenach. 
Jestem ciekawa, jak Wy oceniacie opłacalność pudelka oraz jego zawartość. 

pozdrawiam Karolina!

Komentarze