WIBO I CHOOSE WHAT I WANT / OPINIA

Długo czekałam na drogeryjną paletę, do konturowania, którą samemu będzie można skompletować. Wszystkie dostępne są moim zdaniem bardzo źle złożone kolorystycznie i trudno je dopasować do jakiejkolwiek karnacji, z jakościom też raczej kiepsko. I oto WIBO wszyło na przeciw moim oczekiwaną, tworząc linie I CHOOSE WHAT I WANT, bardzo ładnie przygotowaną graficznie, z możliwościom wyboru wkładów i  w całkiem dobrej cenie,jeszcze lepszej biorąc pod uwagę, to zestawy trafiły do sprzedaży zbiegając się z promocja -55% w Rossmannie, dlatego kupiłam, zaczęłam używać od razu i pora na ocenienie jej po kilku miesiącach stosowania :)

INFORMACJE OGÓLNE
PALETA WKŁADY WIBO

Seria I CHOOSE WHAT I WANT oferuje do wyboru 2 kasetki z lustrem, na 6 i 4 wkłady; ja mam tą większą i gdyby tylko pełna oferta pozwalała na wypełnienie obu kupiła bym także czwórkę, ale chyba trochę uprzedzam fakty zatem przejdźmy do konkretów. Po pierwsze cena, pusta paleta na 6 wkładów kosztuje 18,99, czwórka 15,99; a jeden wkład 9,99zł. Wkładów obecnie dostępnych jest 10, po dwa róże do policzków, bronzery i pudry oraz 3 rozświetlacze. Jak to oferta WIBO, wszystko dostępne jest w Rossmannie i produkty nie są testowane na zwierzętach. Kasetka ma duże lustro i jest solidna, mi otwiera się ją dość ciężko, siły też wymaga wciśnięcia wkładów do środka. 

MOJA PALETA
PAKETA WKLADY WIBO BLOG

Swoją szóstkę skomponowałam trochę na ślepo, była to nowość, której jeszcze nikt w internecie nie recenzował. Spontanicznie zdecydowałam się na dwa pudry i rozświetlacze, oraz jeden róż i bronzer.

PUDRY
PALETA WKLADY WIBO BLOG

HD BANANA POWDER puder o delikatnie żółtych tonach, lekko barwiący. Bardzo miękki i delikatny. Nadaje się do skorygowania koloru szarej skóry, czy zaczerwienień. Ma ciepły kolor. 

HD FIXING POWDER nienadający koloru, bardzo delikatny puder lekko matujący i łączący warstwy makijażu. Jest bardzo miałki, lekki. Moim zdaniem to puder dobry do poprawek lub oddzielający mokry podkład od suchych bronzerów, ale na pewno nie nada się do matowienia skóry na wiele godzin, czy przykrycia niedoskonałości. 
*To jedyne dwa dostępne w ofercie pudry. 

ROZŚWIETLACZE
ROZSWIETLACZE WKLADY WIBO

EMERALD MIST  jasny lekko srebrny rozświetlacz opalizujący na kolor niebieski typu duochrom, o konsystencji mokro-pudrowej, nie suchej i pylącej się. Bardzo chłodny odcień, przypominający trochę mieniącą się benzynę w wodzie. Daje efekt mokrego policzka. 

MOONLIGHT lekko różowy rozświetlacz opalizujący na kolor różowo-fioletowy, typu duochrom, o konsystencji mokro-pudrowej, pasujący większej ilości osób. 
*Kolory łączą się ze sobą, mają lekko mokra konsystencje, choć są pudrami w kamieniu. Nie pylą. dostępny jest także kolor SUN RAY, którego nie wybrałam do swojej palety ma ciepły złoty kolor; mam juz kilka takich rozświetlaczy, wiec postawiłam na coś innego. 

RÓŻ&BRONZER
PLANETA WKŁADY WIBO BLOG

FIESTA róż o złoto-rózowej barwie z satynowym lekko błyszczącym wykończeniem, o pudrowej miękkiej, jakbym mokrej konsystencji.  Delikatny, daje naturalne efekty, 
* Drugi dostępny róż CAYENNE ma kolor koralowy z lekkim poblaskiem i  na ten się nie zdecydowałam, gdyż ma dużo cieplejsze tony, niż FIESTA. 

CHESTNUT ciemniejszy i cieplejszy bronzer, bardzo dobrze napigmentowany, o miękkiej konsystencji i satynowym wykończeniu. Świetnie się rozciera/blenduje, dzięki czemu nie robi plam; choć można nałożyć go za dużo, przez pigmentacje i konsystencję. Dobrze nadaje się do "opalania" twarzy, nie ma żadnych czerwonych tonów :)
* Drugi dostępny w ofercie bronzer to SWEET COFFEE jest to dość jasny brąz, ma satynowe wykończenie i zimniejszy odcień; niestety gdy uzupełniałam swoja paletę dostępny był juz tylko jeden kolor, a pewnie sama wybrałabym ten, bo bardziej nadaje się do konturowania.

PODSUMOWANIE
WIBO PALETA WKŁADY BLOG

Wkłady trudno umieścić w kasetce, aby równo w niej "siedziały", jednak są tam osadzone bardzo mocno i trudno je później wyciągnąć, jak widzicie na zdjęciach, próbując to zrobić kilkakrotnie uszkodziłam pudry paznokciami. Paleta ma duże lustro, jest poręczna i dość solidna. Wkłady są niewielkie, ale produkty są jakościowe. Generalnie jestem zadowolona z palety, chętnie sięgam po nią na codzień.  Produkty nakładają się dobrze, można je dokładać, stopniować. Trwałość jest dobra, produkty lekko bladną w ciagu dnia, ale nie znikają zupełnie. 

Oto w końcu na drogeryjnej półce całkiem dobra paleta, którą można sobie samemu skompletować, choć przyznam szczerze, że opcji wkładów mogłoby być więcej.

MACIĘ PALETE? A MOŻE ZUPEŁNIE WAS NIE OBCHODZI?
KONIECZNIE DAJCIE ZNAĆ, CZY JESTEŚCIE ZAINTERESOWANE TAKĄ OPCJĄ!

pozdrawiam Karolina

Komentarze