Think pink / SHINYBOX Październik 2017

Październik to najbardziej kobiecy miesiąc w roku, przyświeca mu idea różowej wstążki, czyli symbolu walki z rakiem piersi. Do akcji dołącza również najnowsza edycja pudełka SHINYBOX, które również jest synonimem kobiecości, w tym miesiącu symboliki tego można dopatrywać się jeszcze bardziej niż zwykle,  a ja postaram się wam ją przybliżyć, pokazując znalezione w pudełku produkty.



PRODUKTY

BARNANGEN ALL OVER RESCUE BODY BALM 
Nawilżający Krem Do ciała
Jest mi to nieznana marka, ale już dokopałam się do informacji, że produkt można kupić stacjonarnie w jednej z popularnych sieci drogeryjnych. Pachnie delikatnie, dość elegancko; ma poręczne opakowanie, a jego grafika jest bardzo estetyczna. Konsystencja nie jest ciężka, a czas wchłaniania dość krótki. Produkt ma być wielozadaniowy, przy takiej dużej pojemności, u mnie zapewnie taki będzie :)
39,99 / 200ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


JANTAR ODŻYWKA/WCIERKA Z WYCIĄGIEM Z BURSZTYNU

To produkt dość kultowy, a ja go jeszcze w swoich rękach nie miałam, będzie więc okazja zmierzyć się z jego legendą. Spostrzeżenia po pierwszym użyciu: ładny zapach, ława aplikacja, włosy rankiem nie są przetłuszczone, choć bardziej obciążone. Jestem pozytywnie zaskoczona, ciekawe jak przełoży się to na efekty.
13zł / 100ml
PRODUKT PELNOWYMIAROWY


AVON MARK LIQUID LIP 
Płynna Matowa Pomadka, kolor Flushed
Wyróżnia ją innowacyjna, mi wcześniej nie znana konsystencja, dość ciężka, sucha, zmieniająca się na ustach w lżejszą. Wystarczy cienka warstwa, która i tak zasycha chwilę (jak dla mnie dość długo). Szminka jest trwała, jeśli się nie je i nie pije, dodatkowo zostaje na szklankach, czy widelcach. Jest ok, ale są lepsze pomadki tego typu.
32zł / sztuka = 7ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY



EFEKTIMA INSTITUT ALGAE-LIFT
Maska Hydrożelowa
Maska ma bardzo dużo płynu, jest mokra i spływa z twarzy, zarazem mocno nawilża i zmiękcza skórę.
ok 15 zł / sztuka
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

7TH HEAVEN CHARCOAL PORE STRIPS
Plastry Oczyszczające na nos
Bardzo lubię tego typu plastry, te po pierwszym użyciu spisały się u mnie dobrze, nie brudziły i nie pachną najgorzej, jak na ten typ produktu. Plastry są wegańskie i nie testowane na zwierzętach, co jest dodatkowym plusem.
ok 6zł / opakowanie = 3 szt plastrów
OPAKOWANIE PEŁNOWYMIAROWE


BISPOL ŚWIECE ZAPACHOWE W SZKLE
Proste opakowanie, bardzo neutralne wizualne. Mój zapach to BLUE SKY, świeży, ale zarazem perfumowany zapach. Świeczka nawet nie zapalona wypełnia zapachem pomieszczenie.
5,54 zł / 357g
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

FOODS BY ANN POCKET ENERGY BAR
Baton Jabłko i Cynamon
Zdrowa, naturalna przekąska z brandu Ani Lewandowskiej. Smaczna i fajnie zapakowana. Miałam okazję już wcześniej jeść batoniki z tej serii i wszystkie są naprawę pyszne. 
3,89zł / 35g
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

PODSUMOWANIE


Pudełko jest pod hasłem WALKI Z RAKIEM PIERSI przyświecającej cały miesiąc, jest to istotna kwestia, która potrzebuje ciagle rozgłosu. Tak jak my kobiety, tak i ten box jest bardzo różnorodny: zawiera zarówno kosmetyki pielęgnacyjne, jak i kolorowe, coś do przekąszenia i pełnego relaksu. Osobiście lubię gdy pudełko zaskakuje czymś jeszcze, bo o ile kosmetyków się w nim spodziewam, to dodatkowych atrybutów już mniej. Kosmetyki to produkty pełnowymiarowe, bardziej i mniej praktyczne. Jestem bardzo zadowolona z całości i naprawdę cieszę się, że pudełko do mnie trafiło.


pozdrawiam Karolina!

Komentarze