ULUBIONE RZECZY: PEREŁKI PAŹDZIERNIKA 2017

Bardzo dużo się u mnie działo w tym miesiącu, zaczęłam kolejne studia, choć po czerwcowej obronie obiecywałam sobie, że nigdy wiecej! Byłam w Sopocie, na spotkaniu LUMENE, oczywiście pracowałam, a kazdą wolną chwilę wykorzystywałam, by móc oglądać seriale i spotykać sie ze znajomymi, okazało się, że gdy ma sie naprawdę dużo na głowie, to można się lepiej zorganizować i robi się jeszcze więcej. Wybrałam według mnie najciekawsze rzeczy i oto moje październikowe perełki.

ulubieńcy października 2017 kosmetyki
ulubieńcy października 2017
hybrydy inspiracje
lumene kosmtyki makijaz hybrydowy
wpis z relacją ze spotkania LUMENE
Oto wszystko czym chciałam podzielić się z Wami tym razem, ostrzegałam, że jest tego sporo. Życzyłabym sobie, aby listopad był podobnie intensywny, bo tak funkcjonuje mi się lepiej, gdy mam więcej wolnego czasu staje sie nieproduktywna. Jestem ciekawa jak minął Wam miesiac, dajcie koniecznie znać, jak oceniacie moich ulubieńców :)

pozdrawiam Karolina!

Komentarze