DENKO SIERPIEŃ-WRZESIEŃ 2016 / PIELĘGNACJA

Pielęgnacje to się dopiero zużywa! Tu zabawa jest prost i przyjemna, używasz i produkt znika, znika, aż zniknie cały. Choć wcale nie jestem pewna, czy jak na dwa miesiące zbierania pustych opakowań, jest ich tu aż tak dużo. 


GARNIER ULTRA DOUX ODŻYWKA NADAJACA MIĘKKOŚĆ mango i kwiat tiare odżywka
Jak ona pachnie! I jak dobrze, że ten zapach utrzymuje się długo na włosach, niestety mojej czupryny nie zmiękczyła, liczyłam na przyjemne włosy w dotyku, a były może i trochę bardziej błyszczące i sprężyste, ale nie przyjemne w dotyku. Nie spełniła moich oczekiwań, bo chciała po prostu przyjemnie miękkich włosów, których nie dostałam. NIE POLECAM

DOVE INTENSIVE REPAIR SPRAY odżywka
To jedyna odżywka w spary, która sprawdź się na moich porowatych, kręconych i tępych włosach. W mojej ocenie cała seria to bardzo udana linia, a ten spray łądnie dyscyplinuje włosy, dodaje im blasku i sprężystości, a przy tym bardzo wygładza i zmiękcza. Pachnie też całkiem ładnie, trochę mydlenia, trochę jak perfumy. POLECAM

NIVEA BALANCED & FRESH CARE szampon
Szampon bardzo że wpływał na moje włosy, choć oczywiscie je oczyszczał, to stawały się po nim bardzo tępe w dotyku; ma za to bardzo świeży zapach, ale to niewielkie pocieszenie w tej sytuacji ;) NIE POLECAM

SYBERYJSKI SZAMPON. OBJĘTOŚĆ I BLASK szampon
Naturalne produkty do włosów, nie są dla mnie :( Moje włosy nie znasz braku sylikonu i innych sztucznych składników, reagują na to plątaniem się i sztywnością. Nie wiem dlaczego znów zaryzykowałam, tu wina był mój zły dobór i trudno mi winić sam szampon, w dodatku, że oczyszcza jak należy. POLECAM/NIE POLECAM włosom kręconym




AVON ADVANCE TECHNIQUES ULTIMATE VOLUME spray dodający objętości
Nie mam cienkich i delikatnych włosów, a do takich produkt jest przeznaczony, kupiłam go, gdyż połakomiłam się na słówko "VOLUME", nasz romans był krótki, produkt szybko się skończył. Moim włosom nie dał rady, nie dodawał im objętości. NIE POLECAM (dla gęstych, długich włosów)

L'OREAL ELSEVE FIBRALOGY odżywka
Kolejny produkt, źle dobrany do moich włosów. Kupiłam, zużyłam i właściwie ciągle nie mam zdania. Ot taka sobie odżywka,jakich wiele, a droższa i mniej wydajna niż inne przeciętniaki, pomagała mi rozczesać włosy i tyle. NIE POLECAM

SCHWARZKOPF GLISS KUR SERUM DEEP-REPAIR maska
Produkt szalenie niewydajny , skończyła się wcześniej niż zdążyłam ją sprawdzić. Po trzech razach nie miałam juz czego nakładać na włosy, a i ich stan się zupełnie nie zmianie. Owszem włosy dobrze się rozczesywały, są nabłyszczone i to właściwie tyle. NIE POLECAM


L'BIOTICA REPAIR EVER DAY SHAMPOO szampon

L'BIOTICA REPAIR EXPRESS MASK maska-odżywka

Ta seria pachnie genialnie, intensywnie, jak dobre perfumy, a nie odżywki; w dodatku zapach utrzymuje się na włosach i budzi zainteresowanie osób pobocznych. I po trzecie działanie, moje "skomplikowane" włosy w czasie stosowania serii REPAIR, były błyszczące, miękkie i odpowiednio nawilżone! Czyli dokładnie takie jakie powinny być. Nie wiem czy można nazwać to regeneracją, ale przy moich kręconych i suchych włosach efekt jaki osiągnęłam stosując szampon REPAIR EVERY DAY i maskę REPAIR EXPRESS, był rewelacyjny. Jeśli szukacie skutecznie nawilżających kosmetyków do pielegnacji włosów, koniecznie sprawdźcie serie REPAIR na własnej skórze, a właściwie włosach! Wszystko oczywiście pod warunkiem, że wasze włosy (z reszta jak moje) lubią sylikon. Warto też wspomnieć, że produkty nie są testowane na zwierzętach.



YVES ROCHER JARDINS DU MONDE żel pod prysznic

Symboliczne dwa zele ze zdjęcia, mają symbolizować 5(!), zużytych opakowań, tyle wykończyłam tych żeli w ciągu dwuch miesięcy, gdy zbierałam produkty do tego wpisu. W ciepłe dni wole kwiatowe, lekkie zapachu i zele o przejrzystej barwie i bardziej gęstej konsystencji Te sprawdzają się u mnie idealnie, silnie się pienia, maja ładne i intensywne zapachy, oraz nie wysuszają skóry. Bardzo lubię żele z YR, nie tylko z tej serii. POLECAM

FRAMONA TUTTI FRUTTI
Jeden peeling na dwa miesiące, sama jestem w szoku. Może dlatego, że ten nie był jakiś oszałamiający i niechętnie po niego sięgałam. Miał bardzo chemiczny, intensywny zapach, który mnie męczył; galaretowata konsystencja także nie podbiła mojego serca. Ścierał także przeciętnie. Nic godnego polecenia. NIE POLECAM


ALTERRA HYDRO AUGENCREME BIO - TRAUBE & BIO - WIEISSER TEE krem nawilżający pod oczy 
Krem nawilżający przeznaczony raczej dla mlodszej klienteli, nie walczącej jeszcze ze zmarszczkami. Moim zdaniem idelany jako pierwszy krem dal niespełna dwudziestolatek, bo o okolicze oczy najlepiej dbać od najmłodszych lat. Nie spełnia zadnej innej funkcji, niz nawilzania. /PEŁNA RECENZJA/ POLECAM

AVON PLANET SPA REVITALISING RETREAT rewitalizująca maseczka z chińskim żeń-szeniem
Maska peel-off, zastygająca w ok. 20 minut, ładnie rozświetla skórę. Sprawia, że staje się jedwabiście miękka w dotyku, nie jest to produkt oczyszczający.  Bardzo przyjemny produkt, jako uzupełnienie pielegnacji. POLECAM

AVON PLANET SPA PERFECTLY PURIFYING głęboko oczyszczająca maseczka błotna do twarzy z minerałami z Morza Martwego
Bardzo ostra maska, która mnie podrażnia; produkt zupełnie nie dla wrażliwej cery. Znam inne maski z minerałami z Morza Martwego i nie maja ani tak silnego zapachu, ani nie podrażniają. Maska długo też zasycha i bardzo trudno ja zmyć. NIE POLECAM

ZIAJA DE-MAKIJAŻ UNIWERSALNY płyn do demakijażu oczu
Taniutki i malutki, po za tym nie zmywa nic a nic. Kupiłam go na wyjeździe, gdy zapomniałam płynu jako coś na raz, ale niestety nie sprawdził się. NIE POLECAM

GARNIER SKIN NATURALS PŁYN MICELARNY 3W1 SKÓRA WRAŻLIWA
Mój ulubiony płyn płyn micelarny, stosunek jakości do ceny i pojemności, wszystko tu się zgadza. Znacie go na pewno doskonale! POLECAM

Wniosek? Najwięcej wykorzystuje produktów do włosów i do mycia ciała; to chyba dobrze o mnie świadczy? Szkoda tylko, że nie udało mi się (znowu!) wykończyć żadnego balsamu do ciała, bo one akurat mnożą się u mnie ciągle, a znikać same nie chcą :)

Co znika najszybciej z Waszych łazienkowych półek?


Komentarze