Piękna po nieprzespanej nocy / 5 trików

Niedobory i brak snu to moja wielka zmora; w czasie zmian pór roku, czy przy okazji wzmożonego stresu, zdarza mi się nie przespać nocy przez kilka dni. Zdarzają mi też nocne wypady na miasto, po których następnego dnia muszę funkcjonować normalnie i zależy mi na ładnym wyglądzie. Naprawdę intensywnie imprezowy okres mam już za sobą, przypadł on na pierwszy rok studiów i to właśnie wtedy wypracowałam sobie parę przydatnych nawyków i trików, które stosuje do dziś, gdy jestem niewyspana. Są na tyle dobre, że chcę podzielić się nimi z Wami; szczególnie że choć to temat urodowy, to jest dość rzadko poruszany :)

1. DELIKATNY PEELING
Zwykle nie wykonuje żadnych bardziej skomplikowanych zabiegów o poranku, tym razem jednak ważne jest dotlenienie skóry masażem, a peelingiem najłatwiej to osiągnąć.

2. PODKŁAD Z LODÓWKI
Najlepszym wyborem ze względu na składniki pielęgnujące są kremy BB i CC, schłodzone zmniejszają opuchliznę, która zwykle pojawia się przez braku snu, najprościej włożyć krem lub podkład do lodówki na 10 minut przed użyciem; skórze dobrze zrobi też przemycie jej zimną wodą, uwierzcie często opisywany/polecany trick z masażem kostkami lodu, jest mniej skuteczny i bardziej czasochłonny.

3. KOSMETYKI ROZŚWIETLAJĄCE
Niedobór snu spowalnia odnowę komórek, to dlatego budzimy się z ziemistą cerą. Wybieram wówczas korektor z perłowym pigmentem - odbijający światło, a zarazem zakrywający cienie,  do tego niemodny puder z drobinkami lub kulki rozświetlające (typu Meteorite Guerlain) nałożone na cała buzie i rozświetlacz położony wzdłuż nosa i kościach policzkowych, czyli najbardziej wystających częściach twarzy, które odbijają najwięcej światła, a to po nieprzespanej nocy przyda nam się bardzo :)

4. KONIEC Z CZERNIĄ
Ciemne eyelinery podkreśla cienie pod oczami, lepiej pomalować wewnętrzne kąciki oka i linie wodną beżową kredką, zakryje zaczerwienienie linii rzęs. Jeśli już czerń, to nie ta intensywnie czarna, tylko taka w granatowym odcieniu i tylko na rzęsach, można tez na czarną nałożyć niebieską, to orzeźwi spojrzenie.

5. RÓŻ DO SZMINKI
Zwykle stronie od róży, jednak po nieprzespanej nocy taki w czereśniowym kolorze i przybliżony kolor na ustach dodają ziemistej skórze koloru, dzięki temu wyglądamy zdrowiej i młodziej.

Na pewno macie swoje sposoby, na świeży wygląd przy minimalnej ilości snu, które chętnie poznam i o które wzbogacę swoje rytuały po nieprzespanej nocy, podzielcie się nimi proszę, tak jak i ja zrobiłam to z Wami :)

Dużo dobrego snu, pozdrawiam Karolina!

ZNAJDZIESZ MNIE TAKŻE

Komentarze