WISHLISTA 2018


Kochani, witajcie w nowym roku! Kolejny już raz pierwszym postem, z jakim rozpoczynam nowy blogowy rok jest lista zakupów! Nim przedstawię Wam, to co planuje nabyć tym razem,  chciałabym podsumować ubiegłoroczną listę :) 


W kwestii kosmetycznej, ostatecznie nie spełniłam trzech zachcianek; nie kupiłam sztyftu pod oczy od TONYMOLY, gdyż wiele z Was mi go odradzało, zrezygnowałam także z zakupu podkładu NARS SHEER GLOW, gdyż po aplikacji w Sephorze, okazało się, że bardzo podkreśla moje pory i było by to wyrzucenie pieniędzy. Najbardziej żałuje tego, że znów nie udało mi się kupić pudru BIKOR OSLO, problemem okazała się dostępność i brak mojego uporu, by go ostatecznie kupić przez internet. Jeśli natomiast chodzi o drugą część listy, w której zbieram rzeczy poza kosmetyczne, to nie kupiłam tylko jednej rzeczy, a jest nią bransoletka MESSH, która przeskoczy na listę w tym roku, bo nadal bardzo mi się podoba :) ZESZŁOROCZNĄ WISHLISTĘ ZNAJDZIECIE TUTAJ





Chętnie dowiem się, czy Wy także robicie listy zakupów na cały rok oraz co sądzicie o moich wyborach :) 
KONIECZNIE DAJCIE ZNAĆ!

Komentarze