TONIKI EVREE / Różany VS. Hamamelisowy

Evree niepostrzeżenie wkradło się do naszych serc, sądzę że doskonale mnie rozumiecie i tak jak ja nie wiecie nawet kiedy polubiliście się z tymi produktami tak bardzo. U mnie królują produkty pielęgnacyjne do ciała oraz toniki i to nim poświęcę dziś chwilę.



HAMAMELISOWY tonik do twarzy

opis producenta: Hamamelisowy tonik do twarzy dzięki idealnie dobranym składnikom aktywnym doskonale odpowiada na potrzeby skóry z niedoskonałościami. Tonik przywróci Twojej skórze odpowiednie pH, zredukuje niedoskonałości, ukoi zaczerwienienia i podrażnienia oraz Twoją przygotuje skórę na przyjęcie kolejnych gestów pielęgnacyjnych.

moja opinia: Tonik, który ma walczyć z porami, a jest przytym łągodny dla skóry? Oto i on, nie ściąga, nie podrażnia; a faktycznie poprawia stan skóry i minimalizuje widoczność porów. Z odpowiednim kremem, naprawdę tworzy perfekcyjny duet i staje się cichym bohaterem. Stosując go mam wrażenie, że skóra jest bardzo dobrze oczyszczona, przez co  wydaje mi się, ze dobrze walczy z niedoskonałościami. Mimo wszystko nie wysusza skóry, nie przesusza i cera nie traci wody. 





RÓŻANY tonik do twarzy

OPIS PRODUCENTA: Różany tonik do twarzy dzięki idealnie dobranym naturalnym składnikom aktywnym doskonale odpowiada na potrzeby skóry suchej i mieszanej. Tonik przywróci Twojej skórze równowagę, wyciszy zaczerwienienia, poprawi jej kondycję, nawilży, otuli cudownym różanym zapachem oraz przygotuje Twoją skórę na przyjęcie kolejnych gestów pielęgnacyjnych.

MOJA OPINIA: Tonik nie podrażnia, nie zaognia zaczerwienień, jest bardzo delikatny dla skóry, co więcej łagodzi zaczerwienia, wywołane przez bliskość naczyń krwionośnych z widoczną strukturą skóry. Zachowuje nawilżenie skóry, nie zapycha. Idealnie też odświeża. Działa dokładnie tak jak powinien zachowywać się tonik, jest cichym bohaterem, który działa na nasze problemy, dając kremom świetną bazę. Jeśli szukacie łagodzącego i nawilżającego toniku, który nie zawiera parabenów, sylikonów, parafiny, czy olejów mineralnych, a do tego jest testowany dermatologicznie, gorąco polecam Wam tonik Evree FACIAL CARE Różany tonik do twarzy i obiecuje, że będziecie z niego zadowolone, nawet te z Nas, które nie lubią zapachu róży!


PODSUMOWANIE
Warto też wspomnieć o łączącym oba produkty, wygodnym i poręcznym opakowaniu z aplikatorem, który naprawdę dobrze rozpyla płyn (a nie wypluwa krople); oba produkty mają tą samą cenę 14,99 za 200ml. Różany tonik jest jednak łatwiej dostępny (Rossmann, Superpharm, Natura i pewnie inne miejsca, o których nie mam pojęcia),  jego niebieskiego brata trudniej spotkać na sklepowych pólkach, czym to jest spowodowane? Nie mam pojęcia, jeśli wiecie dajcie mi koniecznie znać. Produkty są łatwe w użyciu, łagodne, nie wywołują podrażnień. Delikatne dla skóry, nie zapychają; nie wzmagają produkcji sebum. Zapachy toników są dość intensywne, ale nie utrzymują się na skórze. Każdy z toników ma inne przeznaczenie i spełnia się na swojej płaszczyźnie. Bardzo polecam!

Komentarze