Meet Beauty druga edycja 23 kwietnia 2016

Druga edycja konferencji Meet Beauty to olbrzymie wydarzenie w środowisku blogów urodowych, trudno więc przejść obok niego bez choćby krótkiej wzmianki, dlatego i ja postanowiłam napisać kilka słów na jej temat, choć pewnie powiedziane zostało już wszystko ^^ Jeśli byłyście (a sadzę, że wiele z Nas miało okazję uczestniczyć w konferencji) wiecie, że w tym roku gościłyśmy w części konferencyjnej Stadionu Narodowego w Warszawie, co dodawał wydarzeniu splendoru i rozmachu. Tegoroczna oferta dydaktyczna była równie okazała jak rok wcześniej i każdy mógł znaleźć coś interesującego dla siebie, ja sama uczestniczyłam wyłącznie w ostatnim panelu wykładowym: "Jak zarabiać na blogu i współpracować z klientami" i dwóch warsztatach marek Tołpa i Indigo Nails. Przyznam, że po mimo zgłoszenia na warsztaty Lirene nie byłam już na siłach by brać w nich czynny udział, a także milo było spędzić jeszcze trochę czasu z dziewczynami. Na usprawiedliwienie nieobecność powiem tylko, że mój dzień rozpoczął się już o godzinie 4, gdyż o 5:12 wyjeżdżałam z Poznania i już o 15 czułam już bardzo zmęczenie.
Wracając na chwilę do paneli, w ubiegłym roku ze względu naw wyjazd wakacyjny nie udało mi się zapisać na żaden możliwych, w tym roku nadrobiłam ten błąd i to podwójnie. Jak już wspomniałam byłam uczestniczką paneli marek: TOŁPA i INDIGO NAILS; które były prowadzone w przystępny i charyzmatyczny sposób. Z dużą przyjemnością słuchałam prelekcji, gdyż inspirowały mnie i dzięki nim mam w głowie już kilka pomysłów na kolejne wpisy. Wykład na który poszłam upewnił mnie, że wiem w jakim kierunku chce prowadzić mój blog, jednak chyba nie wyniosłam z niego tyle ile oczekiwałam stąd też trochę mi przykro, że odpuściłam sobie spotkanie z Lirene, powtórzę się jednak: w tamtym momencie czułam się już tak zmęczona i obładowana, że wykład wydawał mi się bardziej luźniejszą formą.
Nie bez przypadku napisałam, ze czułam się obładowana, bo ilość stosik marek promujących i wspierających konferencje Meet Beauty w tym roku zwiększyła się, a co za tym idzie możliwość otrzymania kosmetyków do testów również wzrosła :) W tej kwestii konferencja również nie zawiodła, a nawet miło mnie zaskoczyła. Nie będę kłamać jestem z tego faktu bardzo zadowolona, wydaje mi się, że wszystkie fanki kosmetyków, a to właśnie takie osoby gromadzi konferencja, chcą poznawać i testować jak najwięcej produktów i marek, szczególnie tych dla nas do tej pory nieodkrytych. Moc nowych recenzji przed nami, tego możecie być pewni :) Na zdjęciach poniżej udało mi się zmieścić moc wspaniałości, które przywiozłam ze sobą do Poznania.
TOŁPA
LIRENE
GOLDEN ROSE
ANNABELLE MINERALS
BIELENDA
EVELINE COSMETICS
PALMERS
PILOMAX
GLOV
SCHWARZKOP
INDIGO
Największe wrażenie zrobiły na mnie paczki od Annabell Minerals i Indigo, one chyba także najbardziej rozbudziły apetyt na testowanie nowości, choć bardzo ciekawa jestem także produktów Eveline i oczyszczania twarzy za pomocą GLOV, najmniej pozytywnie odebrałam produkty od Golden Rose, ale to oczywiście tylko moje zdanie :)

Konferencję odebrałam w tym roku równie dobrze, choć zupełnie inaczej niż w ubiegłym roku; być może spowodowane było to tym, iż już wiedziałam czego się spodziewać, może tym że spędziłam ją w większym gronie i poznałam więcej osób, może wpływ miało na to tez miejsce gdzie odbywała się konferencja. W końcu też doszłam do wniosku, że ani opcja z brakiem paneli, ani z wzięciem za dużo na głowę nie jest idealna i liczę, że w przyszłej edycji uda mi się wszystko wyśrodkować. Bardzo cieszę się, że mogłam uczestniczyć już drugi raz w konferencji Meet Beauty, spotkać dziewczyny, których blogi sama czytam i spędzić miło czas. Zawsze spotkania tego typu napełniają mnie duża dawką energii do pisania i uświadamiają, że jestem częścią olbrzymiej i fantastycznej społeczności. 
pozdrawiam Karolina WeeMini

Komentarze

  1. Ja również bardzo dobrze odebrałam konferencje i bardzo miło spędziłam czas :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie ! Było wspaniale :* Mam nadzieję, że nie trzeba będzie długo czekać do kolejnego spotkania !:)

    Ps. Jak zwykle piękne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także mam nadzieję, że szybko będzie okazja by znów się zobaczyć!

      Usuń
  3. Szkoda, że na Ciebie nie wpadłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również przykro :( W tym tłumie wyłowić się jest naprawdę trudno ^^

      Usuń
  4. MB też strasznie naładowało mnie pozytywną energią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Konferencja nadaje większy sens pisaniu :)

      Usuń
  5. Żałuję, że nie mogłam brać udziału, ale w przyszłym roku się wybiorę :) Glov testowalam i jestem zadowolona, problematuczne jest tylko codzienne pranie tej szmatki, nie zawsze mam na to czas, a zw względów higienicznych lepiej tego przestrzegać. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie GLOV to zupełna nowość :) Boję się własnie trochę tego codziennego oczyszczania, bo niestety ale i czas i systematyczność w takich kwestiach to nie moje najmocniejsze strony ^^

      Usuń
  6. W Eveline Ci dawali sami wszystko, czy tyle sobie wybrałaś? :) Ja chcę jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie rzeczy są z szafy, 3 dostałam stojąc w kolejce podczas rozmowy Paniami z Eveline :)

      Usuń
  7. Bardzo fajnie, że coraz częściej są organizowane tego typu eventy. Oby urosły do rangi IMATS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam spotkania blogerskie i także jestem szczęśliwa, że odbywają się z większym rozmachem :)

      Usuń
  8. Było super! Mam nadzieję, że zobaczymy się na przyszłej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ile kosmetyków :) te od Anabelle robią wrażenie :) ostatnio kupiłam róż z Eveline, daj znac jak sprawdził sie twój:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrom prawda? :) Gdy tylko przetestuje an pewno podzielę się opinią na jego temat!

      Usuń
  10. Ojej ile cudownych prezentów :D Czekam na recenzję :D A spotkanie na pewno super sprawa, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuje sie naprawde obdarowana jak nigdy ❤️

      Usuń
  11. Z tego co widziałam spotkanie było naprawdę udane. Zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie udało mi się pojechać, ale widzimy się niedługo na Beauty Vision w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze nie mogłaś :( Mam nadzieje, ze BV będzie udane ❤️ do zobaczenia!

      Usuń
  13. Szkoda, że nie widziałam Cię nigdzie w tłumie ;(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz