DENKO CZERWIC-LIPIEC 2018

Posty zbiorowe, gdzie opisuje krótko wiele produktów, są moimi ulubionymi, je najchętniej czytam na blogach i najprzyjemniej mi się je piszę. Tym razem moją szafkę opuszcza, wiele bardzo dobrych kosmetyków, wiele z nich to rzeczy, które kupuję regularnie, wiec widzieliście je juz u mnie i dobrze je znacie. 


BIODERMA SENSIBIO H2O PŁYN MICELARNY
Płyn Sensibio H2O zapewnia wyjątkowy komfort, to delikatny demakijaż, ale bardzo skuteczny. To naprawdę najlepszy płyn micelarny na rynku i nie zmienia tego co raz większa konkurencja, a mając bezpośrednie porównanie z "różowym" Garnierem i także "różowym" L'Orealem, z czystym sumieniem mogę napisać, że są to dobre płyny micelarne, ale nie tak dobre, jak BIODERMA SENSIBIO.
ok 70zł (lub promocja 1+1 ok 80zł - 2szt) / 500ml

SEPHORA BŁOTNA MASKA OCZYSZCZAJĄCO-MATUJĄCA
Naprawdę nie wiem, czy lubię tę maskę, to bardzo silny oczyszczacz, wiec należy być z nią ostrożnym. Ale na to jak podrażnia skórę, to oczyszcza pory, dość słabo. Za to nieźle wygładza skórę i walczy z niedoskonałościami. 
55zł / 60ml


PHYTO 7 KREM NAWILŻAJĄCY Z WYCIAGIEM Z 7 ZIÓŁ
Produkt bez spłukiwania,  do pielęgnacji włosów codziennie, szukałam co mogę nałożyć rano, by ochraniało włosy i sprawdziło się. Ma konsystencje lekkiego kremu, dzięki temu jest szalenie wydajny. Jeśli cenicie naturalne składy, będziecie zachwycone. 
ok 50zł / 50ml 

NUXE HUILE PRODIGIEUSE OR OLEJEK Z DROBINKAMI
Bardzo lubię ten produkt za to, jak zarazem nawilża i daje piękny efekt na ciele :) Może być też stosowany na twarz i włosy. Po użyciu skóra wygląda jak po aplikacji oliwki, choć produkt wchłania się błyskawicznie, bez tłustej powłoki na skórze. Efekt wow gwarantowany, olejek ma też przyjemny zapach, lekko perfumowany.
70zł / 100ml



GLAMGLOW THIRSTYMUDTM  MASKA NAWILŻAJĄCA
Silnie nawilżającej, która daje genialny blask skórze, za którą naprawdę ją uwielbiam. Skóra po jej użyciu jest aksamitnie gładka, a do tego produkt ma niesamowitą wydajność i obłędnie pachnie! Jest droga, ale warta ceny, w dodatku proponuje polować na miniaturki, są bardziej opłacalne. 
40-70zł / 15g

LIRENE MINERAŁY Z MORZA MARTWEGO MULTI-REGENERUJĄCY BALSAM DO CIAŁA
Balsam dostałam na konferencji MB w 2017 roku i zaczęłam go używać dopiero pod koniec maja br, naprawdę od dawna nie miałam pielęgnacji Lirene, wiec tym bardziej byłam pozytywnie zaskoczona. Ten balsam jest świetny! Szybko się wchłania, jest lekki, ale dobrze nawilża skórę; ma przyjemny zapach i dodatkowo jest wydajny i dość tani.
ok 24zł / 200ml



EFEKTIMA PEELING KOKOSOWY
Bardzo lubię zapach kokosa i to chyba jedyne co naprawdę odpowiadało mi w tym peelingu. Konsystencja jest masłowata, gęsta z bardzo małymi drobinkami; dość dziwna. Peeling nie złuszcza skóry, a bardziej oblepia ją. Żadnych efektów nie zauważyłam.
19,99zł / 250ml

BIELENDA ZIELONA HERBATA ŻEL DO MYCIA TWARZY SKÓRA MIESZANA
Łagodny żel, dobrze oczyszczający i nie podrażniający i nie wysuszający skóry. Zapach dość męczący i bardzo intensywny. Plusem jest opakowanie z pompką. 
16,99zł / 200ml



DKNY WOMEN EDP
Zapach świeży, a zarazem bardzo kobiecy. Perfumy są trwałe i intensywne, w bardzo minimalistycznej butelce. Są bardzo atrakcyjne cenowo i często dostępne w promocji, ja moje kupiłam w Hebe na promocji - 50% za ok 100zł
150zł / 100ml

ZARA ORIENTAL
Zapachy z Zary są trwałe i tanie, od kilku lat kupuje zapach Floral, który ostatnio chyba został wycofany, bo nie mogłam go znaleść w zamian kupiłam Oriental, który jest ok, ale na pewno nie skradł mi serca. To takie perfumy, które stosuje gdy siedzę w domu i np wychodzę tylko do sklepu, takie których mi nie szkoda i są bardzo codzienne i mogę się nimi spryskiwać od głowy do stóp ;p
50ml / 49zł


7TH HEAVEN MASKA DO TWARZY PŁACHTOWA 
Jedna z najstarszych marek specjalizujących się w maskach, jaką znam. Zadziwia maską w płachcie, która jest nasączona maską o gęstej konsystencji, a nie płynnym serum. Maska ma gęstą konsystencję, zasycha tworząc skorupkę, ale przez płat łatwo to zdjąć. Bardzo nawilża i pięknie pachniała, jak prawdziwe jagody!
ok 11zł / sztuka

VICHY V MINERAL89 SERUM DO TWARZY
W działaniu i konsystencji, bardzo przypomina mi krem wodny od SKIN97, to bardzo dobrze bo tamto serum było świetne. Nawilża, nie obciążając, ma ultra lekka konsystencje, ale przez chwilę tworzy lepką warstwę, która znika po wchłonięciu. genialny produkt, do cer mieszanych.
próbka

Na listy "kupić ponownie" trafia na pewno trafia płyn Bioderma, maska GlamGlow i perfumy z Zary, choć kupię inny zapach. Na pewno też zapiszę sobie jako warte do zapamiętania maseczkę 7TH i serum Vichy, z pewnością za to nie będę tęsknić za peelingiem Efektima.

pozdrawiam Karolina!

Komentarze