BLOG BEAUTY DAY Poznań 2018 / TARGI LOOK&BEAUTY VISION

Gdy tylko nadchodzi marzec zaczynam się niecierpliwić i wyczekiwać, a czego takiego? Spotkania BLOG BEUTY DAY organizowanego przez Międzynarodowe Targi Poznańskie w ramach targów LOOK&BEAUTY VISION! W ubiegła sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w tym evencie po raz trzeci i znów była to niesamowita frajda!



Czym są targi LOOK&BEAUTY VISION?
Targi dla piękna
Forum Kosmetyki beautyVISION stawia na innowację. W weekend 24-25 marca ponad 400 marek pokazało najmodniejsze trendy i najnowsze zabiegi dla branży kosmetycznej. Podczas wydarzenia eksperci z całej Polski przybliżają ważne zagadnienia z zakresu kosmetologii, podologii oraz zarządzania salonem. Program jest bardzo obszerny: będzie to doskonała okazja do poznania innowacyjnych zabiegów prezentowanych w przestrzeni Speakers’ Corner; wzięcia udziału w wykładach na temat kosmetologii i zarządzania salonem podczas Kongresu Kosmetologicznego czy połączenia wiedzy z praktyką w ramach Kongresu oraz Warsztatów Podologicznych. Targi beautyVISION są współorganizatorem najważniejszych w kraju konkursów kosmetycznych. Na wydarzeniu specjaliści sprawdzą swoje umiejętności w Mistrzostwach Polski w makijażu profesjonalnym, styliści paznokci zmierzą się podczas Mistrzostw Nails Olympic Show, natomiast kosmetyczki będą rywalizować o pierwsze miejsce w Mistrzostwach Polski w konkurencji zagęszczania oraz przedłużania rzęs oraz Microblading.



Czym jest BLOG BEAUTY DAY?

To spotkanie dla influenserek zajmujących się urodą na blogach, instagramie, czy youtubie, podczas którego mamy okazję poznać niektórych wystawców, czyli marki osobiście, porozmawiać z ich przedstawicielami i obejrzeć stoiska, a co za tym idzie produkty marki bardzo dokładnie i trochę z innej strony niż osoby odwiedzających targi z innych powodów. Spotkanie składa się z części podczas której zwiedzamy ekspozycje, rozmawiamy z markami i oglądamy targi, oraz z czasu sprzędzonego na pogaduszkach przy kawie w specjalnej strefie przygotowanej przez MTP.

Ekspozycja z roku na rok jest co raz bardziej zaskakująca, wystawcy prześcigają się w pomysłach ich aranżacji, a oto jak prezentowały się stoiska, którym miałam okazję przyjrzeć się dokładnie i co dowiedziałam się nowego o tych markach!


VOESH
Bardzo ciekawa marka zajmująca się pielęgnacją dłoni i stóp,  zrewolucjonizowała zabiegi pedicure, dzięki stworzeniu saszetek z produktami do pielęgnaci, stworzyła również kolagenowe rękawiczki i ochraniacze na stopy, które maja zapobiegać ewentualnemu szkodliwemu działaniu lam up podczas zabiegu z ich wykorzystaniem. Marka jest młoda (działa od 5 lat), powstała w USA, gdzie jest liderem na rynku. Dodatkowo jest to bardzo ecofriendly brand, gdyż wszystkie produkty są wolne od parabenów, triclosenu, są wegańskie i nie testowane na zwierzętach :) Jestem bardzo ciekawa, jak zabieg sprawdzi się u mnie i przyznam szczerze, że to marka która najbardziej zainteresowała mnie podczas tej edycji.


NEESS
Jestem pewna, że znacie produkty do stylizacji marki NEESS, na poznańskich targach oprócz całej oferty, zaprezentowana została nowość, czyli baza PEEL OFF. Jest to przełom w usuwaniu manicue hybrydowego, nie trzeba jej utwardzać, ie potrzebuje primera i najistotniejsze: ściąga się ja bez acetonu, lekko podważona schodzi w prosty sposób wraz z lakierem! To naprawdę spora Zemina w manicure hybrydowym i bardzo oryginalne rozwiązanie, oczywiście już niedługo dam znać, czy faktycznie działa :)

MISTERO MILOANO
Kolejna marka paznokciowa, która już dobrze rozwinęła skrzydła. Podczas tej edycji targów zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję REKOMENDUJĘ, BO STYLIZUJĘ, która jest stworzona przez stylistki, dla stylistek. Instruktorki Mistero Milano stworzyły 8 kolorów, wpisujących się świetnie w trendy ślubne. Nam  na stoisku zostało zaprezentowane, jak popranie wykonać zdobienie babyboomer :)

MAKEAR
Młoda polska marka również zaopatrująca w produkty do paznokci. Dla mnie zupełna nowość,  wcześnie nigdy nie słyszałam o tej firmie, co oczywiście jest dla mnie plusem, bo bez uprzedzeń będę mogła przetestować lakier. W trakcie prezentacji zapoznano nas z najnowszą serią, czyli Acrylicgel System, produktami do modelowania i przedłużania paznokci. 


SHIBUSHI
Świeżo powstały sklep z kosmetykami azjatyckimi reprezentował się uroczym różowym stosikiem przepełnionym pięknymi opakowaniami; przyznam szczerze, ze najbardziej zapadło mi w pamięci opakowanie z jednym z pokemonów, ale były też świetne kremy BB, CC, bazy i . To bardzo nowa firma z piękna ideą, fajnym asortymentem i naprawdę ładną i łatwą w obsłudze stroną, sprawdzacie proszę sami: shibushi.pl/ Dodatkowo to lokalsi, bo to sklep z Poznania :)

SYLVECO

Sądzę, że nie muszę nikomu przedstawiać, tej marki, jest to chyba jedna z najpopularniejszych polskich naturalnych firm, którą naprawdę pokochało miliony polek. Bardzo bogata oferta marki Sylveco i jej marek-córek, czyli: Vianek i Biolaven zachwyca składami i rozwiązaniami. Nowości z jakimi można było się zapoznać na stoisku to m in pomadki ochronne o pięknych zapachach, mydła w kostce, czy maseczki.



WYTWÓRNIA SZPILEK IZA
Przyznam szczerze, tylu wsuwek nie widziałam nigdy wcześnie, ale nie ma się czemu dziwić to największy producent szpilek i wsuwek w Polsce. Marka ma długą historie, działa od 1928 roku i stawia na wysoka jakość :)

BEAUTY FOR YOU
Ekspert w dziedzinie zagęszczania i przedłużania włosów, przyznam szczerze, ze to bardzo obca mi materia i wiem tylko, ze wieki temu robiło się to takimi metalowymi tunelami. Podczas targów Beauty For You prezentowało swoje produkty, m in włosy potrzebne do zabiegów, a także technologie i nowe rozwiązania.

Fox/Artego
Ogromny asortyment sprzętów wykorzystywanych do stylizacji włosów: suszarki, prostownice, lokówki, szczotki, grzebienie, co tylko może się wam zamarzyć, a nawet więcej mnie do gustu przypadł bardzo pewnien drobny gadżet mianowicie opaska z magnesem, który trzyma szpilki, by nie zgubiły się w trakcie ich wpinania :)

SELECTIVE
Profesjonalne produkty do pielęgnacji włosów, są mi niezwykle bliskie, wiec bardzo się cieszę, ze w końcu osobiście poznam kosmetyki Selective, gdyż wczesnej znałam je tylko ze słyszenia. Najnowsza linia produktów to HEMP bazuje na olejku z konopi, inną nowością prezentowaną w trakcie targów było serum AVOCADO SHOt, oczywiście na stałą ofertę składa się o wiele więcej produktów.

Wystawcy, których stoiska mamy okazje poznać bliżej podczas zwiedzania ekspozycji, przygotowują niespodzianki w postaci swoich flagowych produktów lub nowości prezentowanych podczas targów, które możemy przetestować same w domu, oto co znalazłam w torbach niespodziankowych :)

ARTEGO TOUCH ROCK ME WET EFFECT GEL / MISTERO MILANO STARTUP!
SHIBUSHI LADOR AMPUŁKA DO WŁOSÓW / NEESS PELLOFF BASE, LAKIER HYBRYDOWY 7584, PYŁEK CANDY EFFECT NO4
SYLVECO UJĘDRNIAJĄCE MYDŁO NATURALNE, BIOLAVEN SERUM PRZECIWZMARSZCZKOWE, VIANEK MASECZKA UJĘDRNIAJACA / SELECTIVE AVOCADO SHOT, HEMP SUBLIME PRÓBKI
WYTWÓRNIA SZPILEK IZA WSÓWKI KOKÓWKI / VOESH PEDI IN BOX, COLAGEN GLOVES
MAKEAR LAKIER HYBRYDOWY 758 / BEAUTY FOR YOU SPRAY OCHRONNY
Tak w ogromnym skrócie wygadał mój ubiegły weekend, świetne spotkania, mnóstwo ciekawych rozmów i ogrom nowości. Uwielbiam targi za ich energie ilość osób z pasją, możliwość podpatrywania specjalistów. BLOG BEAUTY DAT, to świetny event dzięki, któremu mam okazję poznać beauty biznes, uzupełnić swoje informacje, poznać nowości, a także spędzić miło czas i spotkać koleżanki z blogosfery :)

Mimo mi, że chcieliście sprawdzić, jak spędziłam ubiegły weekend!
Mam nadzieje, że chociaż trochę udało mi się przekazać wam mój entuzjazm, którym zawsze czuje się tak bardzo zarażona podczas Blog Beauty Day :)

pozdrawiam Karolina!

Komentarze