INSPIREDBY U.R.O.K / STYCZEŃ 2018

Starzeje się pod wieloma względami, ale niespodzianki niezmiennie cieszą mnie, jak dziecko. Stąd pewnie moja słabość do kosmetycznych pudełek niespodzianek, dziś chciałabym zaprezentować Wam styczniową edycje pudełka UROK INSPIREDBY. Wiem, robię to z nie małym opóźnieniem, ale mam nadzieje, ze wybaczycie mi to, gdyż przez ostatnie trzy tygodnie przechodziłam grypę i prawie przez cały czas spałam, lub z wysoką gorączką nie byłam w stanie funkcjonować. Nigdy nie przeżyłam tak choroby i uwierzcie mi to coś okropnego, mam tylko nadzieje, że wychorowałam się na najbliższe kilka lat. Dość już o mnie, pora na cuda z pudełka!

PRODUKTY

CANNADERM ŻEL CHŁODZĄCY NA BÓLE MIĘŚNIOWE I STAWÓW MENTHOLKA
Żel likwiduje uczucie spięcia, reguluje równowagę hydrolipidową naskórka i dodatkowo nawilża skórę dzięki zawartości kwasu hialuronowego. Do produktu przypisał się mój tato, który jako majsterkowicz często się nachyla i klęczy, bardzo pozytywnie ocenia żelu działanie na bóle nóg.
38,00zł / 200ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

HERBOLIVE KREM DO RĄK
Nawilżający i ochronny krem do rąk suchych i zniszczonych. Znam ten produkt i wiem, że szybko się wchłania, przyjemnie pachnie, jest wydajny i najważniejsza nawilża dłonie.
7,99zł/50ml


VESPERA NATURALNE MYDŁO DO RĄK
100% naturalne, nie uczulające mydło bez substancji chemicznych o bardzo intensywnym zapachu. Marka Vespera produkuje tylko krótkie limitowane serie produktów.
6,99zł / sztuka
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

MAROKO SKLEP OLEJEK ARGANOWY
Kompozycja 99% certyfikowanego BIO olejku arganowego i 1% esencji zapachowej, dzięki temu olejek można stosować jako perfumy. Intensywność zapachu utrzymuje się do 4 godzin.
9,66zł/10ml


SESAMIS JEJU MAYU MOISTURE MASK
Maska w płacie, intensywnie nawilżająca zawierająca ceramidy i kwas hialuronowy. Zapewnia szybkie i intensywne nawilżenie.
9,90zł / 25g
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


DEBORAH 24 ORE LONG LASTING EYE PENCIL
Kredka do oczu o wyjątkowo delikatnej formule, która zapewnia długotrwały efekt i intensywny kolor. Testowana okulistycznie. Mój kolor to 266 i jest to ładny, naprawdę intensywny brązowy odcień.
27,00zł / sztuka
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

mark. BY AVON LIQUID LIP
Płynna, kryjąca pomadka, w wersji shine, o przepięknym kolorze Coffeined. Trwałość ok, choć zjada się po kilku godzinach, ale ten kolor jest absolutnie fenomenalny. Cieszę się, także że to nie wersja matowa, bo mam ostatnio trochę już dość tego wykończenia.
32,00zł / sztuka
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

ORLY BREATHABLE MIN LAKIER
Najnowsza formula, ładny kolor (fajny na lato) i bardzo wygodny pędzelek.
24,00zł / 5,3ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


Podsumowując pudełko nie wywarło na mnie wrażenia (zdradzę w tajemnicy, że mam także styczniowy SHINYBOX i tam było fajniej), dużo naturalnej pielęgnacji i kolorówka. Bardzo trafił do mnie kolor pomadki MARK od AVON, cieszę się także z maseczki, ale brakuje mi jednego dużego produktu, który byłby zachwycający. Koniecznie napiszcie, czy się ze mną zgadzacie?

pozdrawiam Karolina!

Komentarze