BIELENDA OLEJKI DO CIAŁA / RECNEZJA


Przy prawie każdym wpisie o pielegnacji ciała, przyznaje się, że jestem w tej kwestii dość leniwa i lubie szybkie, mało wymagajace rozwiazania, gdy zobaczyłam produkt w spayu z aplikatorem, wiedziałam, że to musi się udać, choćby tylko dlatego, że prędzej sięgnę po spray, niz masło, czy balsam w kalsycznej formie. Odkąd noszę długie żelowe paznokcie, zwracam też większa uwagę na to co moze pod nimi zostać, jak pwnie się domyślacie z olejkiem nie ma tekiego problemu, zatem miałam już dwa argumenty, że to kosmetyk dla mnie - zaczęłam więc testowanie. Dokładne sprawdzenie obu produktów zajeło mi sporo czasu, gdyż olejki są ze mną od kilku miesiecy, oba prawie sięgają już dna, a ja mogę w końcu szczerze napisać, co o nich sądzę :)


MONOI DE TAHITI

Działanie 
Kompozycja wyjątkowych składników aktywnych poprawia jędrność i elastyczność skóry, wspomaga jej odbudowę, przywraca zdrowy blask i właściwą kondycję. W połączeniu ze zmysłowymi nutami zapachowymi egzotycznych kwiatów gardenii tahitańskiej sprawia, że dbanie o skórę staje się przyjemne i relaksujące.
Efekt 
Olejek aksamitnie rozprowadza się na skórze, pozostawiając ją satynowo gładką i jedwabiście miękką. Skóra pozostaje optymalnie wypielęgnowana i natłuszczona, pokryta cudowną olejkową mgiełką o egzotycznym kwiatowym zapachu.


Zastosowanie
Przed użyciem wstrząsnąć, następnie rozpylić olejek na powierzchni skóry i rozsmarować dłonią. Pozostawić do wchłonięcia. Produkt do stosowania całorocznego.


MOJA OPINIA
Olejek ma bardzo nieoczywisty zapach, zarówno słodki, jak i kwiatowy, w moim odczuciu bardzo przyjemny. Konsystencja oczywiście płynna, lekko oleista, jednak jak na tę formę dobrze się wchłania. Pozostawia skórę wygładzoną, nawilżoną i miękką, u mnie efekt ten utrzymuje się ok 24 godzin, czyli od prysznica do prysznica.
pojemność 150ml


KARAIBSKI KOKOSOWY

Działanie
Kompozycja wyjątkowych składników aktywnych poprawia jędrność i elastyczność skóry, przywraca jej zdrowy blask i właściwą kondycję. W połączeniu ze zmysłowymi nutami zapachowymi karaibskich kokosów sprawia, że dbanie o skórę staje się przyjemne i relaksujące.
Efekt 
Olejek aksamitnie rozprowadza się na skórze, pozostawiając ją satynowo gładką i jedwabiście miękką. Skóra pozostaje optymalnie wypielęgnowana i natłuszczona, pokryta cudowną olejkową mgiełką o zapachu kokosa
Zastosowanie 
Przed użyciem wstrząsnąć, następnie rozpylić olejek na powierzchni skóry i rozsmarować dłonią. Pozostawić do wchłonięcia. Produkt do stosowania całorocznego.
MOJA OPINIA
Wedlug mnie zapach ma mało wspólego z kokosem, jednak jest naprawdę ładny, dość słodki, jakby waniliowy. Właściwosci płynu i wchłaniania są identyczne, jak w żółtej wersji. Skóra po użyciu staje się nawilżona, zmiekczona i wygładzona.
pojemoność150ml


Na koniec kilka kwesti technicnzych, dostajemy 150 ml olejku, za niespełna 22 zł. Szata graficzna jest przyjemna, opakowanie poręczne, jednak aplikator zapycha się płynem i trzeba nim wstrząsac w trakcie aplikacji, olejek najlepiej rozprowadza sie rękoma. Najlepsze efekty zaobserwowałam nakłądajac produkt na wilgna skórę, wówczas nie zostawiał tłustej warstwy i od razu się whłaniał. 

Podsumowując jestem zadowolona z poziomu nawilżania, oczywiscie nie nadają się do bardzo suchej lub przesuszonej skóry. Olejki przepięknie pachną, a zapach długo utrzymuje się na skórze. Forma aplikacji i konsystencja  na plus, nic nie zostaje pod paznokciami, nic się nie osadza, polecam szczególnie, jako szybkie i wygodne rozwiazanie. 


Pozdrawiam Karolina!

Komentarze