Pierwsze wrażenie: L'OREAL REVITALIFT FILLER [Ha]

Linia REVITALIFT FILLER [HA] od L'OREAL PARIS to nowość na naszym rynku, produkty od kilku tygodni można znaleźć już na sklepowych półkach, więc może niektórym z Was rzuciły się już w oczy. Linia stworzona jest do walki o przywrócenie objętości skóry, a także przeciwdziałaniu zmarszczką. No dobra, ale czym jest ta objętość skóry? Jeśli czytałyście mój wcześniejszy wpis, być może to już wiecie; a być może spotkałyście się z tym pojęciem już wcześniej, jeśli nie nic straconego, już wyjaśniam! Objętość skóry to nic innego niż odzyskanie sprężystości i wypełnienia od środka skóry, które sprawiają, że skóra jest bardziej wypukła, a przez to jędrniejsza i elastyczna :) Proste prawda? A w jaki sposób produkty L'oreal Revitalif Filler, mają działać z widocznymi oznakami starzenia?



Po przez zastosowane w linii najwyższe stężenie mikrometrycznego kwasu hialuronowego o niskiej masie cząsteczkowej, aby przenikać skórę i działać bezpośrednio w jej warstwach. Zmarszczki i rysy twarzy są wygładzone, a skóra odzyskuję objętość, młodzieńczą jędrność i elastyczność.  

FILLER jest przeznaczony dla kobiet od 30 lub 40 roku życia (na opakowaniu mamy podane że rekomendowany przedział to 40-60); jednak pamiętajmy że nie zawsze powinniśmy sugerować się liczbą, a raczej stanem naszej skóry i potrzebami. W trakcie rozmowy z ekspertem L'oreal, usłyszałam, że nawet młode osoby tak jak ja mogą przetestować tę serię, gdyż zawarty w niej kwas hialuronowy występuje naturalnie w skórze i nie zaszkodzi, należy jednak traktować to jako krótką kurację, która z pewnością poprawi stan i koloryt naszej skóry, nie wpływając szczególnie na jej elastyczność, czy miękkość.



W skład serii L'oreal REVITALIFT FILLER [HA] wchodzi krem ANTY-AGE na dzień Hialuronowe Wypełnienie, oraz Skoncentrowane Hialuronowe Serum Wypełniające.





KREM ANTY-AGE na dzień przywraca objętość skóry, dzięki wyjątkowej formule wzbogaconej o Fibroxyl, ujędrniający wyciąg pochodzenia roślinnego.

Widoczne rezultaty można zauważyć już po 4 GODZINACH! Skóra staje się jędrniejsza ( +14%), napięta  (+25%), nawilżona do 48 godzin*. Natomiast po 4 tygodniach możemy zaobserwować znaczące zmniejszenie zmarszczek na czole (-16%)** i kurzych łapek (-11%)**.

SPOSÓB UŻYCIA: Codziennie na oczyszczoną twarzy i szyi. Rozprowadzać kolistymi ruchami od dołu ku górze twarzy. Optymalne efekty uzyskamy nakładając pod krem Skoncentrowane Serum Hialuronowe Revitalift Filler [Ha].

Sugerowana cena: 47 PLN***

Pojemność: 50 ML

*Test instrumentalny w grupie 24 osób.
**Badania kliniczne w grupie 60 kobiet.
*** Ostateczna cenę ustala punkt sprzedaży.





Skoncentrowane Hialuronowe Serum Wypełniające z linii REVITALIFT FILLER [HA] posiada dziesięciokrotnie wyższe stężenie kwasu hialuronowego, jakie kiedykolwiek zostało użyte w kremie L'oreal Paris*. Twarz po stosowaniu staje się gładsza i nabiera objętości. Ważnym punktem jest innowacyjny aplikator, który każdorazowo dozuje identyczna dawkę serum, chroni formułę przed dostępem powietrza i światła. 

Widoczne rezultaty to idealnie nawilżona skóra już po 4 GODZINACH, bardziej napięta (26%), bardziej elastyczna (+13%), oraz bardziej jędrna (+10%)**. Po 4 tygodniach natomiast widoczne jest zmniejszenie zmarszczek pod oczami (-20%), na czole (-11%) i nad ustami (-14%)***. Skóra staje się bardziej sprężysta.

SPOSÓB UŻYCIA: Do stosowania rano i wieczorem, samodzielnie lub z pod krem, aby wzmocnić skuteczne przywracanie objętości. Należy rozsmarować czubkami palców kilka kropel serum na całej twarzy i odczekać chwilę do wchłonięcia.  Dla kompleksowej pielęgnacji należy stosować w zestawie z kremem REVITALIFT FILLER [HA]. 

Sugerowana cena: 47 PLN****
Pojemność 16 ML

*vs. Kremy L'oreal Paris 
**Test instrumentalny na grupie 40 kobiet.
***Badanie kliniczne na grupie 40 kobiet.
****Ostateczną cenę ustala punkt sprzedaży.


PIERWSZE WRAŻENIA: Mam 23 lata, wiec linię Filler użyłam tylko kilka razy, bym mogła powiedzieć cokolwiek, i w kwestii nawilżenia, blasku, oraz jędrność - nawet na swojej skórze zauważyłam rezultaty. Przede wszystkim skóra stała się aksamitna w dotyku, tak, ze bez przerwy dotykałam jej, efekt utrzymywał się przez cały dzień, lub noc. Uczucie od razu po nałożeniu: serum daje delikatne ściągnięcie, a krem doje uczucie chłodu, przechodzącego w lekkie mrowienie - czuć jakby produkt faktycznie się wchłaniał. Jednak o efektach trudno mi mówić. Niewątpliwym plusem jest piękny zapach, dla mnie bardzo ekskluzywny, przypomina mi perfumy i długo się utrzymuje. Duży efekt robią też opakowania, w szczególności serum, trafia do mnie argument o higieniczności aplikatora i ograniczeniu dostępu powietrza i światła do produktu. 

Do prawdziwych testów przekazałam produkt osobie, która będzie mogła powiedzieć coś naprawdę o skuteczności serii, czyli mojej mamie. Tak, też za 4 tygodnie, znów spotkacie się z serią Revitalift Filler [Ha] na moim blogu i tym razem sprawdzimy efekty kuracji, w porównaniu z badaniami klinicznymi i testami instrumentalnymi. Tymczasem zostawiam Was jeszcze z kilkoma filmami promocyjnymi, zachęcam do zapoznania się, bo jak zawsze w przypadku L'oral Paris, są piękne.


pozdrawiam Karolina!







1.wpis oprócz mojej opinii zawiera oficjalne informacje prasowe marki Loreal
2.produkty zwierają najwyższe stężenie kwasu hialuronowego, jakie kiedykolwiek zostało użyte w kosmetykach Loreal Paris dla efektu wypełnienia zmarszczek.

Komentarze

  1. Pięknie się prezentują te produkty :) Na całe szczęście ja jeszcze ich nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja również, ale warto mieć obeznanie w temacie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać, wciąż pytam mamę: i co? i jak widać już coś? Ciekawość mnie zżera ;p Pozdrawiam!

      Usuń
  3. ciekawa jestem jakie twoja mama będzie miała o nim zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak się sprawdzą u Twojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak juz wspomniałam mnie zjada ciekawość, a ona milczy jak zaklęta :)

      Usuń
  5. Opakowania cieszą oko. Ciekawe czy efekty też będą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt , jednak nie dla mnie, jestem za młoda na nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale może warto wiedzieć, co podarować tym w odpowiednim wieku? :) pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ciekawie wygląda .Chętnie sama wypróbowałabym go na sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się sprawdzi, dam znać, abyś miała zestaw na uwadze, pozdrawiam!

      Usuń
  8. L'oreal cały czas mnie zaskakuje, kupiłam mojej mamie krem i jest po prostu świetny. Uwielbiam ich serie do włosów oraz kremy pod oczy, więc wierzę ż ei tym razem stwoerzyi coś dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkrywam Loreal na nowo i faktycznie im bliżej się im przyglądam, tym więcej odkrywam dobrych kosmetyków, godnych polecenia; czasem warto otworzyć sie na coś nowego, albo znanego i niedocenianego, pozdrawiam!

      Usuń
  9. Zainteresowalas mnie tym produktem.

    Cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. dużym plusem kremu jest duża zawartość kwasu hialuronowego w składzie dzięki niemu zmarszczki znacznie się spłycają. poza tym jak na krem o pojemności 50 ml można kupić naprawdę tanio bo w promocji można mieć go za ok 35 zł. Poza tym moja mam go stosuje od 3 tygodni i zmarszczki sie znacznie spłyciły a skóra jest ładnie nawilżona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja swojej mamie kupiłam już jakiś czas temu ten krem i jest bardzo zadowolona :) Widać różnicę w skórze, w jej elastyczności :) Wiadomo, że liczy się regularność. Do tego fajna cena, dobrze się wchłania. Naprawdę super! Z takim kremem to i ja po 40stce mogę być spokojna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam to serum dla mamy, jako prezent gwiazdkowy. Była bardzo zadowolona, efekt natychmiastowy, ciekawe opakowanie, jednak wydajność ją i mnie bardzo rozczarowała. Mama używało go tylko w okolicach oczu, a serum wystarczyło na kilkanaście aplikacji. Po rozłożeniu "strzykawki" okazało się, że serum było mniej niż 1 cm, a reszta opakowania to tylko powietrze. Uważajcie co kupujecie. Nie widać jak dużo jest produktu w opakowaniu więc oszukują jak mogą. 50zł za powietrze i ładne opakowanie. Kpina!

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem naprawdę dobry , szybko działa . Serum również używałam i również mi odpowiadało , potęguje działanie kremu. Polecam
    Krystyna
    #jestemtegowarta

    OdpowiedzUsuń
  16. Potwierdzam skuteczność działania REVITALIFT FILLER [HA] krem i serum.Testowałam osobiście, moje znajome otrzymały próbki i wszyscy jesteśmy zdania, że to działa, już po 4 tygodniach stosowania cera stała się jędrniejsza i napięta, zmarszczki uległy spłyceniu, cała twarz wyrażnie odmłodzona. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również bardzo pozytywnie odbieram te kosmetyki,rzeczywiście są rewelacyjne,cera gładziutka, napięta, wypielęgnowana, zmarszczki znacznie spłycone,krem dobrze się rozprowadza i wchłania, ma delikatny subtelny zapaszek, a co najważniejsze nie uczula.Z całym przekonaniem polecam. #jestemtegowarta

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem bardzo dobry, przyjemny zapach, ładne opakowanie w słoiczku nie jak inne w plastikowym wytłoku niewiadomego pochodzenia. Trochę mi brakuje szpatułki, która można by precyzyjnie i higienicznie nabrać pożądaną porcję ze słoiczka. Mam wrzenie, ze palcem nabiera się zbyt dużo kremu, choć skóra bardzo łapczywie wciąga preparat w każdej ilości. Krem dobrze się rozprowadza, ślizga się po skórze, ale nie pozostaje po nim tłusta powłoka tylko wszytko idealnie się wchłania. Zapach lekki, przyjemny i odprężający. Moja skóra lubi ten krem. Od razu widać, ze jest bardziej sprężysta, napięta i dużo jędrniejsza. Dodatkowo można zaobserwować zdrowszy koloryt skóry i spłycenie bruz wokół nosa i ust, oraz zmarszczek mimicznych. Podoba mi się ten krem, myślę, że zaprzyjaźnimy się na dłużej. #jestemtegowarta

    OdpowiedzUsuń
  19. Krem bardzo dobry, przyjemny zapach, ładne opakowanie w słoiczku nie jak inne w plastikowym wytłoku niewiadomego pochodzenia. Trochę mi brakuje szpatułki, która można by precyzyjnie i higienicznie nabrać pożądaną porcję ze słoiczka. Mam wrzenie, ze palcem nabiera się zbyt dużo kremu, choć skóra bardzo łapczywie wciąga preparat w każdej ilości. Krem dobrze się rozprowadza, ślizga się po skórze, ale nie pozostaje po nim tłusta powłoka tylko wszytko idealnie się wchłania. Zapach lekki, przyjemny i odprężający. Moja skóra lubi ten krem. Od razu widać, ze jest bardziej sprężysta, napięta i dużo jędrniejsza. Dodatkowo można zaobserwować zdrowszy koloryt skóry i spłycenie bruz wokół nosa i ust, oraz zmarszczek mimicznych. Podoba mi się ten krem, myślę, że zaprzyjaźnimy się na dłużej. #jestemtegowarta

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz