Inspiracje prezentowe 2017

Pewnie tak samo, jak ja nie dowierzacie, że czas tak umyka, a piosenka "Coraz bliżej święta" to już prawdziwy fakt, bo do Wigilii zostało tylko 13 dni! Jeśli ciągle brakuje Wam prezentu dla bliskiej osoby, przychodzę z pomocą. Oto zbiór rzeczy, które sama chętnie znalazłabym pod choinką i dała bym najbliższym, podzielę się nim z Wami moimi obecnie najbardziej wymarzonymi rzeczami, a być może komuś z Was pomogę na ostatnią chwilę w prezentowych poszukiwaniach :) 

ONA




ON



Zupełnie przypadkowo, wyszedł mi bardzo przystępny cenowo zbiór, mocno nastawiony na produkty niszowe, choć nie tylko, celowo ominęłam perfumy, pielęgnację przeciwzmarszczkową i ubrania :) W moim odczuciu; choć tworzyłam listę bardzo subiektywnie, jest ona dość uniwersalna. Oczywiście mogłoby się tu pojawić o wiele więcej rzeczy, ale starałam się je trochę wyselekcjonować i pokazać coś innego niż rok temu :) Dajcie proszę znać, co sądzicie i czy coś sami chcielibyście dostać z tego zestawiania?

Udanych łowów, pozdrawia Karolina

Komentarze