INSPIRED BY U.R.O.Kv / EDYCJA XVI / Sierpień 2017

Zawartość pudełka jest mocno osadzona w letniej tematyce, przynajmniej mi większość produktów kojarzy się z wakacjami, choć pogoda u mnie za oknem, niestety nie ma juz nic wspólnego z latem. W pudelku znalazłam 5 pełnowymiarowych produktów, 4 kosmetyczne i jeden bardzo zaskakujący i przydatny gadżet. 


JANDA LUKSUSOWY KREM DO OCHRONY TWARZY SPF 50
To bardzo wysoki filtr, bardziej na plaże, niż na codzień - ja bałbym się obciążenia. Produkt delikatnie pachnie, konsystencja na dłoni wydaje się lekka, jednak nałożony na twarz daje tłustą warstwę, uczucie pozostaje na długo. Moim zdaniem nie nadaje się pod makijaż, choć producent obiecuje inaczej. Nie uczulił, nie podrażnił; na więcej testów będzie musiał poczekać na upały, ja mam wakacje w tym roku jeszcze przed sobą, wiec będzie okazja. 

SHE FOOD PLASTRY NA ODCISKI
Marka SheFood zapanowała nad pudelkami z rodziny ShinnyBox i Inspiredby, tym razem w moje ręce wpadły plastry na odciski, produkt ratujący sytuacje kryzysowe. Na pewno wrzucę sobie jeden plaster do portfela na wszelki wypadek. Nie miałam jeszcze okazji testować, ale wierze że się przydadzą.


AVA ACNE CONTROL ANTYBAKTERYJNY KREM PUNKTOWY
Oto kolejny produkt S.O.S, mający walczyć z niedoskonałościami. Nie mam zbyt często takich problemów, ale zdarzają mi się krostki, jeśli będzie okazja sprawdzę produkt. Mówiąc o pierwszym wrażeniu, nie jestem zachwycona wodnistą, lejącą konsystencją. 

CHITOZAN INTENSYWNIE KOJĄCO-NAWILŻAJĄCY ŻEL W SPRAYU
Produkt bardzo mi się podoba, przyda się przy podrażnieniach, oparzeniach i np uczuleniach. Daje przyjemny chłód, lekko nawilża i bezdotykowa forma aplikacji jest w tym wypadku dobrym pomysłem. 



BABBLE BUTELKA FILTRUJĄCA WODE
Znam produkt z autopsji, używam go już 2, a może 3 lata, woda ma lekko specyficzny smak i należy regularnie wymieniać filtry oraz zachować dużą higienę butelki, aby nie gromadziła bakterii. Wygodny i przydatny produkt, cieszę się, ze trafił do pudełka, jest okazja by wymienić swój stary zestaw na nowy :) 

Generalnie pudełko jest ok, może bez kosmetycznych fajerwerków i trochę za bardzo wakacyjne, biorąc pod uwagę, że dostajemy je bliżej września; jednak butelka, plastry i żel z pantenolem są naprawdę użyteczne w życiu codziennym i na pewno je użyje, szczerze mówiąc cieszą mnie bardziej niż kolejny szampon, czy żel. 

Jestem ciekawa czy zgadzacie się ze mną w tej kwestii?
Jakie macie opinie na temat pudełka?

pozdrawiam Karolina!

Komentarze