Zużycia STYCZEŃ&LUTY 2017 / DENKO / moje opinie o produktach

Wracam po dłużej nieobecność i to w  jakim stylu: oto denko! W końcu uzbierałam solidną porcję pustych pudełek, o których mam co nieco do powiezienia. Będzie coś dla każdego: spora dawka pielęgnacji, garść kolorówki i nawet coś do paznokci! Jak możecie się domyślać najsilniejszą grupą są produkty do włosów. Zapraszam!

PIELĘGNACJA TWARZY

BIELENDA KOJĄCA WODA RÓŻANA / płyn micelarny
Łagodny dla oczu i skóry płyn o wielu zastosowaniach; może być używany jako tonik, płyn micelarny lub płyn łagodzący. Kosmetyk o bardzo intensywnym zapachu, poręcznym opakowaniu i średnim działaniu.
Jako płyn do demakijażu wypadł u mnie bardzo przeciętnie i był niewydajny, lepiej radził sobie, gdy zaczęłam stosować do jak tonik.
2,99 / 200ml

KIEHL'S ROSA ARCTICA EYE / krem pod oczy
Balsam pod oczy, mający dbać o młody wygląd skóry: masłowaty w konsystencji, zbity, idealnie wchłaniający się o delikatnej woni i dużej wydajności. Dobrze nawilżający...
A jednak nie zachwycający, po dotychczasowych doświadczeniach z marką wręcz trochę rozczarowujący  owszem skóra była nawilżona, delikatna, ale jakby mniej napięta; w trakcie stosowania go (w porównaniu niż np w trakcie wersji z awokado); mam drobne zmarszczki mimiczne  i 25 lat u mnie wypadł blado, nie sądzę by sprawdził się u osób starszych lub bardziej wymagających.  
189zł / 14ml

EVREE ESSENTIAL / krem nawilżający
Dobrze nawilżający krem do skóry suchej i normalnej. Produkt o lekkiej konsystencji, idealnie wchłaniający się i zostawiający twarz delikatną w dotyku. Krem nie pełni dodatkowych funkcji, jest podstawowym nawilżaczem.  
Przyjemne zaskoczenie na drogeryjnej półce: nie uczula, nie zapycha, jest lekki i spełnia obietnice producenta. Jedyny minus to mało solidna nakrętka, która nieestetycznie pęka. Godny polecenia.
24,99 / 50ml

PIELĘGNACJA CIAŁA

EVELINE COSMETICS BIO-REGENETUJĄCY PEELING DO CIAŁA TRAWA CYTRYNOWA  / peeling
Żelowy peeling był stosunkowo zbity, dzięki czemu nie spływał z rąk i był wydajny, pachniał bardzo świeżo i intensywnie. Złuszczał delikatnie, dzięki niewielkim drobinką sprawdzał się w codziennej pielęgnacji. Podobno zawiera mikroperełki rozświetlające, cóż napisałam podobno, bo ja ich nie zauważyłam. 
U mnie sprawdził się w codziennej pielęgnacji zastępując żel pod prysznic i w tej roli sprawdził się wyśmienicie, jako peeling nie zachwycił, ponadto ma dość wysoką cenę  i aby wydobyć cały produkt trzeba rozciąć tubkę ;/ 
19,59 / 200ml 

EVELINE ULTRA-WYGŁADZAJACY BALSAM POD PRYSNIC MANGO I PAPAJA / balsam nawilżający
Balsam ma bardzo lekką konsystencję świetnie się rozprowadza i jest naprawdę wydajny, co ważniejsze po wieczornym prysznicu efekt wygładzonej skóry utrzymywał się do rana, a skóra była miękka w dotyku do kolejnej aplikacji. Nie zauważyłam zmian w nawilżaniu po stosowaniu tradycyjnego balsamu, wiec śmiało uznaję, ze się spisał!  
Mam dziwną słabość do tego typu produktów, sporo ich już przetestowałam: ten zaskoczył mnie jednak efektem nawilżenia naprawdę na plus! Choć trzeba ostatecznie rozciąć tubkę, polecam :)
16, 99zł / 200ml


EVREE INSTANT HELP BALSAM / balsam nawilżający
Silnie perfumowany, gęsty i treściwy, choć szybko wchłaniający się balsam od Evree, tak naprawdę ma same plusy. Bardzo intensywnie nawilża, zimą koi skórę, pięknie zmiękcza i efekt ten jest trwały. Do tego olbrzymia wydajność i duża pojemność w dobrej cenie.
Bardzo lubiłam ten balsam, okazał się niesamowicie wydajny używałam go ok 6 miesięcy (regularnie), choć był ze mną dłużej, bo jak wiadomo nie jestem zbyt sumienna w kwestii balsamowania :) Polecam!
19,99zł / 400ml

EVREE SUPER SLIM OLEJEK DO CIAŁA / olejek ujędrniający
Olejek o właściwościach modelujących, który można stosować samodzielnie, dodać do ulubionego balsamu, czy używać do masażu. Formuła oleista nie zaskakuje niczym, wchłania się niecałkowicie, może piec i podrażniać.
Olejek używałam codziennie po kąpieli na uda i brzuch, nie zauważyłam żadnych rezultatów choć, w moim  przypadku produkt stosowany był profilaktycznie, bo (puki co) nie mogę narzekać na gęstość i jędrność skóry w problematycznych partach, niestety aplikator i kiepska wchłanialność (tłusta skóra przez kilka godzin) zraziły mnie do niego; nie polecam ;/ 
28,99 / 100ml



ISANA KEEP CALM / kremowy żel pod prysznic
Seria limitowana, cudny gruszkowy zapach, urocza etykieta. Konsystencja średnio gęsta, spełnia swoją funkcję.
3,99zł / 300ml

ISANA ALOES Z JOGURTEM / żel pod prysznic
Spełnił moje oczekiwania, zapach nie do końca zgrał się z moim wyobrażaniem, no ale żel to żel, nie am co narzekać :)
3,99zł / 300ml

PIELĘGNACJA WŁOSÓW 

JOANNA ULTRAPLEX / odbudowa włosów
To tani i drogeryjny odpowiednik OLAPLEXU, czy działa podobnie? TAK! Jednak efekty są słabsze i krócej się utrzymują.  Dostępny jest zestaw do stosowania wraz z koloryzacją, oraz kontynuacja w domu ( kroki 3: Serum odżywcze,4: Szampon ,5: Odżywka utrwalająca)
Zużyłam ostatnio kroki 1,2 oraz 3 i 5; to już mój kolejny miesiąc z tymi kosmetykami i nadal jestem nimi oczarowana, a moje suche włosy; stały się miłe w dotyku i wygładzone! A do tego kosmetyki z tej serii pięknie pachną! Bardzo polecam.
kroki 1-3: 17,49zł / 3x20g
krok 3: 15,69 zł / 100g
krok 4: 13,99zł / 200ml
krok 5: 13,99zł / 100g



PILOMAX ALOES WAX /  maska do włosów
Maska regenerująca do włosów cienkich o miętowej barwie, świeżym zapachu i zbitej, gęstej konsystencji, która dobrze się nakłada i nie spływa z włosów. 
Moje włosy nie należą do cienkich, ale ta maska bardzo dobrze na nie działała i świetnie dociążała, nakładałam ją na 20 minut, pod kompres z ręcznika i włosy stawały  się miękkie, gładkie i błyszczące.  Na moich długich włosach (przed obcięciem) jednak była niewydajna, zużyłam ją w 3 użycia, mimo to polecam
22zł / 240ml

KALLOS BANANA / maska do włosów
Wzmacniająca maska do włosów o lekkiej konsystencji, dość płynna i niestety bardzo sztucznie pachnąca, za to w niskiej cenie i świetnej dostępności.
Sięgnęłam po nią po obcięciu włosów i rozjaśnianiu, miałam ją już ładne parę miesięcy i w końcu zdecydowałam, zużyłam ją na dwa razy, nakładałam solidnie - nie zauważyłam żadnego wzmocnienia, maska faktycznie wygładza włosy i nabłyszcza, jednak w moim wypadku, choć włosy są gładkie, to nie stają się miękkie i lejące, a sztywne i źle się układają. Nie jestem w stanie wytrzymać jej zapachu, efekt też nie jest wart męczenia się: niestety pomimo niskiej ceny, nie polecam.
ok 7zł / 275ml



MARION TERMOOCHRONA MGIEŁKA 
Spray ma na celu ochronę włosów przed działaniem wysokich temperatur, dodatkowo zmiękcza włosy i zapobiega puszeniu się.
Kupuję tę mgiełkę regularnie, trudno mi zmierzyć na ile faktycznie chroni włosy, ale świetnie zapobiega elektryzowaniu się i nabłyszcza je przez, co wydają się zdrowsze i cena jest bardzo niska; dlatego i tym razem sięgnę po kolejne opakowanie, polecam.
8,79zł / 130ml

MARION OLEJKI ORIENTALNE KOKOS&TAMANU / serum do włosów
Gęsty olejek do pielęgnacji końcówek, niewielkie opakowanie, wygodny dozownik i ładny , intensywny zapach; to jego cechy charakterystyczne.
Za to brak jakichkolwiek widocznych efektów  oczywiście nie spodziewałam się cudów, ale po za cechami opakowania i zapachem  trudno mi ocenić ten produkt, bo naprawdę nie wiem co robił i czy jakkolwiek dział.
7,19zł / 30ml

MAKIJAŻ

KORRES MATTIFING PRIMER / baza
Baza matująca i przedłużająca trwałość make-upu, w tubce o prostej i estetycznej szacie graficznej. Kremowa konsystencja, lecz bardziej sucha. Baza ma barwę beżową, nie zmienia koloru podkładu. Dobrze wygładza skórę, nie wysusza, nie zapycha.
Szkoda, że produkt nie jest dostępny w Polsce, bo to bardzo solidna baza matująca, o dobrym składzie, która nie zapycha, przyjemnie się rozprowadza i daje duże poczucie komfortu. Jeśli na nią traficie, polecam.
40-100zł (dostępność online) / 30ml

BOURJOIS 123 PERFECT CC CREAM / krem cc
Krem CC, mający ujednolicać skórę, zachowywać właściwy poziom nawilżenia i mieć satynowe wykończenie. Zawiera trzy pigmenty do eliminowania niedoskonałości.
U mnie niestety się nie spisał: podkreślał wszystkie suche skórki, nawet te, o których nie miałam pojęcia, podkreślał pory na nosie i był bardzo nietrwały  W dodatku ma przeciętne opakowanie, wylewającą się konsystencję i jest nieadekwatnie drogi do działania. To największa porażka tego zestawienie i najbardziej ciesze się, że znika z mojej toaletki! 
50, 49 / 30ml



DELIA KOREKTOR 
Korektor mający ukrywać cienie pod oczami, w dość sporej jak na korektor tubce. Ciężki,   bardzo na pigmentowany, żółty, ale słabo stapia się ze skórą. Choć to tani produkt, to bardzo słabo dostępny.
Jak dla mnie zbyt ciężki, bardzo podobała mi się idea żółtego koloru do niwelowania cieni, niestety produkt zupełnie nie nadaje się pod oczy, dodatkowo wchodzi we wszelkie załamania ;/ Zużyłam do konturowania ale i tu miał więcej wad niż zalet. 
9,99zł / 10ml

L'OREAL VML FELINE / maskara
Tusz z wyprofilowaną, sylikonową szczoteczką, który ma dodawać objętości, słynny efekt miliona rzęs! Formuła zawiera między innymi olejek argonowy.
Bardzo dobry tusz! Chwaliłam go wiele razy, to moje drugie opakowanie i na pewno nie ostatnie. Faktycznie dodaje objętość, delikatnie pogrubia i wydłuża - na moje rzęsy działa!
60,99zł / 9,2ml

PAZNOKCIE

INDIGO EASY SHAPE LIGHT ROSE / żel budujący
Żel budujący do paznokci o delikatnie różowej barwie; gęsty i samopoziomujący. 
Chciałam spróbować sama i powiem tak: nie jest tak łatwo jak sądziłam, ale nawet tak niezdolna osoba jak ja może sobie poradzić, żel jest gęsty, nie spływa więc można sobie go powoli nakładać, nadbudowywać, warto nałożyć więcej warstw i piłować, aż osiągniemy pożądany kształt, krzywą C itp. Może delikatnie piec, ale mnie np nie szczypie w lampie. W moje ocenie (totalnego laika) to świetny żel! I choć robię paznokcie tylko sobie i dla własnej satysfakcji, kupie go ponownie, bo to niesamowicie wciąga, znalazłam nowe hobby!
5ml / 29zł

Oto moje zacne grono i krótka charakterystyka każdego wykończonego produktu w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Koniecznie dajcie znać, jak podobał Wam się wpis! Co znacie, macie i czy na coś Was namówiłam :)
pozdrawiam Karolina

Komentarze