KOLEJNY ROK WEEMINIBLOG / 3 LATA / ROZDANIE

Zaledwie dwa dni temu minęły trzy lata odkąd na weemini.pl pojawił się pierwszy wpis; sama nie wierze jak ten czas szybko minął, a tym bardziej, że tak wiele osób odwiedza mnie tu regularnie (choć z moją regularnością bywa różnie), jest ciekawych co u mnie i jakie jest moje zdanie o różnych produktach. Uznałam więc, że warto podsumować nasz wspólny rok, w jakiś bardziej niestandardowy sposób, przeanalizowałam ostatnie 12 miesięcy i stworzyłam coś na kształt kolarzu podsumowującego moje poczynania, oto co prowadzenie bloga przyniosło mi w ostatnim roku :)
Pierwsza część roku była fantastyczna; w drugiej połowie bardzo zwolniłam (ze względu na inne sprawy zawodowe zupełnie nie związane blogiem), czego patrząc na te wszystkie zdjęcia bardzo żałuje.  Wiele mi uciekło, trochę odpuściłam, zawalałam z własnej winy (bo brak mi na wszystko po prostu czasu i energii), najważniejsze jednak podsumować to odkreślić kreską i przeć do przodu.  Nie chcę brzmieć infantylnie, jednak tak naprawdę to wszystko dzięki Wam, osobą które czytają mojego bloga, odwiedzają mnie w mediach społecznosciowych i nic z tego nie wydarzyło by się gdyby nie to że jesteśmy tu razem. Mam nadzieję, że i w tym będziecie ze mną na weemini.pl


ROZDANIE

W związku z urodzinami bloga dla swoich czytelników przygotowałam ROZDANIE z swoimi ulubionymi kosmetykami marki BIELENDA, mam dla Was aż trzy takie zestawy, więc tym bardziej zapraszam do udziału w zabawie!

WARUNKI ROZDANIE
1. Akcja jest przeznaczona dla czytelników bloga www.weemini.pl
2. W komentarzu pod tym postem zostaw odpowiedź na pytanie: BEZ KTÓREGO KOSMETYKU NIE WYOBRAŻASZ SOBIE KOLEJNEGO DNIA?
3. Rozdanie trwa od 24.01.2017r do 5.02.2017r.
4. Będzie mi bardzo miło jeśli polubisz FANPAGE BLOGA, gdyż właśnie tam pojawią się wyniki: http://www.facebook.com/weeminiblog

GORĄCO ZACHĘCAM DO UDZIAŁU 
pozdrawiam Karolina

Komentarze