Rossmann Rival De Loop Clean & Care żel do mycia twarzy / recenzja

Nie jestem przesadną zwolenniczką oczyszczania twarzy przy użyciu wody, na podstawie własnych obserwacji ograniczyłam w swojej pielęgna...


Nie jestem przesadną zwolenniczką oczyszczania twarzy przy użyciu wody, na podstawie własnych obserwacji ograniczyłam w swojej pielęgnacji tę czynność tylko do wieczornego oczyszczania; od tego czasu moja skóra jest w dużo lepszym stanie (zmniejszyła się ilość podskórnych grudek na czole, nie jest też tak podrażniona i wysuszona). Oczywiście nikogo nie chcę próbować przekonać, czy jest to słuszne, czy nie - niech każdy robi jak uważa. Jednak czymś tę cerę wieczorami oczyszczam i obecnie jednym z takich kosmetyków jest właśnie żel Rvial De Loop Clean & Care.

opis producenta:
Żel do mycia twarzy, który nie zawiera mydła, a jego pH jest neutralne do skóry. Żel został specjalnie opracowany do delikatnego codziennego mycia cery normalnej i mieszanej. Składniki nawilżające – wyciąg z miłorzębu japońskiego i wyciąg z ogórków chronią skórę przed wysuszeniem. Rezultat: cera jest widocznie odświeżona i oczyszczona. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. pH neutralne dla skóry.


skład: 
Aqua, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Alcohol Denat., Caprylyl/Capryl Glucoside, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Chloride, Panthenol, Parfum, Glycerin, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Butylene Glycol, Disodium EDTA, Cucumis Sativus Fruit Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Methylisothiazolinone, Pantolactone, Citric Acid, CI 42090.

opakowanie i zapach:
Żel zamknięty jest w klasycznej tubce, bardzo miękkiej przez co łatwo wydusić za dużo kosmetyku, przy czym jednak jest to też wygodne, gdyż można ją pod koniec rozciąć, w razie potrzeby. Zamknięcie jest dość mocne i zawsze trochę się z nim mocuję, by je otworzyć (oczywiście może to być cecha wyłącznie mojego egzemplarza lub mój brak siły ;p). Niestety pachnie dość chemicznie, nie jest to jednak trwały zapach.

konsystencja i wydajność:
Ma bardzo fajną konsystencję, jest śliski, łatwo rozprowadza się po skórze i nie spływa. Nie jest wodnity, nie przelatuje przez palce, dzięki czemu jest wydajniejszy. Wystarczy niewielka "kulka" na ręce,by dokładnie oczyścić cerę.


działanie:
Żel całkiem porządnie oczyszcza skórę, ja uprzednio stosuję jeszcze płyn micelarny i olejek, więc jest u mnie ostatnim krokiem oczyszczania i musi zbyć pozostałości makijażu i dwóch pozostałych kosmetyków z czym sobie radzi. Moja sucha i wrażliwa skóra po zastosowaniu Clean & Care jest lekko tempa w dotyku, ale nie wysuszona i nie poraniona, co sprawia, że produkt traktuje jako dobry. Ważne jest też dla mnie to, że żel nie uczula.

cena i dostępność:
Cała seria Rival De Loop Clean & Care jest bardzo tania, to produkty dostępne i produkowane przez Rossmann; sam el możemy kupić w dwóch pojemnościach, dużej 150ml za 6,99 i podróżnej 50ml za 2,99 zł.

podsumowanie:
Produkt oprócz wysokiej skuteczności plusuje u mnie ceną i wydajnością, oczywiście nie jest to kosmetyk idealny i nie zagwarantuje, że każdemu się spodoba; ale powiem tak w tej kategorii cenowej to chyba najlepszy żel tego typu.

pozdrawiam Karolina!

PODOBNE POSTY

23 komentarze

  1. Ciekawie się zapowiada. Chętnie wypróbuję. Dobrze, że jest mniejsza wersja to można kupić żeby sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Jestem zdania, że każda marka powinna mieć miniaturki/próbki, które mozna na spokojnie sprawdzić w domu :)

      Usuń
  2. za taką cenę warto wypróbować na sobie ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej cenie nie wiele jest do stracenia, a zyskać można na prawdę fajny żel.

      Usuń
  3. Nigdy go nie miałam :) Ja używam biedronkowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie biedronkowe produkty niestety uczulają i podrażniają :(

      Usuń
  4. Z ciekawością po niego sięgnę podczas kolejnych zakupów w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My kobiety i ta nasza ciekawość ;)

      Usuń
  5. Szkoda, że ma alkohol denat. w składzie. Mnie ten składnik wysusza :C

    OdpowiedzUsuń
  6. może się kiedyś na niego skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilkukrotnie :) uważam, że to jeden z lepszych żeli za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żelu z RdL nie miałam jeszcze okazji stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam go jeszcze, ale za taką cenę to można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mialam go, ale osobiscie wole zel z tesco. Bajecznie tani a dobry.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią wypróbuję i cena nie jest wysoka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie uzywalam jeszcze niczego z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego żelu, w najbliższym czasie będe się czaic na Isanę, ale na ten też rzuce okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam płyn micelarny,myślałam,że wypali mi oczy :(bałam się sięgnąć po inny produkt tej marki,ale widzę,że czas zapomnieć o płynie i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja aktualnie używam jakiegoś żelu z Sylveco, pachnie bardzo naturalnie i skład wskazuje na to, że taki wlasnie jest :)
    Tego z Rossmanna niestety nie znam

    OdpowiedzUsuń
  16. Z miłą chęcią przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja teraz w sumie stosuje tylko pianki i olejki ;P

    OdpowiedzUsuń

@weemini