Shinybox: love / luty 2018

Żaden inny miesiąc, nie jest tak pełen miłości jak luty! I Shinybox rozumie to doskonale, stąd piękne czerwone pudełko, wyplenione miłością do kobiet i kosmetyków :) A jak przystało na luty jest i wielka niespodzianka, która ma nas rozpieścić do granic możliwości :) Sprawdźcie same!

PRODUKTY

KUESHI WODA MICELARNA
Płyn micelarny zawsze jest u mnie mile widziany. Kosmetyki Kueshi poznałam dzięki Shine i do tej pory z każdego byłam bardzo zadowolona, mam nadzieję, że i woda się sprawdzi. Zostawię ją sobie jednak na wyjazd, bo jej wielkość jest ku temu idealna. 
TRAVEL SIZE
produkt dla klientek, których lutowy Shinybox jest przynajmniej drugim w ramach subskrypcji.
ok 32zł / 100ml

FLOSLEK PHARMA REGENERUJĄCA MASKA DO WŁOSÓW ELESTABION R
Regenerująca maska do włosów suchych i zniszczonych, ma nadawać miękkość i chronić kolor włosów farbowanych. Brzmi, jak skrojona idealnie pod moje włosy!
PRODUKT PEŁNOWYMIARIWY
24,99 zł / 200ml


I WANT ZESTAW SIMPLE DO CERY NORMALNEJ IMIESZANEJ
Typowy zestaw wyjazdowy, zawiera 2 produkty, każdy po 0,5ml; są to tonik i emulsja nawilżające. Jest to drugi i ostatni produkt w pudełku w wersji podróżnej. Szczerze mówiąc marka nie jest mi bliżej znana, więc będzie to dla mnie na pewno nowość.
TRAVEL SIZE
0,95zł / zestaw

CLEANHANDS OCHRONNY KREM DO RĄK 2in1 - ANTYBAKTERYJNO-NAWILŻAJĄCY
Na codzień używam żelu antybakteryjnego tej marki i jestem zadowolona, bo nie wysusza rąk, tu mamy coś co ma o nie dbać kompleksowo. Krem ma lekką formułę i dobrze się wchłania. Produkt zrobił na mnie dobre pierwsze wrażenie.
PRODUKT PEŁNOWYMIAORWY
6,99zł / 75ml


SMART GIRLS GET MORE PŁYNNA POMADKA COLOUR RICH SUPER MATT
Trafił do mnie piękny bordowy kolor, sama pomadka ma silną pigmentację i głęboko matowe wykończenie. Łatwo się nakłada, potrzebuje jednak dwóch warstw i paru minut do pełnego zaschnięcia. Trwałość w zależności od tego, jakie czynności wykonujemy jest różna, po jedzeniu stanowczo wymaga poprawek.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
15,99zł / sztuka

SMART GIRLS GET MORE BRONZING PALETTE MATT&PEARL
Produktu nie ma w spisie, jednak ja znalazłam go w pudełku :) Niestety dotarł do mnie rozbity i cały zmieszany. Kolor będzie fajny latem do ocieplania lub opalania twarzy.
PRODUKT PEŁNOWYMAIROWY

OLIMP LABS THERM LINE FAST
Suplement diety dla kobiet wspomagający redukcje wagi w postaci tabletek powlekanych. Przyznam szczerze, że będzie to jedyny produkt, którego z pudełka sama nie przetestuje, gdyż nie ufam tego typu specyfiką. Dodatkowo podtrzymuje zdanie, że produkty farmaceutyczne nie powinny trafiać do boksów.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
60,79zł / opakowanie


PUDREM MALINOWO-KOLAGENOWA MASKA DO TWARZY
Przyjemna maska w płacie, nie za duża i nie spływająca z twarzy. Ma odżywiać i nawilżać, skóra faktycznie po jej zastosowaniu jest miękka w dotyku.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
4,95zł / sztuka

TOŁPA REGENERUJĄCA MASKA NA NACZYNKA "GREEN NACZYNKA"
Maska redukująca zaczerwienienie skóry naczynkowej, sprawdziłam, faktycznie koi skórę, ale jest to efekt uderzeniowy, niedługotrwały. Sama nałożyłam ją wieczorem, po całym dniu i efekt nie utrzymał się do rana, a trudno mi sobie wyobrazić, ze robię ja rano przed pracą, po prostu brak mi czasu.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
5,99zł / 2x6ml


UPOMINKI

BERGAMO AMPUŁKA SERUM ZE ŚLIMAKA
BERGAMO KREM DO TWARZY DNA WRINKLR


KODY ZNIŻKOWE

Tołpa 20% na hasło: shinybox2018 do końca marca 2018 na www.tolpa.pl

DR Barbara zniżka 50zł na kurs on-line dla doradcy dietetycznego z certyfikatem na hasło: SHINY1802EDU, cena kursu zmniejsza się wtedy do 15zł na www.drBarbara.pl

SMART GIRLS GET MORE -30% na hasło: SHINYSGGM do 18.03.2018 na www.sklep.sggm.pl

PBC 20% na leginsy na hasło: THERMLINE na www.pbc24.pl


A oto niespodzianka! Dodatkowe pudełko, pełne produktów do włosów marki SCHWARZKOPF, także w lutym dostajemy aż dwa pudełka :) To zaskoczenie i świetna niespodzianka. Oto co kryje drugie pudełko:


SCHAUMA SZAMPON NATURE MOMENTS INDONEZYJSKA WODA KOKOSOWA I KWIAT LOTOSU
Szampon naprawdę pięknie pachnie, jest testowany dermatologicznie, a zawartość wody kokosowej brzmi bardzo interesująco. Dotychczas mam dobre skojarzenia z szamponami Schauma, mam nadzieję, ze to się nie zmieni ;)
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
8,99zł / 400ml

GLISS KUR SUPREME LENGTH ODŻYWKA DO DŁUGICH WŁOSÓW SKŁONNYCH DO ZNISZCZEŃ
Odżywki Gliss Kur zazwyczaj są ok, ale działają tylko powierzchniowo, ta ma odbudowywać zniszczenia, ułatwiać rozczesywanie i zapewniać sypkość włosom ;)
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
11,99zł / 200ml


LIVE COLOR SPRAY
To chyba produkt, który najbardziej mnie cieszy w pudełku. Bardzo lubię eksperymenty z kolorami, a ta opcja wydaje się nieinwazyjna i prosta. Stosowałam w ubiegłym roku spray Live w innej formie, sprawdzimy co zostało udoskonalone.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
26,99zł / 120ml

#PURECOLOR ŻELOWA TRWAŁA KOLORYZACJA
Farba ma kolor brązowy, piękny, ale ja w chwili obecnej nosze blond ;p Żelowa formuła brzmi ciekawie, mam wielką nadzieję, że sprawdzi się u mojej przyjaciółki, która juz mi ją podkradła :)
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
26,99zł / opakowanie


TAFT 7DAYS LAKIER DO WŁOSÓW
Oprócz podstawowego utrwalania, lakier ma działać przeciwko puszeniu się włosów. Zawiera technologię, chroniąca przed wilgocią. Jest to moja zmora, więc jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzi.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
13,99zł / 250ml

Totalne zaskoczenie prawda? Dwa pudełka, to z produktami do włosów, to dobrze znane drogeryjne rarytasy, które w większości naprawdę chętnie sprawdzę. Urzekła mnie dodatkowa zawartość, szczególnie, że zawsze powtarzam; kosmetyków do włosów nigdy dość. Bardzo podbija ona ocenę całego boksu, bo mi w standardowym pudełku brakuje produktu wow, w większości wydają się to być fajne rzeczy, ale żadna z nich nie wywołuje u mnie euforii. Oceniając jednak całość, nie ma na co narzekać, bardzo dużo kosmetyków z różnych kategorii, a dodając do tego cenę, wszystko razem wychodzi tylko na plus :)
pozdrawiam Karolina!

Komentarze