NOWOŚCI WRZESIEŃ-GRUDZIEŃ 2017 / HAUL / ZAKUPY

Dziewczyny, to będzie bardzo długi post, zbiegłam się, zbierałam i nie wyrobiłam nawet przed końcem roku. Bardzo mi jednak zależy, by te zakupy trafiły na bloga, bo mam tu sporo rzeczy dla mnie wyjątkowych. Kupiłam podkład o którym marzyłam od początku roku 2017 i bardzo chwalony puder w świetnej promocji, w końcu kupiłam "porządniejsze palety", bo mam zamiar zacząć trenować makijaże oczu i oczywiście zaszalałam w Rossmanie i Naturze :) Zatem na pewno nie ma tu minimalizmu. Zakupy z czterech ostatnich miesięcy 2017 prezentują się tak:

MAKIJAŻ
Zacznę od makijażu, bo wydaje mi się, że mam tu wiele interesujących kosmetyków do pokazania. Spełniłam więcej, niż jedno makijażowe marzenie, kupiłam nowości do testów, "przytrafiła" się promocja w Rossmannie i Naturze, wyszło tego dość sporo. Jednak wiem, że teraz przez naprawdę długi czas nie będę kupowała pudrów, podkładów i palet :)


GIORGIO ARMANI LUMINOUS SILK FOUNDATION odcień 4
podklad
Marzył mi się podkład rozświetlający, ale zarazem kryjący; długo kręciłam się wokół NARS SHEER GLOW, znalazł się nawet na ubiegłorocznej wishliście, ale po aplikacji w Sephorze byłam nim bardzo zawiedziona. Szukając dalej natknęłam się na LUMINOUS SILK  od Armaniego, podobno ulubiony podkład Kim Kardashian. Ma on piękne wykończenie, cudnie rozświetla i dość dobrzy kryje kryje, nie jest długotrwały, ale to podkład rozświetlający, wiec to raczej zrozumiałe, szczególnie ze mam cerę mieszaną.

LAURA MERCIER TRANSLUCENT
puder
Puder dający aksamitne wykończenie; matujący, ale nie spłaszczający skóry. Nie bieli, nie przyciemnia. Łatwy w aplikacji, bardzo drobno zmielony i naprawdę trwały - absolutnie wart swojej ceny!

INGLOT AMC BROW LINER GEL kolor 11
Pomada do brwi
To moje uzupełnienie, skończyłam kolor 16, a że w pomiędzy czasie zmieniłam kolor włosów, tym razem wybrałam 11. To naprawdę dobra pomada, wydajna, plastyczna, do uzyskania ładnych efektów potrzeba precyzyjnego pędzelka, co jednak najważniejsze jest wybitnie trwała, można nosić ją cały dzień, potem wyjść na imprezę i ciągle jest nienaruszona :) W formule coś się zmieniło, gdyż nie zasycha tak szybko, jak kiedyś, nadal jest jednak nie zawodna, a dzięki temu wydajniejsza. Ceny Inglota, ostatnio co chwile szybują w górę i to największy minus.


COLOUR POP YES, PLEASE!
COLOUR POP SHE 
Palety cieni
Oto proszę państwa hit! Cienie wysokiej jakości, w kolorowych, ładnych opakowaniach, nieosypujące się, nie pylące w naprawdę fajnej cenie :) ColourPop wysyła do Polski, zdarza się, że i za darmo, często robią promocję, wysyłają kody rabatowe, przesyłka wcale nie trwa tak długo. I najważniejsze cena, jak na tę jakość jest wręcz niska, a na pewno nieporównywalna do podobnych palet. Plotka głosi, że w tej samej fabryce, z tych samych materiałów przygotowuje się kosmetyki Kylie Jenner, więc? ;p

PROMOCJA ROSSMANN
Nim ruszyłam na łowy, przejrzałam strony Rossmanna, Lovely i Wibo, w poszukiwaniu nowości do testów i naprawdę nie kupiłam nic więcej niż, to co zaplanowałam, w prawdzie było to podczas więcej niż jednych zakupów, ale wynikało to oczywiście z oblężenia i niedostępności wszystkiego w jednym sklepie. 


WIBO ULTRA MATTE LIQUID LIPSTICK kolor 2&3
Płynna pomadka
Są zaskakująco płynne, jak na matowe pomadki, dość ziarniste, jakby miały piasek w konsystencji, co jest nie przyjemne podczas aplikacji, zasychają stosunkowo długo, ale w zamian są naprawdę trwałe, uczucie dyskomfortu znika, po wyschnięciu i kolory oraz opakowanie są porostu piękne!Tyle, że silnie przesuszają usta i po 2-3 godzinach bardzo brzydko wyglądają na ustach ;/

WIBO SELFIE LOOSE SHIMMER VIOLET
Rozświetlacz
Fioletowy, sypki rozśwtlacz da mnie to taka bardziej ciekawostka, niż produkt do używania, ale blask daje piękny! Pyłek zmienia się w jednolitą taflę, która iluminuje. Aplikacja jest łatwa, wystarczy odrobina pudru, wiec jest bardzo wydajny, a pojemność spora, choć opakowanie malutkie. 

LOVELY DUO OMBRE LIP STICK  kolor 3
Pomadka i konturówka
Kupiłam do testu porównawczego z identycznym duo od NYX. Na razie leży nieruszone. Produktu jest dość sporo, na pewno więcej niż Nyxa, niestety niemiłosiernie śmierdzi chińskim plastikiem. 

LOVELY OMBRE BRONZER, HIGHLITER, BLUSH
Bronzer, rozświetlacz, róż
Efekt ombre jest bardzo ładny wizualnie, choć same opakowania są dość infantylne i słabej jakości. Kryje natomiast bardzo nie równe produkty, choć moim ulubieńcem jest akurat rozświetlacz i go uważam za najlepszy, pozostałe dwa (bronzer i róż) mają także ładne odcienie, choć są bardo delikatne i nawet "cięższa" ręka nie zrobi sobie nimi krzywdy.


WIBO MODERN 
Paleta cieni
Bardzo chciałam ją złowić w trakcie promocji, choć w pełnej cenie raczej bym jej nie kupiła. Ostatecznie zdobyta łutem szczęścia, trochę przez przypadek, co dokładnie opowiadałam Wam na fb.
Kolory są pięknie dobrane, same widzicie podobieństwa do droższej popularnej palety, nie mniej jednak cienie są zaskakująco napigmentowane, ale różnie się rozcierają; zależy od koloru, a nawet dwa lub trzy w trakcie tego "zabiegu" znikają zupełnie - wytracają barwę. Nałożone na bazę są bardzo trwałe. Opakowanie pięknie wygląda, gdy paleta jest nowa, niestety brudzi się, łapie kurz, cienie, a gdy próbuje się je oczyścić "brokat" się ściera ;/ Duży plus za lusterko, a zawartość naprawdę broni się sama, bo w tej cenie jest naprawdę ok.

LIRENE FIX UP! 
Mgiełka utrwalajaca makijaż
Bardzo dobry spray utrwalający, jakość zupełnie niedrogeryjna! Utrwala, przedłuża trwałość, ale nie ściąga i nie tworzy skorupki na skórze. Do tego ma atomizer rozpylający szeroką mgiełką, równomiernych kroplach, a nie plujący strumień, jak w większości tańszych produktów.

PROMOCJA NATURA
W listopadzie, było też -40 w Naturze, tu wybrałam kosmetyki od Kobo i My Secret, któ®e tylko w tym sklepie dostępne są stacjonarnie. Tu też tłumaczyłam swoje zakupy, "inwestycją w bloga", bo miało być do testów :)



MY SECRET CONTOURING STICK WITH SPONGE SHADOW 02
KOBO FACE CONTOUR STICK 2SHADING
Kredki do konturowania
Sticki w dość zbliżonych kolorach, kupione do testu, który już niedługo pojawi się na blogu, więc na razie odpuszczę sobie ich opisywanie tutaj. 

MY SECRET LOOSE EYE SHADOW 5
Cień sypki
Bardzo drobno zmielony sypki cień, który tworzy taflę, dużo lepiej sprawdza się stosowany na mokro. jest duży i bardzo wydajny. 

KOBO LONG LASTING EYE LINER 207 BARE
Kredka do oczu
Automatyczna kredka, która ma odcień złamanej bieli, jest bardzo intensywnie napigmentowana, miękka i lekko się nią pracuje. Od dawna poszukiwałam dobrej jasnej kredki na linie wodną i jestem prawie pewna, że ją znalazłam!


MY SECRET FACE ILLUMINATOR POWDER
MY SECRET DISCO BALL
Rozświetlacze
Bardzo dobre jakościowo produkty w niskiej cenie i słabych, tandetnych opakowaniach. Kolor, trwałość, błysk i pigmentacja rekompensuje wszystko. Jestem w nich absolutnie zakochana, Disco Ball jest moją wersją wieczorową.

PIELĘGNACJA
Klasyczne uzupełnianie braków, w mojej ocenie nie mam tu nic bardzo interesującego. Kupiłam naprawdę mnóstwo produktów do włosów, bo te zużywam najszybciej.


ISANA EFFEKTIV-KUR OIL CARE 
Maska
Ten maluszek pojawia się u mnie regularnie i ciagle tak samo jestem z niego zadowolona. Ta maska nie wymaga wielu minut czekania, wystarczą 2-3 minuty, by wlosy były błyszące i wygładzone. Nie daje spektakularnych efektów, ale dobrze dociąża i wizualnie bardzo poprawia wygląd włosów.

ISANA HAAROL OIL CARE
Olejek
Szukałam zastępcy mojego olejku z JOICO, chciałam DAVINESA, ale z braku czasu (a chciałam kupić go stacjinarnie, bo mam zniżkę) kupiłam olejek Isany, by mieć coś na już i tak przypadł mi do gustu, że na razie zakup tego "upatrzonego" zszdł na dalszy plan. Olejek zabezpiecza i deliaktnie nawilża koncówki.

ISANA HAARKUR INTENIV 13in1 
Maska Nawilżająca
Produkt bez spukiwania, który powinno się nakłądać na wilgotne włosy, ja jednak nakładam go na prawie suche i daje niesamowity efekt zmiekczenia i wygłądzenia moich porowatych włosów, kupiłam z ciekawości i odkrylam kolejne cudo z Isany! BARDZO POLECAM!

L'BIOTICA BIOWAX INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASECZKA
Jedyna maska bez parabnów i slsów, która sprawia, że moje włosy są wygładzone i miekkie. Jest gesta, wydajna i efekty które daje są widoczne; warto stosować ja z dołączony czepkiem. Drażni mnie edeynie jej zapach, ale jestem gotowa się poświęcić. 


JOICO BLONDE LIFE BRIGHTENING CONDITIONER
odżywka do włosów
Bardzo lubię kosmetyki Joico, świetnie nawilżają i regenerują moje włosy. Zwykle wybieram serię K-PAK, ale tym razem postawiłam na coś nowego. Kupiłam ją w grudniu, więc na razie mogę powiedzieć, że włosy są wygładzone po jej zastosowaniu i faktycznie rozświetla blond.

BARISTE DRY SZAMPOO SWEETIE&TROPICAL
Suchy szampon
To jeden z tych produktów, które zawsze mam, bo nigdy nie wiadomo, kiedy będzie mi potrzebny. Na ich temat zostało powiedziane chyba juz wszystko, ciagle nie ma lepszego; bardziej wydanego i skutecznego suchego szamponu na polskim rynku.


ECORECEPTURA BY STARA MYDLARNIA BIO DETOX 
Żel do mycia ciala
Wkońcu wykorzystałam moje zapasy żeli i kupiłam coś nowego, tym razem w duchu eco. Żel z Starej Mydlani ma bardzo świerzy zapach ziołowy zapach (zawira miedzy inymi szłwie i rozmaryn). Ma bardzo płynną kosystencje, przez co nie jest najwydajniejszy, delikatnie się pieni.  

ZIAJA ŻEL DO NÓG KASZTANOWY
Ostatnio bardzo doskwiera mi uczucie ciężkich nóg, oczywiscie jeśli nic nie się nie zmieni udam się do specjalisty, tym czasem z polecenia mamy kupiłam żel kasztanowy i sama jestem zaskoczona jego skutecznością. Ponadto konsystencja jest dosc wodnita, szybko się wchłania i całkiem przyjemnie pachnie. 

DEO ATOMIZER LILIA WODNA 
Dezodorant
Bardzo podoba mi się forma tego dezodoroantu, jest jak perfumy w atomizerze, ma intensywny zapcha i ochrania przed potem i nieprzyjemnym zapachem. Dodatkowo jest to produkt nietestowny na zwierzętach, wegański i nie zawiera mineraów :)

EOS LIP BALM BLUEBERRY ACAI 
Balsam ochronny
Nie jestem wielką fanką EOS, ale niestey ostatnio to jedyny produkt do ust, ktory mnie nie uczula; stąd też choć nie nawilża najlepiej kupiłam kolejne jajko.

PREZENTY ŚWIĄTECZNE


KAT VON D zestaw eyeliner + matowa pomadka
Bardzo precyzyjna kocówka eyelinera, która niesamowicie ułatwia namalowanie perfekcyjnej jaskółki, w moim wypadku jednak nie aż tak super trwała. Jeśli mam być szczera bardzo podobnie spisuje się mój ulubiony eyeliner L'Oreal Superstar. Natomiast pomadka jest rewelacyjne trwała, ma piękny kolor, ale zastyga przez chwilę. 

BECCA zestaw rozświetlaczy Opal wersja prasowana i płynna
Oba produkty mają piękny kolor, cudnie się minią i są bardzo wydajne. U mnie płynna formuła znika po 3-4 godzinach, a dla mnie to mało.  Wersja prasowana to po prostu święty graal, rozumiem każdy zachwyt i naprawdę mimo posiadania wielu rozświetlaczy ten jest moim ulubionym i szybko to się nie zmieni. 


KOBO HIDDEN GEMS 
Bardzo fajny zestaw dobrze skomponowany, cienie o wysokiej pigmentacji, precyzyjny eliner, złoty rozświetlacz, mi najmniej przypadła go gustu maskara, która bardzo skleja rzęsy.  Pudełko jest spore, ale nie aż tak ciężkie i ma wielkie lusterko, przyjemny zestaw.


MIYA MY WONDER BALM Call Me Latter regenerująco-odżywczy krem z masłem shea
Kremy Miya skradły serca wszystkim, ja trochę po marudzę, owszem krem bardzo wygładza skórę, ale dla mnie niestety się nie nadaje, gdyż mnie zapycha i niedostatecznie nawilża, pewnie latem byłoby ok, zimą mam suche skórki wokół nosa, a mam skórę mieszaną. I jeszcze jedno zapach, ciężki, perfumowany, jak dla starej ciotki, niestety jest trwały. To chyba jednak nie moja wersja, następnym razem sprawdzę różową. 

YOPE krem do rąk Herbata
Piękny designe, zapach, dość wygodne opakowanie i jak dla mnie wystarczające nawilżenie. 

ALOE99 żel aloesowy
Bardzo uniwersalny produkt, jest z tych które warto mieć, bo nigdy nie wiadomo do czego będzie potrzebny. Jeśli macie ochotę przeczytać o nim więcej zapraszam na mój wpis; TUTAJ

CONNY ANIMAL MASK Tiger nawilżająca maska do twarzy
Dość mokra i duża maska z wzorem tygrysa. Nawilżenie jest płytkie, zewnętrzne i krótkotrwałe, maska uderzeniowa.

PRZESYŁKI PR

BIELENDA ZIELONA HERBATA
Pielęgnacja przeciwtrądzikowa z olejem z drzewa herbacianego



SYNCHROLINE HYDRATIME PLUS & TERPROLINE
Krem nawilżający dla cery normalnej i mieszanej, krem konturujący skórę wokół oczu i ust. 

LUMENE INVISIBLE INSTANT ILLUMINIZER & BEAUTY SERUM
Kosmetyki do makijażu hybrydowego o niezwykle lekkiej konsystencji i średnim kryciu, nadające skórze zdrowy blask.

Oto wszystkie nowości ostatniego kwartału 2017, wszystko tu używam i wszystko jest mi potrzebne. Kosmetyki kolorowe cieszą mnie oczywiście bardziej niż pielęgnacja, ale ona jest bardziej potrzebna. Przyznam szczerze, że mamy już połowę lutego, a ja nie kupiłam nic, żadnego nowego kosmetyku i na razie nie mam takich planów. 

Jestem bardzo ciekawa, co Wy ostatnio kupiliście i jak podobają się Wam moje zakupy :)

pozdrawiam Karolina!

Komentarze