PRETTY. HAPPY. YOU. SHINYBOX MAJ 2017

To oczywiście ostatni dzwonek, przed nadchodzącym latem! I właśnie do jego nadejścia nastraja najnowsza edycja subskrypcji SHINYBOX "PRETTY. HAPPY. YOU". Już samo pudełko wyglądam, tryska soczystymi kolorami, które kojarzą się ze słoncem, wakacjami i owocami (przynajmniej mi). W najnowszym ShinyBoxie, znajdziemy aż 5 pełnowymiarowych produktów. Już na samym początku, zdradzę Wam też, że dla mnie największą niespodzianką, a zarazem kosmetykiem, który najbardziej mnie ucieszył jest Odżywczy Krem Do Twarzy od Naobay :) Jednak, postaram się Wam udowodnić poniżej, że to nie jedyny produkt dla którego warto było pokusić się o majowego ShinyBoxa

OPIS PUDEŁKA 

PRETTY. HAPPY. YOU.

PRETTY. HAPPY. YOU. to majowa propozycja od ShinyBox. Wraz z najnowszym pudełkiem wydobądź swoje piękno, bądź sobą i przygotuj się na nadejście lata.

PRODUKTY

NAOBAY ODŻYWCZY KREM DO TWARZY
Moim zdaniem najwieksza gratka, tego pudełka. Produkt organiczny i powiedzmy wprost - drogi. Sama nie miałam jeszcze okazji, testować produktów marki NAOBAY, czytałam jednak o nich naprawdę wiele dobrych opinii. Mam nadzieję, że szybko sama przekonam się o jego dobroczynnych właściwościach, na razie jednak stoi grzecznie na półce i czeka, aż wykończę produkt, który używam obecnie (na szczęście jest juz blisko dna!). 

BIELEDNA #INSTA PERFECT MATT&CLEAR KOREKTOR PUNKTOWY
Bielenda zaoferowała różne wersje produktów, mnie trafił się korektor i powiem szczerze, dla mnie to produkt zbędny,  bo nie mam problemów z niedoskonałościami, może znajdę mu jednak zastosowanie w konturowaniu? Wiem też, że w serii są fajne produkty, wiec może wy miałyście więcej szczęścia. Produkty Bielendy spisują się u mnie dobrze, mam wiec nadzieje, że i tak będzie tym razem. 


CREIGHTONS ARGAN SMOOTH SZAMPON DO WŁOSÓW
To mój drugi ulubieniec w tym pudełku, to że lubię produkty do włosów wiadomo nie od dziś, a skoro to coś innego i nowego, to jestem już z góry zadowolona. Prawda jest taka, że szampon przyszedł do mnie w momencie, gdy akurat wyzbyłam się wszystkich innych szamponów, więc ruszyłam z testowaniem do razu. Produkt ma fajna konsystencję, silnie się pieni i dobrze oczyszcza, choć zarazem jest łagodny dla włosów - oczywiście to pierwsze wrażenie, ale jestem pozytywnie nastawiona. 
OPIS PRODUCENTA ZNAJDZIESZ TUTAJ 

FA ANTYPERSPIRANT
Produkt do podstawowej pielęgnacji, uniwersalny i bądźmy szczerze potrzebny kademu. Wiem, że znajdą się osoby, którym nie będzie odpowiadała obecność dezodorantu w pudełku, sama jednak lubię, gdy raz na jakiś czas w pudelku trafia się coś do codziennego użytku, co naprawdę będę mogła wykorzystać i wiem, że nie będzie mi zalegało w szafkach.  Bo ile można mieć wyjazdowych miniaturek?



HERBAL CARE MASECZKA LUB PEELING DO TWARZY
Po maskę sięgnęłam w pierwszej kolejności, choć to produkt do skóry dojrzałej, to także produkt z różą, które naprawdę lubię. Maksa widocznie odżywiła moja skórę i dobrze ją wygładziła, jednak jest to efekt  krótkotrwały, nadaje się jako produkt uderzeniowy przed "wyjściem". Maska nałożona grubą warstwą wystarczyła mi tylko na raz, ma dość intensywny jak dla mnie zapach i kremową konsystencje.

SYNCHROLINE ZESTAW PIELĘGNACYJNY
Oto niezbędnik wczasowicza ( czy ktoś jeszcze oprócz mnie tak mówi?)! Bardzo przydatny zestaw próbeczek - idealna na urlop, czy krótki wypad za miasto :) 



Tak oto prezentuje się majowe pudełko SHINYBOX "PRETTY.HAPPY.YOU." Moim zdaniem mamy tu jeden produkt, który podbije serca, fajny zestaw wyjazdowy i dwa produkty potrzebne każdej z nas codziennie. Jeśli chodzi o korektor, to będzie mój produkt sos, lub wykorzystam go inaczej! Koniecznie dajcie znać, jak Wy oceniacie majowego boxa? I czy tak, jak ja czujecie się usatysfakcjonowane z kremu? 


pozdrawiam Karolina!

Komentarze