SPEŁNIJ MARZENIA! SHINYBOX KWIECIEŃ 2017

Czy w kwietniu spełniają się marzenia? Moje na pewno po pierwsze dlatego, że mam w tym miesiącu urodziny, drugim powodem jest aktualn...



Czy w kwietniu spełniają się marzenia? Moje na pewno po pierwsze dlatego, że mam w tym miesiącu urodziny, drugim powodem jest aktualna edycja pudełka ShinyBox zatytułowana właśnie "Spełnij marzenia"! Pudełko jest pełne niespodzianek (ja sama znałam wcześniej tylko jeden oferowany kosmetyk), co lepsze tym razem znajdziemy aż 5 pełnowymiarowych produktów, z czego dwa to tak zwane kosmetyki premium. Dodatkowo pudełko wzbogacił Voucher do 'Katalogu Marzeń' (oferującego niecodzienne prezenty) i próbka szamponu Lab ONE no1. Jeśli macie ochotę zapoznać się ze wszystkimi produktami dokładniej oraz poznać moją opinię zapraszam poniżej :)



OPIS PUDEŁKA:
Spełnijcie swoje najskrytsze, kosmetyczne marzenia dzięki kwietniowemu pudełku ShinyBox.


W tym miesiącu przygotujcie się na coś naprawdę wyjątkowego! Szykujemy dla Was nie lada niespodziankę więc koniecznie zamówcie najnowsze pudełko. Pamiętajcie, że jego ilość jest mocno ograniczona!



W każdym kwietniowym pudełku ShinyBox "Spełnij Marzenia" znajdziecie m.in. dwa kosmetyki premium - pieniący się żel do mycia twarzy z luffą od marki - 417 o wartości 116 zł oraz błyszczyk do ust PROVOKE od Dr Irena Eris o wartości 55 zł! Szczegóły znajdziecie tutaj.
PRODUKTY


To moje pierwsze spotkanie zarówno z marką, jak i produktem zawierającym luffę, żel faktycznie intensywnie się pieni, ładnie pachnie i pozostawia skórę przyjemną w dotyku. Docenieniam możliwość  przetestowania dla mnie nowości, sama na pewno nie skusiłabym się na żel do mycia twarzy w podobnej cenie
200ml / ok 116zł 


Mam dość wrażliwą skórę, więc każdy krem łagodzący mile widziany.  Z tym produktem, także nie miałam wcześniej styczności; sprawdziłam go na skórze po depilacji, której dał juz w trakcie aplikacji poczucie ulgi (choć zaczerwienienie nie zniknęło), co ważniejsze nie spowodował, wyprysków, wysypki, czy innego rodzaju podrażnienia, oczywiście będę testować go dalej i na pewno dam znać, jak się ostatecznie spisał. 
50ml / 39,90zł



Krynickie SPA Rozświetlający krem pod oczy produkt pełnowymiarowy
Przyznam szczerze, że ten produkt ucieszył mnie w pudełku najbardziej, kremy pod oczy to mój konik, więc tym chętniej sprawdzę coś nowego. Po kilku pierwszych użyciach mogę śmiało powiedzieć, ze produkt dobrze się wchłania, nie roluje (zatem nadaję się pod makijaż) i daje skórze przyjemne uczucie komfortu, szczególnie wieczorem po całym dniu. Opakowanie jest naprawdę duże, szczególnie że to produkt pod oczy.
30ml / 16zł

Dr Irena Eris Błyszczyk do ust ProVoke produkt pełnowymiarowy
Błyszczyk prezentuje się przepięknie, faktycznie ekskluzywnie, opakowanie porównywalne z najlepszymi zagranicznymi markami, jednak to nie wszystko sam kolor (nr 3), to jasny beż, naprawdę ładny! Usta są po jego użyciu wygładzone, jakby "nabotoksowane" Nie jest jednak bez wad; błyszczyk ma drobinki i jest dość klejący; ostatnio  mi z takimi produktami trochę mniej po drodze, ale kto wie może jeszcze  wrócą do łask, a wtedy będę gotowa :)  
1 szt / 55zł 
opis producenta znajdziesz TUTAJ




Joko Make Up Spiekany róż do policzków produkt pełnowymiarowy
Oto jedyny znany mi wcześniej kosmetyk, jaki znalazł się w pudełku :) Róż opakowany jest w dość proste,jednak solidne opakowanie. Ma piękny kolor, dobrą pielęgnację i jest stosunkowo tani. To naprawdę fajny kosmetyk w w dobrej cenie. W innym wariancie dostępny był eyeliner. 
1szt / ok 13zł
opis producenta znajdziesz TUTAJ

Lab ONE N°1 Regenerujący szampon do włosów step 1 / miniatura
Szampony zawsze trudno mi oceniać, a szczególnie w tak małej ilości. Włosy były po jednym użyciu, bo na tyle mi właśnie wystarczyła saszetka w takim samym stanie, jak wcześniej, przypisała bym jednak zasługi odżywce. Włosy nie przetłuściły się jednak szybciej, ani nie zaobserwowałam, żadnych niepożądanych skutków, co najważniejsze nie podrażnił skóry głowy. 
pełne opakowanie: 189zł / 400ml
opis producenta znajdziesz TUTAJ



Katalog marzeń Indywidualny prezent - voucher
Jest to zbiór pomysłów na niestandardowe pędzenie wolnego czasu; znajdziemy tu oferty różnorodne: od weekendów w Spa, po przez lot motolotnią, przejazd super szybkim autem, kursy gotowania, fotografii, czy wizytę w modnych ostatnio Escape room'ach. Oryginalny pomysł na prezent, randkę, czy spełnienie swojego szalonego marzenia!
wartość 30zł / 1szt
Dokładniejszy opis oferty znajdziesz TUTAJ

Kod zniżkowy na zakupy produktów Faberlic




Podsumowując pudełko bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, ilość pełnowymiarowych produktów i różnorodność (kosmetyki zarówno pielęgnacyjne, jak i do makijażu) zooowocowały moim zadowoleniem. Z racji, iż większość kosmetyków trafiła do mnie pierwszy raz, będę miała co testować i poznawać :) Rozrywka na najbliższe kilka tygodni! 

Dziewczyny, a jak tam wasze pudełka?
Dajcie znać, jak oceniacie kwietniowy ShinyBox?

pozdrawiam Karolina!

PODOBNE POSTY

0 komentarze

@weemini