KIEHL'S / SALON POSNANIA / KONSULTACJE Z MARKĄ Q&A

Dziś zapraszam na wpis w którym przedstawię markę KIEHL'S, jej najnowszy salon znajdujący się w nowo otwartej galerii POSNANIA na P...


Dziś zapraszam na wpis w którym przedstawię markę KIEHL'S, jej najnowszy salon znajdujący się w nowo otwartej galerii POSNANIA na Pleszewskiej 1 w Poznaniu i opowiem jak wyglądają konsultację, którym w każdym salonie KIEHL'S można się poddać. 

KIEHL'S / MARKA I JEJ FILOZOFIA

"Jesteśmy szczęśliwi mogąc Wam służyć"

Pierwsza apteka KIEHL'S powstała w 1851 w Nowym Jorku, po dziś dzień marka w unikatowy sposób łączy wiedzę kosmetyczną, farmaceutyczną, zielarską i medyczną, aby ofiarować swoim klientom produkty najwyższej jakości i spersonalizowaną obsługę w każdym zakątku świata. Wszystkie produkty tworzone są dzięki najwyższym technologią z wyselekcjonowanych składników.  Każdy z butików marki oferuje indywidualną konsultację, podczas których dobierane są produkty odpowiadające na konkretne problemy naszej skóry. 

Marka KIEHL'S oferuje w swoim asortymencie produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. 

Produkty pielęgnacyjne KIEHL'S działają tak, by wzmocnić i podtrzymać barierę ochronną skóry , nadając jej piękny wygląd już w 28 dni.


SALON 
Do miast ogarniętych manią pielęgnacji Kiehl's własnie dołączył Poznań! Jest to świetna wiadomość dla fanek marki, ale i dla wszystkich kobiet które cenią skuteczną pielęgnację. Butik znajduje się w nowej galerii Possnania i jest jednym z pierwszych w Polsce. Sam salon mogę jedynie porównać do warszawskiego, bo tylko ten odwiedzałam wcześniej i nasz jest odrobinę większy, bardzo przestrzenny i tak samo świetnie wyposażony. Z każdej strony zerkają na nas półki przepełnione kosmetykami, przygotowana jest specjalna strefa do konsultacji z dostępem do bieżącej wody, np. gdybyśmy chciały przetestować coś na własnej skórze, a z boku zerka na nas słynna "maskotka" marki, czyli szkielet w dopasowanym do sytuacji stroju, obecnie jest to fartuch lekarski :) Oprócz świetnych i skutecznych kosmetyków, najmocniejszą stroną każdego salonu jest świetnie wykwalifikowana i przemiła obsługa. Uwierzcie mi dziewczyny w KIEHL'S znają się na rzeczy, nie dość że opowiedzą o każdym kosmetyku z wielką pasją, znają swój asortyment od podszewki; to potrafią naprawdę doradzić (o czym już za chwile), a nie tylko wpychać produkt na siłę; są sympatyczne i bardzo kontaktowe, wiec jeśli wahacie się czy wejść po raz pierwszy lub nawet tylko pooglądać na początek to bez oporu możecie zajrzeć do salonu choćby by móc się przekonać jak wiele dziewczyny wiedzą o marce i asortyment, a szczerze mówiąc jestem przekonana, e to własnie zaangażowanie marki najbardziej zachęci Was do zakupów :) Otwarcie Poznańskiego salonu, to szereg ofert i wydarzeń mu towarzyszących, ja jednak skupię się na stałej ofercie konsultacji w których brałam udział już następnego dnia po  rozpoczęciu działalności KIEHL'S w Posnanii ;)






KONSULTACJE
Spotkanie odbywa się w specjalnie przygotowanej do tego celu strefie butiku, na początek kilka informacji o marce, jej działalności, filozofii i tym jakiego rodzaje produkty są wyznacznikiem jakości KIEHL'S - czyli ulepszona wsja z pierwszej ręki, tego co próbowałam Wam streścić na samym początku. Następnie przychodzi czas na krótki teścik, nic strasznego; chodzi o określenie podstawowych oczekiwań, co do naszej skóry i rozpoznania naszej codziennej pielęgnacji. Informacje uzyskane, porównywane są z efektem sprawdzenia naszej skóry przez panią prowadzącą konsultacje. Na podstawi obu tych badań, dobierany jest indywidualny zestaw kosmetyków wyłącznie dla nas! I tu dopiero rozpoczyna się zabawa, każdy kosmetyk możemy sprawdzić na sobie, powąchać, dotknąć, a nawet użyć, jeśli mamy tylko ochotę. W tym czasie dowiemy jak działają kosmetyki, jak powinnyśmy je stosować i oczywiście jest to czas na nasze pytania, a uwierzcie choć próbowałam złamać panią Agnieszkę, która prowadziła moje konsultacje, nie było pytania, które zbiło by ją z tropu :) Po wszystkim zostaje już tylko jedno, wybrać które kosmetyki zabieramy ze sobą do domu :) 

Uwierzcie mi na słowo, że konsultacje minęły błyskawicznie, a  spędziłam w salonie troszkę więcej czasu niż standardowo trwają; było mi to jednak i tak za krótko i za mało. Dowiedziałam się naprawdę wiele na temat kosmetyków, swojej pielęgnacji i tego jak mogę uzyskać pożądane efekty; atmosfera była genialna, naprawdę czułam się mile widziana i jest to ogromny plus, bo w salonie KIEHL'S, każda z nas może poczuć się wyjątkowo, ale zarówno bardzo swobodnie. 

Nie powstrzymałam się i od razu rozpoczęłam testowanie kosmetyków dobranych do moich potrzeb,  z racji, że dwa kosmetyki marki stosuje już od prawie roku, teraz dzięki uzupełnionym zapasą i zaproponowanym zmianą, moja pielęgnacja w 90% składa się z kosmetyków KIEHL'S. Uwierzcie mi przepadłam i nie chcę nic już zmieniać, szczególnie że efekty widzę każdego dnia!







PYTANIA/ODPOWIEDZI

Czy konsultacje są darmowe? 
Tak, konsultacje są zupełnie darmowe, można skorzystać z nich nawet bez uprzedniego umawiania się. 

Jak długo trwa taka analiza?
Konsultacje trwają ok 10 minut, oczywiście wszystko uzależnione jest od tego jak same znamy się dobrze z marką i ile zadamy będziemy pytań :) A uwierzcie, że gdy słucha się pań konsultantek, które wiedzą naprawdę wszystko, samemu chce się dowiedzieć jeszcze więcej!

Czy muszę dokonać zakupu produktów po konsultacjach?
Nie, na początku można skorzystać z bezpłatnych próbek, by poznać się z kosmetykiem; warto wspomnieć też o szerokiej ofercie miniatur, którą można nabyć w salonach, jeśli boimy się od razu zaryzykować z dużym opakowaniem. 

Czy podczas konsultacji zmywany jest makijaż?
Nie, możemy mieć makijaż w trakcie konsultacji. Odbywa się bezboleśnie i bezproblemowo; najważniejszy jest tylko ta abyśmy przez ok 3 godziny przed nie poprawiały makijażu, nakładały go lub generalnie nie nakładały żadnych produktów w tym też pielęgnacyjnych na czoło i policzki. 

Czy salon oferuje próbki? 
Kiehl's ma bogatą ofertę różnych wielkości swoich produktów; w tym próbki, miniatury, mniejsze i większe opakowania pełnowartościowych produktów. 

Czy mogę dokonać zwrotu zakupionych kosmetyków, jeśli się nie sprawdzą lub mnie uczulą?
Tak, w takim przypadku w ciągu 28 dni od zakupu marka oferuje możliwość zwrotu lub wymiany kosmetyku na inny.

Po ilu dniach powinnam zobaczyć pełny efekt zmiany mojej skóry? 
Produkty powinny działać już od pierwszego nałożenia, stopniowo powinny pojawiać się pierwsze efektów, a pełna różnicę w wyglądzie osiągamy w ciągu 28 dni. Najlepsze efekty osiągamy oczywiście stosując całkowitą pielęgnację KIEHL'S, dostosowaną do naszych potrzeb podczas konsultacji.

Czy KIEHL'S oferuje jakieś dodatkowe usługi?
Aby być na bieżąco ze wszystkimi promocjami, nowościami i specjalnymi wydarzeniami w butiku, warto dołączyć do bazy danych marki wypełniając odpowiedni kwestionariusz podczas dowolnej wizyty w salonie.


Dziewczyny i co sądzicie? Brzmi świetnie prawda? Naprawdę gorąco polecam Wam skorzystanie z konsultacji i zapoznanie się z marką, nie tylko w Poznaniu (ale oczywiście przede wszystkim), ale także pozostałych salonach. To nie moje pierwsze i na pewno też nie ostatnie spotkanie z marką KIEHL'S, mój ulubiony krem pod oczy i codzienny, należą własnie do asortymentu tej marki. Niedługo na blogu pojawi się także duży przegląd rożnych kosmetyków KIEHL'S, wiec bądźcie czujne! Bardzo dziękuje marce KIEHL'S za zaproszenie na udział w konsultacjach, możliwość przetestowania nowych produktów i Agnieszce z poznańskiego salonu za świetna atmosferę i genialne podejście!

Pozdrawiam Karolina/Weemini

PODOBNE POSTY

0 komentarze

@weemini