Bielenda Expert Czystej Skóry Kojący Żel do mycia twarzy / RECENZJA

Jest ze mnie ogromny wrażliwiec i naczynkowiec, wiec mało które produkty są dla mnie odpowiednie. Zawsze szukam naprawdę delikatnych kosmetyków, które nie będą mnie podrażniać, o co mam wrażenie u mnie co raz łatwiej. Z tego powodu też eksperymenty w kwestii pielęgnacji cery, ostatnio nie lubię eksperymentować, bo żal mi mojej cery i mojego czasu na kiepskie wybory, tym razem jednak zaryzykowałam i nie żałuje! Uległam nowości marki BIELENDA, którą jest seria EKSPERT CZYSTEJ SKÓRY, dziś podzielę się wrażeniami na temat żelu do mycia twarzy z tej serii, a już niedługo powiem coś więcej o płynie micelarny, po który sięgnęłam, gdy tylko poznałam lepiej KOJĄCY ŻEL.

OPIS PRODUCENTA
Kojący żel do mycia twarzy
z Kwasem Hialuronowym i Kompleksem Ultra Regenerującym.
Preparat zapewnia maksymalne bezpieczeństwo, komfort i ukojenie w codziennej pielęgnacji szczególnie delikatnej i cienkiej skóry wrażliwej. Pozwala uniknąć przesuszenia skóry już w fazie demakijażu. Jest delikatny i łagodny dla wrażliwych oczu.
Delikatnie ale równocześnie starannie i skutecznie myje i odświeża cerę, dokładnie usuwa zanieczyszczenia i makijaż. Kwas Hialuronowy wzmocniony przez Kompleks Ultra Regenerujący gwarantują głębokie nawilżenie, dzięki czemu skóra jest chroniona przed utratą jędrności i elastyczności już w fazie oczyszczania.

OPAKOWANIE I ZAPACH
Żel zamknięty jest w klasycznej tubce, wygodnej w codziennym użyciu z solidnym wieczkiem, nic samo się nie rozlewa, a ilość wyciskanego produktu dozujemy siła nacisku na tubkę. Mi osobiście różowa gama kolorystyczna serii bardzo odpowiada (ostatnio różowy to chyba znów mój ulubiony kolor). W moim odczuciu zapach jest bardzo lekki, nie meczący i nie utrzymuje się na skórze.


KONSYSTENCJA I WYDAJNOŚĆ
Jest to lekki żel, bardziej płynny niż stały; dzięki temu łatwo się aplikuje na buzie, gdzie w skutku masowania zamienia się w delikatną pianę, która nie spływa. Przy stosowaniu dzień i noc przez 2 tygodnie, ubyło mi ok 1/3 opakowania.

DZIAŁANIE
Stosowałam żel rano, jako produkt zmywający zanieczyszczenia po nocy oraz wieczorem ,jako drugi krok zmywania makijażu (czyli oczyszczałam resztki, których nie usunęłam płynem micelarnym),  i wniosek jest jeden: spełnia swoje zadanie w stu procentach! Dobrze oczyszcza cerę, ale nie podrażnia jej i pozostawia nieściągniętą,a wręcz miękka w dotyku po oczyszczeniu wodą. Jestem pozytywnie zaskoczona, gdyż nie okleja skóry, nie zostawia tłustej warstwy, jak dzieje się zazwyczaj przy podobnych nawilżających produktach. Poczcie odświeżenia to sprawa bardzo indywidualna, ja po każdym oczyszczeniu buzi produktem spłukiwanym wodą to odczuwam, wiec nie potrafię zmierzyć na ile to zasługa tego kosmetyku. I najważniejsze, żel nie podrażnia, nie zapycha, nie wywołuje alergii; po zastosowaniu go moja skóra nie wysyła mi żadnych niepokojących sygnałów; co więcej z racji iż tylko żel jest nowym elementem mojej pielęgnacji cery, a pozostałe produkty stosuje dłużej, mogę pochwalić go za dobre wkomponowanie się w "mój zestaw idealny" i dodanie skórze nowego blasku, o czym nie ma mowy w opisie producenta, sądzę wiec że działa lepiej w parze z  moim kremem, niż jego poprzednik.


CENA I DOSTĘPNOŚĆ
Cena proponowana to ok. 13zł za 150g, co w mojej ocenie jest bardzo racjonalnym przelicznikiem; produkty Bielenda dostępne są w większości sieciowych drogerii, w wielu lokalnych sklepach i na stronie online marki; sprawdziłam już okoliczne sieciówki i wszędzie bez problemu dostępna jest już nowa seria z której pochodzi KOJĄCY ŻEL, czyli EXPERT CZYSTEJ SKÓRY.

PODSUMOWANIE
Bielenda Expert Czystej Skóry Kojący Żel, to łagodny oczyszczać, który nie podrażnia skóry, nie wywołuje zaczerwienień i dobrze radzi sobie ze zmywaniem trudów dnia i nocy z naszej cery. Bardzo przyjemny produkt, o niskiej cenie i odpowiedniej wydajności, w różowej tubeczce, która mi odpowiada. Osobiście jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym produktem i chętnie do nie go wrócę. Jeśli szukacie jakiejś nowości i potrzebujecie czegoś co łagodzi, a przy tym jest idealne dla skóry suchej, to chyba macie już odpowiedź czego szukać w drogerii :)
pozdrawiam Karolina!






Komentarze