PORADNIK PREZENTOWY 2018

Do świąt zostały 24 dni, to naprawdę odpowiednio dużo czasu na zakup prezentu, który zadowoli obdarowanego. Przyznam się, że ja mam już część rzeczy, bo ze względu na rodzinne tradycje mam do kupienie więcej niż jedną rzecz dla każdego, wiec szukam i poluje tak naprawdę od początku listopada i jak widać, jeszcze nie skończyłam. Znalazłam w tym roku kilka rzeczy, które wydaja mi się naprawdę ciekawe i nie chciałam zostawić tych pomysłów tylko dla siebie, dlatego z naprawdę wielką przyjemnością przygotowałam prezentownik!

Przygotowując tegoroczny poradnik, szukałam mnie popularnych i mniej "modnych"  prezentów w blogosferze, bo to naprawdę nie sztuka pokazać coś, co znają wszyscy lub polecają ze względu na współpracę. Dodatkowo chciałaby by, były to rzeczy w bardziej przystępnych cenach, bo po pierwsze wydaje mi się, że to zwykle mając mniejszy budżet trudniej kupić fajny i oryginalny prezent. Po drugie, jak wspomniałam: jest to mi bliższe sercu. W moim domu na gwiazdkę robimy sobie więcej prezentów niż jeden i nie są to bardzo drogie rzeczy. W każdej kategorii starałam się wybrać rzeczy pasujące dla różnych osób, w kobiecych kwestiach zdałam się na swój gust, a wśród męskich rzeczy jest coś, co chciałby mój chłopak, mój tata i mój młodszy kuzyn - naprawdę sądzę, że wyszło bardzo różnorodnie.

Jeśli to ciągle za mało pomysłów, odsyłam Was do ubiegłorocznych / inspiracji prezentowych /, które wciąż są uniwersalne i aktualne :)


//  1. Dla minimalistki BRANSOLETKA JAGG SPINEL // 2. PIERŚCIONEK BERRIES&CO // 3. Dla fanki klasyki BERET LUI // 4. Dla estetki PIÓRO KAWECO // 5. Dla śpiocha JEDWABNA OPASKA NA OCZY MOYE // 6. Dla królowej organizacji DRUKARKA ETYKIET DYMO // 7. Dla fanki oryginalnych dodatków PAPPWATCH ZEGAREK PAPIEROWY // 8. Dla mistrzyni MATA DO JOGI MIAMIKO // 


Komentarze