HIPPIENESS * SHINYBOX * SIERPIEN 2018

Jesień rozkręca się w najlepsze, a ja nie podzieliłam się z Wami, jeszcze sierpniowym pudełkiem Shiny- juz to nadrabiam! Pudełko było kol...

Jesień rozkręca się w najlepsze, a ja nie podzieliłam się z Wami, jeszcze sierpniowym pudełkiem Shiny- juz to nadrabiam! Pudełko było kolorowe i energetyczne bogate w produkty do pielęgnacji; ale dokładnie sprawdźcie sami :) 



NOVEX MASKA Z KREATYNĄ BRAZILIAN KERATIN
Nawilża, odbudowuje i regeneruje, włosy dzięki właściwością kreatyny stają się zdrowsze, mocniejsze i bardziej gładkie. Muszę przyznać, że pierwsze wrażenie zrobiła na mnie dobre, faktycznie mocno wygładziła moje włosy, nałożyłam ją pod czepek na 20minut. Moim zdaniem to maska dla włosów wysokoporowatych, inne może zbytnio obciążać. To kolejna maska NOVEX, którą testuje dzięki Shiny i naprawdę mogę powiedzieć, że to fajne maski i każdy znajdzie coś dla siebie, bo marka oferuje wiele rodzajów dla różnych potrzeb. 
TRAVEL SIZE 100G
15,00zł/ 210G

O'HERBAL BALSAM DO CIALA LAWENDA
Balsam nawilżający o zapachu lawendy i dodatkowych właściwościach relaksacyjnych. Do tej pory nie zdawałam sobie sprawy, że O'Herbal produkuje też kosmetyki do ciała, znałam wyłącznie ich linie do pielęgnacji włosów. Balsam ma świetne opakowanie z pompką, jest lekki i nie lepki, jestem pozytywnie zaskoczona.
PRODUKT PEŁNOWYMAROWY / WYMIENNY 1z4
22,49zł


UNANI JEDWABISTE MLECZKO DO CIAŁA Z DROBINKAMI
Mleczko intensywnie nawilżające z drobinkami, pozostawia skórę promienną, podkreśla opaleniznę i przedłuża jej trwałość. To moje pierwsze spotkanie z marką. Balsam już przetestowałam; na urlopie z którego właśnie wróciłam, pięknie podkreślał kolor opalenizny. Jest to dość selektywny produkt, porównując jego wielkość i cenę.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY WYMIENNY 1z3 *gwarantowany subskrybentką pakietu
43,00zł / 60ml

EKAMEDICA OLEJEK ARGANOWY
O dobroczynnym działaniu olejku arganowego, chyba nikogo nie musze przekonywać, ten konkretny ma duże opakowanie, jest pochodzenia eko i naprawdę pięknie pachnie. Świetny do włosów i ciała :)
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
38,00zł / 100ml


SHEFOOT DOMOWE SPA DLA STÓP PEELING+MASKA 
Preparat do kompleksowej pielęgnacji stóp; peeling zmiękcza i usuwa twardy naskórek, natomiast maska intensywnie nawilża i odbudowuje. W efekcie mamy miękką i gładka skórę. Przetestowane, skuteczność potwierdzona. To kolejne produkty SheFood w Shiny i kolejne z których jestem naprawdę zadowolona.
PRODUKT PEŁNOWYMAIROWY + PRÓBKA ŻELU KOJACEGO
5,97 / 16ML

DERMAGLIN MASKA PIELĘGNUJĄCA Z ZIELONĄ GLINKĄ KAMBRYJSKĄ
Maseczka z zieloną glinką, to coś fantastycznego - naprawdę must have dla każdej kobiety. Zielona glinka oczyszcza jak żadna inna, a przy tym nie podrażnia. Dermaglin oferuje nam czystą ekologiczną glinkę, wydobywaną w Zatoce Fińskiej, która w porównaniu z innymi ma najbogatszy minerlanie skład. Łatwa w aplikacji, nie spływa z buzi, dobrze się zmywa.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
6,99zł / 20g

BIOTANIQE MULTI BIOMASK CALM & CLEAN
Maska ta łączy w sobie dwie: dla skóry wrażliwej, delikatnej, skłonnej do podrażnień oraz wymagającej dogłębnego oczyszczenia. Maska łagodząca z ekstraktem z białej lilii wycisza, odstresowuje i wygładza skórę, przywracając jej świeży i promienny wygląd. Maska oczyszczająca, dzięki zawartości aktywnego węgla, skutecznie usuwa zanieczyszczenia, zapobiega powstawaniu zaskórników i reguluje wydzielanie sebum. Jak wiecie, nie jestem fanką maseczek jednorazowych, ta jednak przy swojej niskiej cenie jest dość ekonomiczna i zaskakująco dobrze oczyszcza.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
1,79zł / 2x4ml


FOODS BY ANN PUDDING ANANAS&JARMUŻ&SPIRULINA
Pudding jest łatwy w przygotowaniu, ma lekko zielonkawy kolor i bardzo dobry skład; w smaku jest... ciekawy - po prostu to nie moje produkty, ale dla porównania kupiłam inny wariant i smakował mi bardzo, więc trzeba trafić. Choć po przygotowaniu wydawało się, że produktu jest mało, okazał się sycący i utrzymał mi energie do kolejnego posiłku. Fajny szybki zdrowy deser lub śniadanie. Bardzo podoba mi się, to że ostatnio Shiny dorzuca zdrowe przekąski do pudełek.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
4,29zł / opakowanie

BEAUTY DAYS ZAPROSZENIE NA MIĘDZYNARODOWE TARGI FRYZJERSKIE I KOSMETYCZNE
Bardzo lubię targi, z tego co widziałam było swietnie i dziewczyny naprawdę dobrze się bawiły, j a niestety tym razem byłam nieobecna z powodu, urlopu, który zaplanowałam już rok wcześniej, wiec nie wiedziałam, ze to termin targowy ;p Zaproszenie w pudełku, na pewno zmotywowało wiele miłośniczek kosmetyków do udziału w targach, a bez niego pewnie sporo osób nie miałoby nawet pojęcia, ze odbywa się taka impreza.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
30zł / wejściówka


Tak oto prezentuje się sierpniowe pudełko pełne koloru i pielęgnacji od Shinybox, 
mnie zawartość przekonała. 
Dajcie znać, czy i Was?


pozdrawiam Karolina!

PODOBNE POSTY

0 komentarze

@weemini