MY SECRET ROZŚWIETLACZE / MOJA OPINIA

Naszło mnie na przeglądanie starych wpisów na blogu i wysunełam przez to wniosek, że na samym początku zupełnie nieświadomie prowadziłam akcje propagujące tanie, naprawdę dobre produkty i pomyślałam, że warto do tej idei powrócić, choćby tylko dlatego by pokazać Wam fantastyczne rozświetlacze z MY SECRET!

INFORMACJE OGÓLNE I CECHY WSPÓLNE

CENA I DOSTĘPNOŚĆ
Wszystkie rozświetlacze mają wielkość 7,5g, dostępne są w sklepach internetowych, ale głównie w drogeriach NATURA, która jest chyba jedyny oficjalnym dystrybutorem MySecret, tam regularna cena za sztukę to niecałe 17zł. Są często w promocji, obecnie za niespełna 12zł, ja wszystkie kupiłam jesienią 2017 za 9zł / sztuka.

OPAKOWANIE I ZAPACH
To chyba najsłabsze ogniwo, są po prostu brzydkie i tandetne; choć z drugiej strony, nie przyczepiając się, można powiedzieć, że ultra proste w dodatku dość solidne i spełniające funkcje użytkowe i ochronne.

KONSYSTENCJA I WYDAJNOŚĆ
Tym razem zacznę od końca, produkty są bardzo wydajne u mnie po ponad pół roku stosowania ich naprzemiennie zupełnie nie widać ubytku.  Są pudrowe, a zarazem nie pylące i nie suche, 

MY SECRET FACE ILLUMINATOR POWDER SPARKLING BEIGE
OPIS PRODUCENTA
Rozświetlacz odpowiedni dla każdego typu kolorystycznego. Wzmacnia blask skóry oraz sprawia, że twarz wygląda zdrowo i promiennie. Formuła kosmetyku zapewnia bezproblemową aplikację i doskonałe wykończenie makijażu. Gwarantuje mocny połysk i efekt „tafli”.

MOJA OPINIA
To jaśniejszy, bardziej złoto-beżowy kolor, o chłodniejszym tonie i bez drobinek, za to dający efekt tafli. Efekt można stopniować. W mojej opinii to kolor odpowiedniejszy dla jaśniejszych karnacji. Mocno napigmentowany. Bardzo trwały.

MY SECRET FACE ILLUMINATOR POWDER PRINCESS DREAM
OPIS PRODUCENTA
Rozświetlacz w kolorze ciepłego beżu, odpowiedni dla każdego typu kolorystycznego. Wzmacnia blask skóry oraz sprawia, że twarz wygląda zdrowo i promiennie. Formuła kosmetyku zapewnia bezproblemową aplikację i doskonałe wykończenie makijażu. Gwarantuje mocny połysk i efekt „tafli”

MOJA OPINIA
Cieplejszy z tych dwóch podstawowych kolorów, silnie złoty, lekko opalizujący. Również silnie napigmentowany, można go stopniować. Bez drobinek, tworzy taflę. Trwały, nie ściera się z buzi.

MY SECRET DISCO BALL HIGHLIGHTER
OPIS PRODUCENTA
Rozświetlacz w kolorze neutralnego beżu, odpowiedni do każdego typu kolorystycznego. Wzmacnia blask skóry oraz sprawia, że twarz wygląda zdrowo i promiennie. Formuła kosmetyku zapewnia bezproblemową aplikację i doskonałe wykończenie makijażu. Gwarantuje intensywny połysk i efekt tafli.

MOJA OPINIA
Z jednej strony najbardziej ciepły, a zarazem najbardziej uniwersalny ze wszystkich. Daje największe kryje przy pierwszym muśnięciu i jest niesamowicie błyszczący, ale oczywiście bez żadnych drobinek. Bardzo trwały i wydajny.

PODSUMOWANIE

Wszystkie są super, każdy daje efekt tafli i każdy pięknie rozświetla, a do tego nie pylą  i są trwałe. Czy ktoś jest jeszcze zaskoczony? Tak to naprawdę świetne rozświetlacze w jeszcze lepszej cenie, tak naprawdę możemy mieć selektywny produkt prosto z  drogerii. Decyzja, czy wystarczy nam jeden zależy tylko od naszej karnacji i efektu, jaki lubimy , bo cała reszta, praktycznie bez zarzutu. Moim zdaniem, to najlepsze dostępne obecnie rozświetlacze do 20zł.

Pozdrawiam Karolina

Komentarze