SHINYBOX GET THE NEW LOOK / MAJ 2018

Majowe pudełko niesie za sobą nie tylko zagadkową zawartość, ale i małą metamorfozę opakowania! Shinybox powraca do idei pudełka z zdej...

Majowe pudełko niesie za sobą nie tylko zagadkową zawartość, ale i małą metamorfozę opakowania! Shinybox powraca do idei pudełka z zdejmowanym wieczkiem, dodatkowo karton jest sztywniejszy i solidniejszy, co mi robi różnicę, bo czeto przechowuje w pudełkach po boksach różniste szpargały. Prawdziwa wiosenna metamorfoza :) Dobra, to tyle jeśli chodzi o kwestie techniczne, pora na przegląd środka :)

PRODUKTY

SEACRET CHUSTECZKI DO DEMAKIJAŻU
Zaczynam od produktu o najwyższej wartości i promującego majowy box, czyli od chusteczek do demakijażu amerykańskiej marki SEACRET, która jest nowością na rynku i wykorzystuje w składach  składniki z Morza Martwego. Chusteczki mają usuwać nawet wodoodporny makijaż, jestem ich bardzo ciekawa, gdyż po takiej cenie za 25 serwetek, spodziewam się naprawdę dużo.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
ok 104zł / opakowanie

ZIELONE LABORATORIUM MASKA GŁĘBOKO OCZYSZCZJĄCA Z BIAŁĄ GLINKĄ
Maska o dobroczynnym działaniu, działająca na skórę po przez eliminacje zanieczyszczeń i absorbacie nadmiaru sebum, ponadto łagodzi podrażnienia i rozjaśnia. Maseczka w saszetce, jednorazowa.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 
PRODUKT WYMIANY 1 z 2
ok 11zł / sztuka



C-THRU COSMOS AURA DEZODORANT PERFUMOWANY W SPRAYU
Bardzo długo wyczekiwałam zapachu w Shinyboxie i oto i on, dla mnie zupełna nowość, bo nigdy nie miałam żadnego zapachu C-THRU. Zapach jest ładny, ale że jestem kiepska w opisywaniu, to nie umiem Wam powiedzieć czym, bo dla mnie trochę kwiatami a trochę owocowo; nie jest trwały i czuć w nim alkohol. To taka mgiełka, nie działa jako dezodorant, perfumy to też nie są - na lato jako coś odświeżającego bardzo ok :)
PRODUKT PEŁNWYMIAROWY
18,99zł / 75ml

NUTKA MUS POD PRYSZNIC/KREM POD PRYSZNIC GRUSZKA BERGAMOTKA
Bogata formuła sprawi, iż codzienna higiena wymagającej nawilżenia skóry stanie się pielęgnacyjną przyjemnością, uzupełnioną delikatnym zapachem owoców gruszki i bergamotki.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY /4 RÓŻNE WARIANTY ZAPACHOWE
9zł / 222ml



MESAUDA MILANO EXTREME GLOSS BŁYSZCZYK
MESAUDA MILANO EXPRESS LIPS KREDKA DO UST
Mesauda Milano to młoda i dynamiczna firma z Włoch, wyróżniająca się na rynku swoim profesjonalizmem i umiejętnością zapewnienia wyłącznie najlepszych innowacji w branży kosmetycznej. Ekstremalnie błyszczący błyszczyk z długotrwałym efektem lakieru, w pięknym czerwonym kolorze z drobinkami. Drugi wymienny produkt to ołówek do ust o wyjątkowo miękkiej teksturze, który można łatwo i delikatnie nakładać na usta. Dzięki wysokiej zawartości pigmentów, ta długotrwała formuła ma bogate uwalnianie koloru i doskonałe krycie. Jak widzicie w pudełku ambasadorskim, były oba produkty.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY WYMIENNY
od 28zł/sztuka


Oczywiście, jak w każdym pudełku była także dodatkowa próbka i zniżka. Pudełko naprawdę fajne, zaskakujące produkty i znów fajnie zbalansowana ilość pielęgnacji w stosunku do kolorówki. Ostatnio poziom pudełek jest bardzo fajny; liczę, że się taki utrzyma ;p Szczególnie, że kolejna edycja będzie jubileuszowa!


Chciałabym zwrócić szczególnie Waszą uwagę na czerwcową edycję, gdyż będzie ona jubileuszowa! Shinybox obchodzić będzie 6 urodziny i jeśli chcecie świętować je razem, koniecznie zamówcie pudełko, bo podejrzewam, że to dopiero będzie niespodzianka.


Tymczasem pozostawiam pod ocenę pudełko z maja!

pozdrawiam Karolina!

PODOBNE POSTY

0 komentarze

@weemini