6 years together / Shinybox CZERWIEC 2018

Rocznicowy box jest już u mnie! Shinybox obchodzi 6 urodziny i zaprasza do wspólnego świętowania. Zestaw jest różnorodny, kolorowy i jak dla mnie trochę za mało uroczysty, ale ostateczną ocenę zostawiam Wam, po tym jak pokażę, jakie kosmetyki znalazły się w czerwcowym pudełku.


EFEKTIMA PORE&MATT-CONTROL KREM ZWĘŻAJĄCY PORY
Produkt zupełnie mi nie znany, ale skoro ma działać na pory, biorę w ciemno! Co ciekawe w ulotce informacyjnej nie ma tego produktu, są dwa wymienne kremy z lini MAMA-CARE, dla kobiet w ciąży, tym bardziej cieszę się, że dostałam krem do cery z roższerzonymi porami. 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
WYMIENNY 1 z 2
ok 25zł / 50ml 

NUTKA SZAMPON DO WŁOSÓW REGULUJĄCY WYDZIELANIE SEBUM 
Z marką Nutka poznaję się co raz lepiej i to właśnie dzięki Shinyboxom, tym razem szampon dbający o skórę głowy i zapobiegający jej przetłuszczaniu się; dodatkowo dba o włosy i nadaję im blask i miękkość. Bardzo podoba mi się zapach, mam nadzieję, że będzie się utrzymywał. 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
12,99zł / 222ml


SCHWARZKOPG LIVE COLOUR SPRAY
Spray koloryzujący, który zmywa się po pierwszym myciu; miałam już podobne produkty z serii Live; to dzięki nim w ubiegłym roku nosiłam różowe włosy. Sprawdzały się i nie niszczył włosów, kolor łatwo schodził, spray nie jest zbyt wydajny i mi całe opakowanie wystarcza tylko na ombre od połowy włosów w dół i to tak nie dokładnie, ale jak zawsze powtarzam, mam gęste włosy o długości do ramion.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
26,99zł / 120ml

KUESHI KREM DO TWARZY Z FILTREM SPF 50
Kolejna marka, poznana dzięki Shiny i dopiero teraz załapałam, że w pudełku są specjalnie dobrane marki , które w ostatnim roku najczęściej i najchętniej pojawiały się w pudełkach. To krem chroniący skórę przed słońcem, wysoki filtr, chroni i nawilża zarazem.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
63,00zł / 35ml



CLEAN HANDS MYDŁO ANTYBAKTERYJNE OWOCE TROPIKALNE
Mydło antybakteryjne w kostce o delikatnym zapachu. Skutecznie oczyszcza skórę rąk. Zawiera ekstrakty roślinne. Wykorzystam na pewno do czyszczenia pędzli :)
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
2,49zł / 90zł

DELIA BALSAM DO UST W SZTYFCIE SUN FUN
Ochronny balsam do ust, zawierający filtry UVA oraz UVB. Zawartość witaminy E zapewnia głębokie nawilżenie ust. Na pewno produkt przydatny latem :) 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
ok 7zł / 3,8g


DR. COCO WODA KOKOSOWA
O proszę! A to ci dopiero niespodzianka, woda kokosowa i to marki dość popularnej na Instagramie ;p Znam, pijam i bardzo lubię :) Sądzę, że wartości tej wody nikomu sepcjalnie nie musze przedstawiać i wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, ze w upały jest najzdrowszą alternatywą, dającą prawdziwe orzeźwienie.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
4,99zł / 350ml

LOFFME PŁATKI KOSMETYCZNE WIELOKROTNEGO UŻYTKU
Rzecz, która najbardziej mnie ekscytuje; nie dalej niż tydzień temu odkryłam, że istnieją płatki wielokrotne i chciałam zamówić, a ubiegł mnie box! Pora na kwestię techniczne materiał, z którego zostały wykonane; bardzo szybko wysycha i nie przejmuje zapachów. Hypoalergiczność materiału została potwierdzona certyfikatem Ecarf. Dodam jeszcze, że cena w porównaniu z innymi markami, jest atrakcyjna.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
19,00zł / 4 sztuki


BELL HYPOALLERGENIC INTENSE COLOUR MOISTURIZING LIPSTICK
Aksamitnie kremowa konsystencja pomadki pokrywa usta jednolitym kolorem bez ich sklejania. Gruba kredka, która nie wymaga temperowania, umożliwia równomierną aplikację produktu. Nawilża, zmiękcza i wygładza delikatną skórę ust dzięki zawartości emolientów
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
16,99zł / sztuka

EFEKTIMA CLARYFING MASK MASKA GLINKOWA OCZYSZCZAJĄCA
Nowoczesna maseczka, która zapewnia natychmiastowy efekt poprawy wyglądu skóry. Skutecznie oczyszcza, usuwa nadmiar sebum oraz zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości. Koi i łagodzi podrażnienia. Maseczka została wzbogacona w wyciąg z bergamotki, który tonizuje, nawilża i pobudza skórę do regeneracji.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
2,28zł / 7ml


Oto cała zawartość mojego pudełka, w wersji dla subskrybentek od 6 miesięcy, lub z pakietem rocznym, dodatkowo był jeden z 3 produktów o wartości ok 50zł. Pudełko jest bogate w wiele produktów i generalnie bardzo mi się podoba, choć przyznam szczerze, że liczyłam na większe urodzinowe wow.
pozdrawiam Karolina!

Komentarze