PROMOCJA ROSSMANN / moja lista zakupów wiosna 2018

Już za kilka dni po raz kolejny rozpocznie się szał na zakupy w Rossmannie, jeśli ciągle szukacie inspiracji oto post dla Was. Podczas ostatnich kilku edycji promocji nie planowałam żadnych zakupów, a i tak zawsze na coś się skusiłam. Najchętniej sięgam po nowości z Wibo i Lovely, bo bardzo zachęcają mnie opakowaniami i niską ceną, tym razem też nie będzie inaczej; za to postanowiłam dobrze przygotować się do promocji, zrobić listę i kupić więcej, niż zwykle. Oto więc lista tego, co wybrałam dla siebie, być może zainteresuje coś i Was :)

TWARZ
1. Lovely Banana Chocolate bananowy-czekoladowy puder do twarzy
2. Lovely Rice Powder puder ryżowy White Chocolate
3. Lovely Golden Glow puder do konturowania twarzy



4. Wibo Beach Cruiser perfumowany bronzer do twarzy i ciała, nr 02 Cafe Creme
5. Wibo I Choose What I Want kasetka na cienie duża Custom Palette
6. Wibo I Choose What I Want, puder bananowy do twarzy HD Banana Powder
7. Wibo I Choose What I Want holograficzny rozświetlacz do twarzy HD Shimmer

OCZY I BRWI
1. Maybelline Temptation tusz do rzęs
2. Maybelline total temptation, tusz do brwi Medium Brown
3. Lovely Peach Desire paleta cieni do powiek

USTA
1. Wibo Adorable matowa szminka do ust nr 1 Choco Kiss
2. Wibo High Gloss błyszczyk do ust o szklanym połysku i intensywnym kolorze nr 1

Jeśli chodzi o usta chciałam jeszcze zestaw z Eveline, ale zrobiłam swatche, które w trakcie kilku kręcenia się po sklepie minut nie zaschły i w ostateczności szybko się rozmazały, co skutecznie mnie zniechęciło. 

Sądziłam, że będzie bardzo dużo bo zaplanowałam tego trochę więcej niż zwykle, teraz jak na to patrzę, to nie jest aż tak źle, a i tak podejrzewam, że część wypadnie, gdyż nie będzie dostępna i po prostu nie dostane wszystkiego. 

W tym roku promocja jest kierowana wyłącznie do posiadaczy aplikacji Rossmann i obowiązuje przy zakupie minimum 3 kosmetyków, zniżka to -55% i podobno osoby, które mają nabite spore ilości punktów będą miały pierwszeństwo, to znaczy, ze dla niech promocja zacznie się wcześniej. Oficjalny start zaplanowany jest na 9 kwietnia. 

Może powinnam kupić coś jeszcze? Jestem ciekawa wszych typów i tego na co wy stawiacie w makijażu tej wiosny!


Mam nadzieję, że mieliście udane święta, albo po prostu fajny czas odpoczynku
pozdrawiam Karolina!

Komentarze