DENKO / ZUZYCIA MARZEC 2018

Powtarzam Wam to co roku, ale dla mnie marzec to już wiosna i nie ważne, że jeszcze czasem trochę mrozi, czy że brakuje słońca. Spójrzcie tylko nawet puste opakowania ułożyły się kolorystycznie jakoś tak wesoło i wiosennie. Oto wiec moje pełna pomarańczowego koloru denko!

YVES ROCHER SERUM VEGETAL SERUM MODELUJĄCE OWAL TWARZY
Moje pierwsze opakowanie i zarazem pierwsze podejście w życiu do serum modelującego, produkt okazał się dobry, ale nie zauważyłam właściwości modelujących.  Ale  serum nawilża, rozświetla skórę i świetnie eliminuje napuchnięcia np po nieprzespanej nocy. Bardzo wygodny aplikator i szybko wchłanialna konsystencja. 

HOLIKA HOLIKA HONEY SLEEPING PACK ACEROLA
To pierwsza maseczka całonocna, którą stosowałam regularnie i zużyłam do końca. Ma świetne pakowanie, ładnie pachnie, konsystencja jest żelowa i po chwili zastyga. Działa na rozświetlenie i nawilżenie skóry. Jest też bardzo wydajna, ja to opakowanie zużywałam przez ponad rok nakładania jej 2 razy w tygodniu.  
THE BODY SHOP MASŁO DO CIAŁA O ZAPACHU MANGO
Masła z TBS są naprawdę genialne, zamieniają najbardziej sucha skórę w dobrze odżywioną i wygładzoną, czego sama doświadczyłam z przyjemnością. Mimo gęstej konsystencji, dobrze i dość szybko się wchłaniają, uwielbiam ich zapachy, mango był dość słodki, ale nie przytłaczający. Niesamowita wydajność. Kupując w promocji 2+2, można kupić je naprawdę w dobrej cenie, sama zawsze poluje na tę okazję.

GREEN PHARMACY ŻEL POD PRYSZNIC OLIWKOWY
Nie wyróżnił się niczym szczególnym i nie zapadło mi nic wyjątkowego w pamięci, żel jak żel, nie podrażniał, nie uczulał. Z moją wodą w mieszkaniu tez sobie nie radził, bo skóra po jego użyciu była dość szorstka. To produkt bez sls, więc nie pieni się silnie. Zapach wraz z czasem używania stał się dla mnie męczący. 
BOURJOIS 123 PERFECT PODKŁAD
Kiedyś mój numer jeden wśród podkładów drogeryjnych, obecnie konkurencja zrobiła się naprawdę duża i nie tak trudno o dobry podkład w granicy 40zł. Nadal uważam, że dobrze kryje, równo się ściera, ale widzę np, że nie stapia się tak idealnie jak np HD od Eveline i trwałością też odbiega od kilku innych. Nie mniej mam do niego sentyment i pewnie nie jest to moje ostatnio opakowanie. 

BIELENDA MAKE-UP MATT FLUID MATUJĄCY
To zaskakujący produkt, jak na swoją cenę; opakowanie jest mało atrakcyjne zarówno jeśli chodzi o walory wizualne, jak i względy użytkowe i pod koniec nie idzie wydobyć resztek bez rozcięcia go. Sam podkład jednak jest dość dobrze kryjący, można go fajnie budować i nie wchodzi w załamania, szybko w zamian zaczyna się świecić, a później ściera się. To taki podkład po który sięgałam w leniwe niedziele, gdy np jechaliśmy z psem do parku i nie zależało mi by być nie wiadomo jak wymalowana, ale chciałam coś mieć na twarzy; nie wymaga wielkiej precyzji, czy tez staranności w nakładaniu, przez co jest łatwy i przyjemny w aplikacji, osoba np z sucha cera pewnie idealnie sprawdził by się na co dzień. 
MAYBELLINE BABY LIPS
Dla mnie zupełny niewypał, produkt ten nie dbał wystarczająco o moje usta, nie zauważyłam by nawilżał, owszem w momencie aplikacji przyjemnie koił, ale nic po za tym. Jako pomadka też dość słabo: kolor póltransparetny, specyficzna konsystencja. Produkt łatwo się zmazywał od początku, już w chwilę po aplikacji nawet w trakcie mówienia, nie dał się precyzyjnie zaaplikować, tak by usta wygadały schludnie. Może to jest fajny produkt dla nastolatek, ja dla siebie nie znalazłam w nim  odpowiedniego zastosowania. 

IS'S SKIN COLLAGEN EMULSION
Miniatura kolagenowej emulsji It's Skin wystarczyła mi na 4 dni stosowania raz dziennie, miała gęstą konsystencję i resztę wydobywałam drewnianym patyczkiem.  Sam produkt szybo się wchłania, kiepsko pachnie i delikatnie wygładza strukturę skóry.

Jak na mnie to skromne denko, zwykle posty z pustymi opakowaniami ciąganą się bez końca, liczę że to miła odmiana :) Na pewno kupię ponownie masło TBS, a w przyszłości wrócę do podkładu BORJOUS i serum YVES ROCHER. Nie zamierzam za to nigdy już próbować żelu z GREEN PHARMACY i pomadki MAYBELLINE. Dajcie koniecznie znać, czy coś znacie :)

pozdrawiam Karolina!

Komentarze