U.R.O.K INSPIREDBY EDYCJA XVIII / Październik 2017

Trwa dobry sezon, oto kolejne pudełko, które naprawdę mi się podoba. Wypełnione jest produktami pełnowymiarowymi; jest w nim podkład, trzy produkty do włosów, których u mnie nigdy nie za wiele i bardzo ciekawie brzmiące serum. Zachęciłam Was? No to pora na prezentację :)

PODOPHARM PROFFESSIONAL MASKA DO DŁONI I STÓP Z MIKROSREBREM opinie

PODOPHARM PROFFESSIONAL MASKA DO DŁONI I STÓP Z MIKROSREBREM
Maska do intensywnej pielęgnacji z bardzo ciekawymi składnikami aktywnymi: olejem bawełnianym, witaminą E, masłem shea, czy lanoliną. Co ważniejsze zawiera mikosrebro, które ma niesamowite właściwosci łagodzące. Produkt polecany dla diabetyków. 
75ml / 30zł
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Dostępny na www.ladys-nails.eu

PODOPHARM PROFFESSIONAL SZAMPON WZMACJANJĄCY DO SKÓRY ATOPOWEJ SKINFLEX
Szampon do skóry wrażliwej, wyagajacej, atopowej o niezykle delikatnych właściowściach, a jednak silnie oczyszczajacy. Nawilża, dzięki zawartości betainy. Pobudza wzrost włosów i ogranicza ich wypadanie, po przez skłądniki takie jak: białko i czerwona koniczyna.
300ml / 45zł
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
Dostępny na www.ladys-nails.eu

INSIGHT PROFESSIONAL SZAMPON DO SKÓRY WRAŻLIWEJ opinie

INSIGHT PROFESSIONAL SZAMPON DO SKÓRY WRAŻLIWEJ
Produkty Insight nie zawierają SLS, SLES, parabenów, sylikonów, ani olejów mineralnych. Nie uczulają, nie mają alergenów zapachowych, takze nadają się nawet dla dzieci. Miałam już styczność z marką i wiem, że to bardzo wysoka jakość. Użyłam już szamponu i działa naprawdę łagodnie, włosy jak i skóra są jednak dobrze oczyszczone. 
500ml / 49zł
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
DOSTĘPNY NA WWW.PAKAMERA.PL

O'HERBAL SPAY ZWIĘKSZAJĄCY OBJĘTOŚĆ CIEŃKICH WŁOSÓW Z EKSTRAKTEM Z ARNIKI
Jak wiecie (lub nie) moje włosy nie są cieńkie, wręcz przeciwnie, ale przetestowalam na sobie produkt i nawet moim grubszym włosom dodał objetosci, czym bardziej jestem zaskoczona, że spray wpłynął na strukture moich włosów i dość mocno je wygładził, choć nie zmiękczając, a raczej usztywniając je.
200ml / 12,99zł
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

dobre serum nawilzajace


SOLVEA SILNIE NAWILŻAJĄCE SERUM DO TWARZY
Kosmetyk oprócz nawilżania, ma zadbać o elastyczność skóry i jej wygładzenie. Dodatkowym atutem jest rozświetlenie skóry . Opakownie jest poręczne i bardzo estetyczne.
30 ml / 39,99 zł
PRODUKT PEŁNOWYMIAORY 

CASHMERE UTRWALAJĄCA BAZA POD CIENIE

DEBORAH MILANO DRESS ME PERFECT PODKŁAD
Bardzo ładne, solidne opakowanie. Kolor 0-FAIR ROSE, jest dość różowy i bardzo jasny, dla mnie niestety zbyt, choć fkatycznie kolor delikatnie dopasowuje się. Podkład jest bardzo płynny i mokry, przez co chwilę jest widozny, puder jednak dobrze to neutralizuje. Krycie ma raczej średnie. 
30 ml / 49,99 zł
PRODUKT PEŁNOWYMIORWY

CASHMERE UTRWALAJĄCA BAZA POD CIENIE
To dość dobra baza, ma gęstą konsystencję, która na powiedze dobrze sie rozprowadza, zwiększa przyczepność cieni i przedłuża ich trwałość. Niestety ten sam produkt niedawno trafił do mnie w Shinyboxie, więc minus za wtórność i którką date przydatności (do stycznia 2018).
7g / 22zł
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

sol do kompieli eko bio

MOJA FARMA URODY SÓL DO KOMPIELI
Sole to przyjemny dodatek do komieli, gdy mają dodatkowe właściosci tym lepiej. Gdy jest co raz zimniej, bardzo je lubie. Mam nadzieję, ze ta się dobrze sprawdzi.
80g / 11zł
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
PRODUKT ZNAJDZIESZ NA www.mojafarmaurody.pl


SHEFOOD MASKA DO STÓP Z JEDNORAZOWYMI SKARPETKAMI ZŁUSZCZAJĄCYMI
Trafiły do mnie  wmomencie, gdy zastanawiałam się nad zakupem skarpetek złuszczajacych, mam nadzieję, że wygładzą mi skórę i pomogą w lepszej pielegnacji.
34ml / 10,43zł
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

weemini blog

Na pudełko składa się 9 pełnowymiaorwych produktów, subskrpcja kosztuje niecałe 40zł, znałam wcześniej tylko jeden produkt, reszta to dla mnie nowości, fajne produkty do odkrycia, moim zdaniem ryzyko znów się opłaciło. Uważam, że znów znalazłam więcej niż się spodziewałam. Jestem naprawdę zadowolona.

A JAK WY OCENIACIE PUDEŁKO?

Dajcie znać, pozdrawiam Karolina

Komentarze