LOVE • BEAUTY • FASHION / SHINYBOX LISTOPAD 2017

Oto listopadowy Shinybox, który powstał przy współpracy z DeeZee, motywem przewodnim pudełka jest świat modowych inspiracji i najlepszych kosmetyków, a sam boks jest nazwany przez jego twórców tym najbardziej wyczekiwanym w roku - sprawdźmy zatem, co się w nim kryje.


PRODUKTY

NOVEX MY CURLS  
maska do włosów
Maska ma bardzo ładny zapach, biała barwę i jak na maskę jest dosyć rzadkiej konsystencji. Przeznaczona jest do pielęgnacji włosów suchych i matowych. W jej składzie znajdziemy olej arganowy i witaminę E. Dla mnie to porcja na raz, wiem już, że będzie mi trudno ocenić jej działanie.
miniatura
45,00zł / 1000g

BEAVER TEA TREE
odżywka do włosów
W boksach były trzy wymienne wersje odzywka (którą dostałam), szampon lub żel pod prysznic wszystkie z tej samej serii. Beaver jest marką fryzjerską, znam kilka ich produktów i zawsze dobrze działały na moje włosy. Dla mnie odżywka pachnie mocno menotolowo, ma eliminować puszenie i przywraca miękkość włosom, czyli to ewidentnie coś dla mnie :) Na sam koniec wspomnę tylko, że w drogeriach jaśmin w prawdzie wersje Hydro i Argan w pojemności 50ml, kosztują niecałe 5zł, zatem mam wrażenie, że tu cena jest lekko zawyżona. 
miniatura
15zł / 50ml


AUBE DWUFAZOWY PŁYN DO DEMAKIJAŻU
Produkt ten jest wymienny, można trafić go lub jeden z czterech innych kosmetyków zupełnie różnych marek w dużej rozbieżności cenowej, a dodatkowo jeden z nich jest miniaturą. I tu dla mnie pojawia się zgrzyt, bo najtańszy kosmetyk kosztuje 12,99zł, a najdroższy 105,00!!! Co wydaje mi się absolutnie nie możliwe, bo oczywiście produkty są rozmieszczane losowo. Wracając jednak do konkretnego produktu,  nie słyszałam do tej pory o tej marce, co czyni go dodatkowo ciekawym. Jest to płyn kłaczący właściwości oczyszczające i tonizujące i składa się z fazy olejowej oraz wodnej. Niedawno odkryłam moc oczyszczania olejami, wiec szczerze jestem zainteresowana płynem. 
produkt pełnowymiarowy
29,99 zł / 100ml

MAROKO SKLEP GLINKA RHASSOUL
Wszelkiego rodzaju glinki wywojują we mnie odrobinę niechęci, bo bardzo nie lubię samego procesu ich przygotowania tego, że często aplikacją brudzę całe otoczenie, ale oczywiście dam jej szansę. Ta konkretna glinka eliminuje nieczystości i martwe komórki, poprawia elastyczność, jędrność i strukturę skóry. Co najciekawsze dla mnie może być stosowana także na ciało!
produkt pełnowymiarowy
5,90zł / 30g


MIO MAKE UP TWIST MATIC EYES
automatyczna konturówka do oczu
Trafił do mnie kolor który się mieni się w sposób często nazywany efektem jednorożca, mam nadzieje, ze wiecie o co mi chodzi trochę srebrny, trochę biały z fioletową poświatą. Kredka jest bardzo miękka i dość mała, chętnie ją wypróbuje.
produkt pełnowymiarowy
19,99 / 0,30g

PUREDERM BOTANICAL CHOIE
złuszczająca maska do stóp
Używałam tych skarpetek, faktycznie silnie złuszczają stopy, jeśli komuś nie przeszkadza schodząca/łuszcząca się skóra, która odrywa się w kilka dni po aplikacji, to na pewno będzie zadowolony z ostatecznego efektu. Sama oddam ją mamie, bo dla mnie czas schodzenia skóry, jest wyjątkowo niekomfortowy.
produkt pełnowymiarowy
12,95zł / sztuka = 2 skarpetki po 20 ml płynu


JANTAR MEDICA
zestaw do włosów zniszczonych - szampon, mgiełka, serum
Kosmetyki Jantar mają wyjątkowy skład, nie znam drugich produktów, które zawierają wyciąg z bursztynu. Do niedawna marka ta kojarzyła mi się wyłącznie z wcierką, w ostatnim umieszczona była wcierka, teraz trzy inne produkty, zatem mam już całą serię, którą przetestuję, a moje włosy to prawdziwe wyzwanie i dam oczywiście znać :) Idea dołączenia całego zestawu bardzo mi się podoba, jest też fajnym pomysłem na upominek na mikołajki :)
produkty pełnowymiarowe
22,50 zł / zestaw 3 produktów


KATALOG MARZEŃ VOUCHER 
kod rabatowy na 30zł

DEEZEE ZNIŻKA 30%
hasło: SHINYDZ, jeśli nie zrobiłyście zakupów podczas Black Friday, albo planujecie zakupy dopiero w grudniu, warto je zapamiętać, bo to 30& obowiązuje aż do końca roku :)

Jest to pudełko mocno zaopatrzone w kosmetyki do włosów, co jednym bardzo będzie odpowiadać innym nie, ja sama jestem na tak. Ale pudełko, raczej nie zwala z nóg i powiem zupełnie szczerze, jestem zadowolona z produktu AUBE, ale gdybym była subskrybentem, który trafił na produkt za 13zł, a widziałabym osoby, które mają produkt za 60, czy 100zł, czułabym się pokrzywdzona. Szczególnie, że np wspomniany produkt za 60 złotych to Żel do twarzy z fantastycznej marki NAOBY. Ale cóż podobno sprawiedliwości nie ma ;) Jestem dziś wyjątkowo ostra, bo przyznam, że liczyłam na coś zupełnie innego, gdy dowiedziałam się, że to pudełko powstaje we współpracy z DEEZEE, oczywiście nie liczyłam na buty i fajnie, że jest zniżka, ale wyobrażałam sobie jakieś silniejsze nawiązanie :) Tyle ode mnie, dajcie znać, jak Wam się podoba pudełko i co sądzicie o moich spostrzeżeniach. 

Jeśli macie ochotę na to pudełko możecie je zamówić TUTAJ

Pozdrawiam Karolina!

Komentarze