U.R.O.K INSPIREDBY EDYCJA XVII / WRZESIEŃ 2017

W tym miesiącu się udało! Jestem bardzo zadowolona z zawartości tej edycji pudełka, osoby, które są ze mną także w SM wiedzą, że już przy otwarciu, byłam bardzo pozytywnie nim zaskoczona. Im dłużej myśle o produktach, tym bardziej upewniam się w tym, że pierwsze wrażenie nie było mylne. Szybko więc donoszę dokładnie, co znajdziemy w pudełku, by zainteresowani, zdążyli je jeszcze zamówić! Bo tym razem, naprawdę warto :)


PRODUKTY

EKOCERA PUDER RYŻOWY
Od razu zaczynamy od bardzo dobrego, silnie matującego pudru EKOCERA, który miałam, lubiłam i naprawdę przyda się w długie zimne dni, by utrzymać podkład na moim nosie. Puder idealnie sprawdza się także do bakingu. Stosować należy go jednak dość ostrożnie, gdyż bieli. Naprawdę świetnie, że puder znalazł się w subskrypcji, bo sama pewnie bym po niego znów nie sięgnęła, gdyż już go miałam, a tak chętnie wrócę, bez wyrzutów sumienia. 
18,90zł / 15g
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

MANUFAKTURA MEWA RĘCZNIE ROBIONE MYDEŁKA / RÓŻNE WARIANTY
Wariant, który znalazłam w pudełku, to MIĘTA I EUKALIPTUS pachnie obłędnie: świeżo i energetycznie; trochę nie pasuje do panującej aury, ale może zadziała odwrotny zabieg i mnie pobudzi? Mydło jest wegańskie, co się chwali (nie popieram testowania kosmetyków na zwierzętach) i ręcznie wytwarzane, w Polsce, więc wspieramy lokalną gospodarkę i rodzimą markę (im jestem starsza tym bardziej zwracam uwagę także na to). Mydło ma nawilżać; przeznaczone jest do skóry suchej, odwodnionej i dojrzałej, ma właściwości kojące, odżywcze i antyoksydacyjne.
17,00zł / sztuka
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


JELLY BEAR HAIR
Jestem właśnie w trakcie kuracji, żelkami konkurencyjnej marki, wiec tym  bardziej ciekawi mnie działanie tego produktu, będę mogła je porównać, co cieszy mnie jeszcze bardziej. To drogie żelki, w porównaniu  z innymi dostępnymi na rynku, są oczywiście suplementem diety, więc wyższe koszty, jeśli mają dobry skład i rzeczywiście działają, jest oczywisty. Zawierają 13 składników, które mają wspierać włosy i korzystnie wpłynąć na ich stan oraz wygląd. W składzie znajdziemy, między innymi witaminę A, która zadba także o naszą skórę. Na razie spróbowałam jednego misia i niestety smak, nie jest ich atutem (to samo tyczy się, innych stosowany przez mnie misiów).
139,00 / 60 misiów
PRODUKT PEŁNOWYMIAORWY

LOVENUE LOVEBLENDER GĄBKA DO MAKIJAŻU
Bardzo podoba mi się kształt gąbki - serduszko, "zaostrzony" dół dobrze sprawdził się u mnie w okolicach nosa i pod oczami, ale generalnie przez kształt, który wizualnie jest plusem - podkład mi nakładało się dość ciężko. Za to boki serca bardzo dobrze sprawdziły się do rozcierania bronzera, rozświetlacza i różu, o płynnej konsystencji. Gąbka jest dość twarda, mało plastyczna i pod wpływem wody nieznacznie tylko zwiększa objętość.
55,00 zł / szuka
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


VILLAGE CANDLE ŚWIECZKA ZAPACHOWA
Świeczka, to zawsze dobry pomysł (przynajmniej dla mnie), zapach kojarzy mi się mocno ze świętami Bożego Narodzenia: jest słodki, "ciepły" i intensywny, ale nie przyłączający. W moim wnętrzu (dość duża otwarta przestrzeń), czuć go było tam gdzie stał kominek, zapach nie rozszedł się po całym pomieszczeniu, jak liczyłam.
11zł / 61g
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CUCCIO MASŁO DO DŁONI, STÓP I CIAŁA
Jakiś czas temu, w moje ręce trafił podobny produkt i wiem, że masło naprawdę genialnie nawilża, gdyż stosuje je regularnie, jako krem do rąk. Jest w niewielkim opakowaniu, wiec świetnie nadaje się by mieć je zawsze przy sobie w torebce. Jest też zaskakująco wydajne, odrobina wystarczy, by intensywnie posmarować obie dłonie.
5zł / 9,24g
PRODUKT W POMNIEJSZONEJ POJEMNOŚCI - MINIATURA


PROMESSA STRAPSY
Modowy gadżet, bardzo pożądany w ostatnim czasie: są to ramiączka do stanika, które mają dodatkowe ozdobne pasy. Cieszę się, że trafił do pudełka, sama nigdy bym nie kupiła tego dodatku, moim zdaniem jest to zbyt jednosezonowa moda, by tracić pieniądze; a tak mam okazję sprawdzić, jak się w nich będę czułą i być może - choć wydają mi się zupełnie nie zgrywać z moją osobowością - zaskoczę samą siebie. Podoba mi się tego typu dodatek do pudełka.
26,99zł /  sztuka 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CHOCOLISSIMO CHOCOSTICKS
Kolejny miły akcent niekosmetyczny, który jest bardzo smaczny :) W gorącym mleku, zanurzamy czekoladę na patyku, rozpuszcza się ona w kubku - szybki i oryginalny pomysł (wcześniej się z tym nie spotkałam) na gorącą czekoladę. Świetny produkt awaryjny, jako poprawiacz humoru, w zimny jesienny lub zimowy wieczór :)
9,90zł / 33g
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY



VIS PLANTIS MASECZKA AGE KILLING EFFECT
Od czasu, gdy w jednym z pudełek znalazłam peeling do ciała marki VIS PLANTIS, jestem jej dużą fanką. Tę maseczkę, akurat oddałam mamie licząc, że lepiej będzie mogła ocenić jej działanie. To drobny produkt, jednak dobra maseczka zawsze jest wagę złota, tym bardziej, że mamy tu dwie porcje, wiec po zastosowaniu obu, naprawdę można wyrobić sobie opinie i być może nawet zauważyć rezultaty.
4,40 zł / 2x5ml
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

+ KUPON ZNIŻKOWY


Jak wspomniałam na początku, jestem bardzo zadowolona z tego pudełka, dwa fajne produkty kosmetyczne, gąbka, która jest użytecznym gadżetem urodowym, miśki na włosy i ciekawe produkty niekosmetyczne sprawiają, że nie umiem wybrać jednej najlepszej rzeczy i co jeszcze lepsze tej najgorszej. Bardzo solidne pudełko, które podnosi poprzeczkę. Tak to właśnie trochę jest, że gdy dostajemy taką zawartość, gdy kolejna mniej wpasowuje się w nasz gust: marudzimy, może nawet wątpimy w sens subskrypcji, tylko po to by znów za chwilę się przyjemnie zaskoczyć, bardzo lubię to uczucie i tą satysfakcja, że się opłaca i tak wyglada prawdziwy prezent niespodzianka ;)
Przypominam, że pudełko kosztuje 39,00zł i można je ciagle zamówić TUTAJ

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii?
Czy zgadzacie się ze mną, 
a może właśnie tym razem pudełko nie wpisuje się w wasze upodobania?

pozdrawiam Karolina!

Komentarze