Zużycia SIERPNIA 2017 / DENKO / MINI RECENZJE

Czas leci jak woda, ale oznacza to że to idealną porę na nowe puste pudełka! Denko to naprawdę świetna okazja na przegląd kosmetyków, krótkie opinie i podzielenie się z Wami moimi odczuciami o tym co zużyłam. Zapraszam!

PIELĘGNACJA TWARZY

KIEHL'S SUPER MULTI-CORRECTIVE EYE-OPEN SERUM / SERUM POD OCZY
Serum silnie nawilżające i rozjaśniające okolice oczu, sprawdziło się u mnie świetnie, to już kolejny raz gdy produkt pod oczy od KIEHL'S mnie bardzo zadowala. Jednak tym razem nie będę bez krytyczna ;/ Dozownik, jak dla mnie wypuszcza zbyt dużo płynu i przez to produkt się marnuje i jest mniej wydajny, a ja przy droższych kosmetykach liczę nie tylko na jakość, ale na zachowane proporcje: skuteczności, wydajności i ceny.  
194zł / 15ml

SEPHORA BŁOTNA MASKA OCZYSZCZAJĄCO-MATUJĄCA
Na początku maska nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia, trudno się ją zmywało, odbarwiała skórę - okazało się że źle ja stosowałam ;p Obecnie uważam, że to bardzo silny oczyszczacz, wiec należy być z nią ostrożnym. Używana rozsądnie oczyszcza pory, wygładza skórę i walczy z niedoskonałościami. 
55zł / 60ml


L'BIOTICA MASKA ALGI OCEANICZNE / MASKA W PŁACIE
Zaskakująco wygodna, dobrze przylegała do skóry, nie była za duża. Płyn przyjemnie chłodził i w trakcie aplikacji faktycznie, było czuć jak pod jej wpływem skóra robi się napięta i gładsza, dokładnie takie też wrażenie miałam po jej zdjęciu. Zrobiła na mnie dobre wrażenie. Polecam
ok17zł /23ml

AVON RADIENCE ROSE WATER / WODA RÓŻANA
Wodę stosowałam, jak tonik i pięknie łagodziła moje zaczerwienienia, innych właściwości nie zauważyłam ;/ Nie zapycha, nie uczula i jest wydajna. Liczyłam jednak na bardziej widoczne efekty, wiele dobrego pisze się o wodzie różanej, być może zbyt wiele oczekiwałam, ale czuje się delikatnie rozczarowana. 
12zł / 150ml

PIELĘGNACJA CIAŁA

PERFECTA SPA KRYSZTAŁOWA ROSA MUS DO CIAŁA / BALSAM NAWILŻAJĄCY
Lubie balsamy opakowane w pojemniki z zakrętką, dają większą kontrolę w zużyciu, zarówno jeśli chodzi o nabieranie, jak i ile kosmetyku jeszcze pozostało.  Sam produkt jednak, wypadł dość przeciętnie - nawilżał dość słabo, a i efekt był krótkotrwały, choć skóra po aplikacji była gładka.  Nie mogę go w pełni polecić. 
12,30zł /225ml

L'OCCITANE 20% SHEA BUTTER / KREM DO RĄK
Krem silnie nawilża i dobrze chroni ręce, jak dla mnie mógłby lepiej pachnieć - ale to kwestia gustu. Cena i wydajność nie są tak zadowalające, abym wróciła do niego w najbliższej przyszłości.
32zł /30ml

PIELĘGNACJA WŁOSÓW

L'OREAL ELSEVE ARGININE RESIST / SZAMPON WZMACNIAJĄCY
Zawsze trudno mi opisać szampon. Ten nie podrażniał, współgrał z różnymi odżywkami i oczyszczał, był ok, tyle ode mnie, niestety więcej nie umiem o nim powiedzieć. Jestem ciągle poszukująca, więc nie kupię go na razie znów, ale to nie tak, że odradzam go Wam ;p 
12,99zł / 400ml

MAKIJAŻ

YVES ROCHER SEXY PULP / TUSZ DO RZĘS
Genialna maskara! Szczoteczka: duża, wyprofilowana i z włosia, tusz intensywnie czarny.  Genialnie wydłuża i dodaje objętości  tworzy prawdziwą firankę rzęs. Jest trwała, maskara się nie osypuje i nie odbija. Często w promocji kup za grosz, produkt do którego zawsze chętnie wracam. 
57zł / 9ml

MISS SPORTY FABULOUS EYES GLOSSY SHADOW 160 PEANUT BUTTER / CIEŃ W KREDCE
Kolor to główny atut tej kredki nie znalazłam jeszcze niczego różnie pięknie podbijające moją zieloną tęczówkę. Kredka nie jest zbyt miękka, nie jest też twarda, nie roztapia się, nie łamie się.  Jest dobrą bazą pod cienie, choć samodzielnie jest średnio trwała, lubię ją i mam już kolejną. 
11,29zł / szt (brak gramatury podanej na opakowaniu)



ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR STAY0IN PLACE FLAWLESS WEAR CONCEALER
To nie jest zły korektor, ale nie dla mnie. Ja potrzebuje korektora pod oczy, ten jest stanowczo do tego za ciężki, choć genialnie przykrywa cienie i niedoskonałości, to pod oczami bardzo się zbiera i zbyt mocno obciąża skórę. Nie miałam po prostu jak go w pełni wykorzystać, bo niedoskonałości mam okresowo i to dość sporadycznie. Ładnie się wtapia, ale stosunkowo długo zasycha.
139zł / 7ml

BELL LOOK NOW! HD POWDER
Chętnie sięgam po niego latem, zimą moja skóra potrzebuje więcej i się już nie sprawdza. Jednak w ciepłym okresie, ładnie matowi, nie zbiera się i dobrze utrzymuje się na buzi. Nie bieli. W tej cenie, bardzo polecam, ale tylko latem ;p
ok 10zł / 9g

Każdy wpis z pustymi pudełkami bardzo mnie cieszy, gdy widzę jak kosmetyki faktycznie ubywają, a ja się ograniczam, zużywam i nie zagracam, przepełnia mnie duma, to bardzo dziwne kiedyś czułam to samo robiąc zbędne i za duże zakupy. W dodatku zauważyłam, że to co teraz zaczyna wypełniać mi kosmetyczkę, sprawia mi większą radość, bo gdy coś kupuj to jest to naprawdę wyczekane i pożądane. Nie męczy Was wszędobylski minimalizm?  Dajcie też znać, jak zapatrujecie się na omówione kosmetyki :)

pozdrawiam Karolina

Komentarze