THE BEAUTY JUNGLE / SHINYBOX SIERPIEŃ 2017

Po raz kolejny z niecierpliwością wyczekiwałam nowego pudełka SHINYBOX, doczekałam się, jednak przyznam szczerze, że nie tego oczekiwałam. Pozwólcie że przedstawię Wam jego zawartość, a na końcu wytłumaczę, co mnie zaskoczyło, a co rozczarowało.

OPIS PUDEŁKA

Welcome to the Beauty Jungle

Obudź w sobie dzikie piękno, odkryj sekrety drzemiące w niezwykłych kosmetykach i odwiedź tajemniczą krainę niespodzianek. Rozbudź swoją dziką naturę wraz z sierpniowym pudełkiem ShinyBox, którego minimalna wartość to aż 400 zł!.

Ilość sierpniowych pudełek ShinyBox jest ograniczona, więc nie zwlekaj z zamówieniem. Pierwsza wysyłka zostanie zrealizowana w drugiej połowie sierpnia, a kolejne będą realizowane na bieżąco.


PRODUKTY

AA KREMOWA EMULSJA DO MYCIA Z MASŁEM TUCUMA I OLEJKIEM AVOCADO

W myśl zasady: "żeli nigdy dość", jestem zadowolona, że znalazłam ten produkt w pudełku (szczególnie znając już całą jego zawartość). Płyn ma biały kolor, jest nieprzejrzysty o raczej gęstej konsystencji, dość klejącej; więc tytułowanie go emulsją, jest jak najbardziej trafne. Zapach jest bardzo intensywny, dość perfumowany.  W innym wariancie trafić można było na balsam.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
400ml / ok. 10,99zł

CZTERY PORY ROKU BALSAM DO CIAŁA INTENSYWNA REGENERACJA 

W pudełku jest jednak i balsam, mam spore zapasy mazideł do ciała, więc oddam go pewnie mamie. Na pierwszy rzut oka ma miękką tubę, więc łatwo będzie się go wydobywać, przyjemnie pachnie (dość kremowo), jest delikatny i wodnity; wchłania się w umiarkowanym tempie, bardzo wygładza skórę w dotyku. W innym wariancie można było trafić na krem do rąk.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
250ml / ok. 8zł


KUESHI REGENERUJĄCA EMULSJA DO TWARZY 15ml 

Jest to czwarty produkt KUESHI w ostanim czasie w Shinybox, więc z marką jestem naprawdę za pan brat; firma wydaje się dość ciekawa, ale co za dużo to niezdrowo. To kolejny biały i naprawdę ładnie pachnący produkt w tym pudełku. Po pierwszym wrażeniu, krem wydaje się dość obciążający, cięższy i wygładzający skórę w dotyku, niestety obklejając ją.  
PRODUKT MINIATUROWY 30ml
75ml / ok. 75,00zł


DELIA FARBA DO WŁOSÓW CAMELEO OMEGA 

Dostałam kolor 7.0 Medium Blond, nie wiem czy to przypadek, czy nie, ale faktycznie jest to odcień zbliżony do koloru włosów, który nosze obecnie. Nie mniej jednak, obecność farby w pudełku, jest dla mnie dość kontrowersyjna, nie jest to płukanka, nie jest to kolorowy spray, a farba trwale koloryzująca. Nie jestem fanką domowego farbowania, nie jestem fanką farb dostępnych w drogeriach, moim zdaniem nie jest to odpowiedni produkt do pudełka tego typu, ale to oczywiście tylko moja opinia i możecie się nie zgodzić. Dostępne różne warianty kolorów. 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


1szt / ok. 9,50zł


SHEFOOT DOMOWE SPA DLA STÓP: MASKA + PEELING 

Pojemność i forma to typowa jednorazówka, nie wiem nigdy, co sądzić o produktach tego typu po jednym użyciu, gdyż w pielęgnacji stóp ważna jest systematyczność (jak w większości przypadków zresztą). W ostanim pudełku  znajdował się bardzo podobny produkt, też tej marki, a przecież powtarzalność to niestety najgorsze, co może spotkać subskrybenta. 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
16ml / ok. 5,31zł

EFEKTIMA CHUSTECZA BRĄZUJĄCA DO CIAŁA 

Jedna saszetka to trochę mało, z doświadczenia wiem, że nie wystarcza zwykle nawet na pokrycie jednej nogi; o naturalnym efekcie, czy równomierności może lepiej nie wspominać. Produkt lepiej pasował by do majowego pudełka, niż pod koniec sierpnia, gdy raczej jesteśmy już opaleni :)
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
1szt / ok. 1,50zł

MINCER PHARMA VITACINFUSION PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM NA DZIEŃ I NA NOC

PRÓBKA
2ml

DR BARBARA VOUCHER - DOSTĘP DO APLIKACJI

Dostęp do aplikacji z spersonalizowaną dietą - brzmi naprawdę interesująco; jednak mam pewne obiekcje, co do ceny w podobnej kwocie można mieć opiekę indywidualną bardzo dobrego dietetyka, a nawet trenera. Wyprobuje i oczywiście dam znać, jak oceniam program po pewnym czasie. 
3 mieś dostęp / ok. 369,00

PRODUKTY NIESPODZIANKI


DONEGAL PĘDZEL DO APLIKACJI PUDRU

To chyba mój ulubiony produkt z całego pudełka! Mam dwa klasycznie pędzle Donegal kupione  w niesieciowej drogerii i są naprawdę świetne, a kosztowały grosze, ten wydaje się jeszcze lepszy. Ma ładny designe, jest super miękki i zbity, z żadnego ich pędzla nie wypadają mi włosy, z tego też na pierwszy rzut oka nie będą, gdyż jest wykonany solidnie :)
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
opis producenta
1szt / 29,99zł

VIS PLANTIS SERUM DO SKÓRY GŁOWY

Temat skóry głowy, jest ostatnio co raz powszechniejszy i więcej osób interesuje się jej pielęgnacją; sama jestem na bierząco gdyż od niedawna używam peelingu innej marki, to serum wydaje mi się dobrym uzupełnieniem całości. Wiem, że produkt dedykowany jest głownie do osób z problemem łuszczycy, ale wiem, że skutecznie pomaga też w walce z przetłuszczającą się skórą, czy zapobiega wypadaniu włosów.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
200ml / ok. 10zł


CONSRANCE CARROLL METALLIX CIEŃ DO POWIEK

Mój odcień to 08 Milky Way i jest to metaliczny róż, kolor bardzo w trendach i właściwie pasujący ostatnio także do moich upodobań, jednak liczyłam na silniejszą pigmentację i brak drobinek. 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY
1szt / ok. 1,50zł


Jak widzicie w moim pudełku nie znalazł się prezent dla subskrybentek, co trochę mnie rozczarowało, gdyż bardzo na niego czekałam, żal na szczęcie ukoił pędzel, choć pozostałe prezenty mogłyby być zbędne. Nie miałam także kodu promocyjnego, na zakupy DONEGAL, kótry na szczęście dostępny jest dla wszystkich na oficjalnej stronie (kod to: JUNGLE i daje zniżkę na -20%). Całe pudełko wydawało się ciekawsze niestety na papierze, niż w rzeczywistości, ale po ostatnich kilku udanych pudełkach, to widocznie nie trafiło w mój gust, czasem bywa i tak :)

Oczywiście czekam na Wasze opinie :)

pozdrawiam Karolina!

Komentarze