INSPIRED BY U.R.O.K EDYCJA XV / Lipiec 2017

Nie ważne ile już boksów otworzyłam, każdemu nowemu towarzyszy to samo uczucie ekscytacji! Być może widzieliście już na instastory jakie to pudełko zrobiło na mnie wrażenie, jeśli wolicie o tym poczytać - zapraszam!


PRODUKTY

VIP COSMETICS SERUM POD OCZY Produkt pełnowymiarowy (wymienny)
W moim pudełko znalazło się serum, drugą opcją były perfumy. Serum pod oczy skierowane jest dla osób walczących z opuchnięciami i cieniami. Po czterech aplikacjach, mogę stwierdzić, że żel przyjemnie chłodzi i ma leciutką konsystencje. 
62zł / 15 ml
OPIS PRODUCENTA

SHEFOOT NATURALNY PEELING DO STÓP Produkt pełnowymiarowy
Peeling przyjemnie wygładza skórę, jestem pozytywnie zaskoczona; szczególnie gdy zobaczyłam, iż to kolejny produkt do stóp w tym pudełku i kilku ostatnich.
18,90ZŁ / 100 ML
OPIS PRODUCENTA


COSMODERMA PASTA CUKROWA DO DEPILACJI Produkt pełnowymiarowy
W pierwszym momencie nie byłam zachwycona znalezieniem pasty w boksie, głównie ze względu na to, że depilacja niewprawna ręką i bez doświadczenia może wyrządzić więcej szkody, niż pożytku. Obecnie, gdy emocje już opadły,  nie jestem już nastawiona tak bardzo negatywnie, ale chyba raczej nie spróbuje.  
30,00ZŁ / 170 G
OPIS PRODUKTU

HERBOLIVE KREM DO STÓP (Produkt wymianny)
Oto i drugi produkt do pielęgnacji stóp w tym pudełku. Krem to miniatura, więc mam nadzieję, że szybko mi ubędzie. Sam krem na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo odżywczy i naprawdę ładnie pachnie. 
18,99ZŁ / 150 ML
OPIS PRODUKTU



BODYBOOM PEELING KAWOWY
O peelingu BodyBoom myślałam od dawna, jednak cena trochę mnie odstraszała. To pierwszy produkt, który użyłam z tego pudełka i generalnie jestem zadowolona, choć chyba faktycznie ponad 60zł za 200g, to sporo i efekt choć dobry to chyba nie jest tyle wart.
65,00ZŁ / 200 G

SKYDANCE KOSZULKA
Moim zdaniem to największe rozczarowanie pudełka, zwykłą bawełniana koszulka, na mnie sporo za duża z wzorem, który choć jest dobrej jakości, to jednak jest zwykłym nadrukiem, w dodatku zupełnie nie w moim guście. Straszna szkoda, że znalazła się w pudełku. 
45,00ZŁ / SZT


CONSTANCE CAROLL POMADKA W KREDCE Produkt pełnowymiarowy
Do tej pory kosmetyki Constance kojarzyły mi się tylko z pudrem w kamieniu  mojej mamy z końca lat 90, teraz miałam okazję przekonać się, że kolekcja jest całkiem spora! Ten piękny jesienny kolor, na pewno będzie u mnie stałym gościem na ustach, tylko niech zrobi się trochę zimniej ;p Formułą i zachowaniem, bardzo przypomina kredki z Golden Rose, wiec zapowiada się świetnie.
10,90ZŁ / SZT
OPIS PRODUKTU

ESSENCE LAKIER DO PAZNOKCI THE GEL Produkt pełnowymiarowy
Bardzo lubię produkty Essence, to jedna z pierwszych marek, których używałam, gdy zaczynałam przygodę z makijażem. Kolor jest naprawdę piękny, oczywiście standardowe lakiery są co raz mniej popularne, ale ten ma kilka plusów, które sprawia, że może być fajną alternatywą w przerwie od hybryd: nie robi smug, gęsta, a zarazem łatwa w aplikacji konsystencja i piękny połysk, jeśli będzie trwały to mamy tu hit!
7,99ZŁ / 8 ML
OPIS PRODUKTU


Dajcie znać, jak Wy oceniacie to pudełko?
I co najbardziej Was urzekło, a co rozczarowało?

pozdrawiam Karolina!

Komentarze