INSPIRED BY U.R.O.K EDYCJA XV / Lipiec 2017

Nie ważne ile już boksów otworzyłam, każdemu nowemu towarzyszy to samo uczucie ekscytacji! Być może widzieliście już na instastory jaki...


Nie ważne ile już boksów otworzyłam, każdemu nowemu towarzyszy to samo uczucie ekscytacji! Być może widzieliście już na instastory jakie to pudełko zrobiło na mnie wrażenie, jeśli wolicie o tym poczytać - zapraszam!


PRODUKTY

VIP COSMETICS SERUM POD OCZY Produkt pełnowymiarowy (wymienny)
W moim pudełko znalazło się serum, drugą opcją były perfumy. Serum pod oczy skierowane jest dla osób walczących z opuchnięciami i cieniami. Po czterech aplikacjach, mogę stwierdzić, że żel przyjemnie chłodzi i ma leciutką konsystencje. 
62zł / 15 ml
OPIS PRODUCENTA

SHEFOOT NATURALNY PEELING DO STÓP Produkt pełnowymiarowy
Peeling przyjemnie wygładza skórę, jestem pozytywnie zaskoczona; szczególnie gdy zobaczyłam, iż to kolejny produkt do stóp w tym pudełku i kilku ostatnich.
18,90ZŁ / 100 ML
OPIS PRODUCENTA


COSMODERMA PASTA CUKROWA DO DEPILACJI Produkt pełnowymiarowy
W pierwszym momencie nie byłam zachwycona znalezieniem pasty w boksie, głównie ze względu na to, że depilacja niewprawna ręką i bez doświadczenia może wyrządzić więcej szkody, niż pożytku. Obecnie, gdy emocje już opadły,  nie jestem już nastawiona tak bardzo negatywnie, ale chyba raczej nie spróbuje.  
30,00ZŁ / 170 G
OPIS PRODUKTU

HERBOLIVE KREM DO STÓP (Produkt wymianny)
Oto i drugi produkt do pielęgnacji stóp w tym pudełku. Krem to miniatura, więc mam nadzieję, że szybko mi ubędzie. Sam krem na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo odżywczy i naprawdę ładnie pachnie. 
18,99ZŁ / 150 ML
OPIS PRODUKTU


BODYBOOM PEELING KAWOWY
O peelingu BodyBoom myślałam od dawna, jednak cena trochę mnie odstraszała. To pierwszy produkt, który użyłam z tego pudełka i generalnie jestem zadowolona, choć chyba faktycznie ponad 60zł za 200g, to sporo i efekt choć dobry to chyba nie jest tyle wart.
65,00ZŁ / 200 G

SKYDANCE KOSZULKA
Moim zdaniem to największe rozczarowanie pudełka, zwykłą bawełniana koszulka, na mnie sporo za duża z wzorem, który choć jest dobrej jakości, to jednak jest zwykłym nadrukiem, w dodatku zupełnie nie w moim guście. Straszna szkoda, że znalazła się w pudełku. 
45,00ZŁ / SZT


CONSTANCE CAROLL POMADKA W KREDCE Produkt pełnowymiarowy
Do tej pory kosmetyki Constance kojarzyły mi się tylko z pudrem w kamieniu  mojej mamy z końca lat 90, teraz miałam okazję przekonać się, że kolekcja jest całkiem spora! Ten piękny jesienny kolor, na pewno będzie u mnie stałym gościem na ustach, tylko niech zrobi się trochę zimniej ;p Formułą i zachowaniem, bardzo przypomina kredki z Golden Rose, wiec zapowiada się świetnie.
10,90ZŁ / SZT
OPIS PRODUKTU

ESSENCE LAKIER DO PAZNOKCI THE GEL Produkt pełnowymiarowy
Bardzo lubię produkty Essence, to jedna z pierwszych marek, których używałam, gdy zaczynałam przygodę z makijażem. Kolor jest naprawdę piękny, oczywiście standardowe lakiery są co raz mniej popularne, ale ten ma kilka plusów, które sprawia, że może być fajną alternatywą w przerwie od hybryd: nie robi smug, gęsta, a zarazem łatwa w aplikacji konsystencja i piękny połysk, jeśli będzie trwały to mamy tu hit!
7,99ZŁ / 8 ML
OPIS PRODUKTU


Dajcie znać, jak Wy oceniacie to pudełko?
I co najbardziej Was urzekło, a co rozczarowało?

pozdrawiam Karolina!

PODOBNE POSTY

0 komentarze

@weemini