Zużycia CZERWIEC 2017 / DENKO / MINI RECENZJE

Mam chyba jakąś obsesje na punkcie wyrzucania, lubię to i sprawia mi to przyjemność - pewnie dlatego dość często robie porządki w szafach, bo gdy ubywa mi rzeczy robi się jakoś lżej, ale że też sporo kupuje to zawsze te braki się uzupełniają i znów jest co wyrzucać - jak widać nie inaczej, jest z kosmetykami. Dopiero co opublikowałam denko z maja, a już nazbierało się co nieco do tego wpisu, sami zobaczcie :)

TWARZ

BIODERMA SENSIBIO H2O
W marcu wspominałam, że dzięki temu płynowi na nowo odkryłam demakijaż i nadal podtrzymuje to zdanie. Płyn Sensibio H2O zapewnia wyjątkowy komfort, to delikatny demakijaż, ale bardzo skuteczny. To naprawdę najlepszy płyn micelarny na rynku i nie zmienia tego co raz większa konkurencja, a mając bezpośrednie porównanie z "różowym" Garnierem i także "różowym" L'Orealem, z czystym sumieniem mogę napisać, że są to dobre płyny micelarne, ale nie tak dobre, jak BIODERMA SENSIBIO.
ok 70zł (promocja 1+1 ok 80zł) / 500ml

ZIAJA ANTYOKSYDACJA JAGODY ACAI EKSPRESOWE SERUM DO TWARZY I SZYI WYGŁADZAJĄCO-UJĘDRNIAJĄCE 
To moje odkrycie ostatnich miesięcy, tuż po 25 urodzinach postanowiłam zacząć dbać o napięcie mojej skóry, wiecie tak stereotypowo i oto co odkryłam genialne serum ujędrniające za grosze! Pięknie napina, nieźle wygładza i mnie zupełnie nie zapycha, ani nie uczula. Ma lekką, dość płynną konsystencję, obłędnie pachnie i jest bardzo wydajne. Jeśli macie złe zdanie o Ziai, koniecznie sprawdźcie ten produkt, gwarantuje będziecie zaskoczone. 
10,50zł / 50ml

ZIAJA PRO KREM ZŁUSZCZAJĄCY 5% KWAS MIGDAŁOWY + AHA
Oto kolejny zaskakująco dobry produkt Ziai, w prawdzie nie do końca na tę porę roku, ale że z tym słoncem jest dość różnie, udało mi się go wykończyć ( stosowałam go tylko na noc). Produkt bardzo wygładza i lekko złuszcza skórę, jest idealny do przygotowania cery przed zabiegiem w salonie kosmetycznym, do czego ja kupiłam go tak naprawdę, a potem tak przypadł mi do gustu, że już został. Cera po jego użyciu jest niesamowicie gładka, a pory po 2-3 użyciach prawie nie widoczne, oczywiście nie nadaje się na słońce i stosowanie ciągłe, ale co jakiś czas jako kuracja złuszczająca, bardzo polecam.
16,90 zł / 50ml

CIAŁO 

PALMER'S COCOA BUTTER FORMULA NATIRAL BRONZE BALSAM BRĄZUJĄCY
Balsam faktycznie dodaje koloru skórze, niestety jest to bardzo pomarańczowy odcień, w dodatku bardzo brzydko pachnie i zapach ten oksyduje ze skórą jeszcze bardziej, najgorsze jest to, że utrzymuje się, schodzi nierówno. 
ok 30zł / 250ml

SOFTENS SMOOTHES BALASAM NAWILŻAJĄCY
Balsam ma gęsta konsystencje, potrzebuje chwili by się wchłonąć, jednak wnika w skórę całkowicie i intensywnie ją nawilża, ma intensywny kokosowy zapach. Polecam, choć jest to raczej droga "zabawa". 
ok 25zł / 400ml

MAMA'S KREM PRZECIW ROZSTĘPOM
To zdobycz z Shinybox, którą zużyłam wmasowując w uda, jak zwykły balsam, dlatego, że to produkt przeznaczony dla przyszłych mam, a ja taką nie jestem, nie sądzę też by działam na juz powstałe rozstępy. Traktowałam więc go, jako coś co pomoże mi w masażu i generalnie odżywi skórę. To jednak za mała pojemność, więc trudno ocenić mi efekty, skóra była przyjemna w dotyku, jej stan nie zmienił się w trakcie stosowania, ale też nie mam aż tak na co narzekać, krem dość długo się wchłaniał i prawie nie pachniał.
ok 26zł / 150 ml

SILCARE QUIN NATURALNY PEELING Z BŁOTEM I SOLĄ Z MORZA MARTWEGO 
Moje nowe odkrycie wsród peelingów! Zacznę od tego, że choć jest to produkt błotny, to łatwo schodzi ze skóry i co ważniejsze z łazienkowych kafli :) Jeśli chodzi o działanie to jest fenomenalny, złuszcza i wygładza, skóra po jego użyciu jest gładka i aksamitna w dotyku! Tak zaczarował mnie efektem, że zużyłam go bardzo szybko, ale generalnie opakowanie jest dość spore, a cena atrakcyjna i zapach też przyjemny. 
16,99zł / 400g

WŁOSY

ISANA OIL CARE EFFEKTIV-KUR MASKA
Do maski wracam regularnie i naprawdę jak na cenę ok 5 zł, to jest to fenomenalny produkt. Moje włosy bardzo wygładza i nabłyszcza, dodaje im miękkość, ale są też sprężyste. Kupuję ją zwykle gdy jadę do rodziców na weekend, bo jest mała, tania i bardzo skuteczna. 
4,99zł / 150ml 

ISANA OIL CARE SZAMPON
Szampon kupił mój chłopak, gdyż pamiętał, że kiedyś miałam coś z tej seri (mowa właśnie o masce), szampon okazał się również bardzo ok. Oprócz oczyszczania, naprawdę zmiękczał włosy. Trzeba jednak bardzo dobrze go wpukiwać, a wymaga to trochę więcej uwagi, gdyż nie zmyty skleja włosy i kruszy się co wyglada jak łupież. 
9,90 zł / 250ml

GLYNT REVITAL REGAIN SHAMPOO
GLYNT 05 NUTRI OIL MASK
Profesjonalna marka fryzjerska Glynt, ma bardzo szeroki asortyment, niestety trudno dostępny dla klienta nie zajmującego się włosami profesjonalnie, a szkoda, bo szampon i maska bardzo się u mnie sprawdziły. Szampon dobrze oczyszczał i zmiękczał, maska odżywiała i wygładzała i to juz po pierwszym użyciu, mi miniatury wystarczyły na dwa razy, ale ja mam dość długie i geste włosy. Niestety, ja próbki dostałam na targach i trudno mi określić ich cenę lub co ciekawsze znaleść cenę pełnowymiarowych opakowań. 


BATISTE FLORAL SUCHY SZAMPON
Batiste to jednak ekspert w dziedzinie suchych szamponów. Odświeżają, poprawiają objętość i generalnie ratują w trudnych sytuacjach. To jeden z tych produktów, który nigdy nie wiadomo kiedy może być potrzebny, więc warto go mieć. Zapachy to kwestia indywidualna, ja chyba jednak najbardziej lubię wiśnie, ale ostatnio trudno ją zdobyć stacjonarnie.
14,99 zł / 200ml

SCHWARZKOPF GOT2BE FRESH IT UP SUCHY SZAMPON 
Ten maluszek, wpadł mi w ręce przez subskrypcję Shinyboxa, po pierwszym użyciu byłam zachwycona, rozpylacz, nie pluł, równomiernie rozkładał produkt, włosy wyglądały na czystsze i naprawdę ładnie pachniał, ale za drugim razem (choć wstrząsałam nim energicznie), wypluł już  "wodę", a jak wiadomo płyn z suchego szamponu jeszcze bardziej obciąża włosy i powoduje efekt do odwrotnego; niestety tak zostało już do końca. Nie wiem, czy miałam feralne opakowanie, czy może ja jednak zrobiłam coś nie tak, jednak niestety choć na początku zapowiadał się świetnie, to u mnie się nie sprawdził. Małe opakowanie było też nie wydajne. 
18,99 zł / 200ml


Jestem ciekawa Waszych doświadczeń z tymi produktami,
koniecznie dajcie też znać jak zapatrujecie się na moje zachwyty nad serum Ziai?

pozdrawiam Karolina!

Komentarze