Celebration Time / SHINYBOX CZERWIEC 2017 / 5 URODZINY

SHINYBOX świętuje piąte urodziny! Doskonale pamietam, jaką rewolucją i nowością była wówczas subskrypcja niespodzianka. Bardzo ekscytowało mnie to, co dostane w nowym pudełku; obecnie gdy porównuje te emocje, są one o niebo inne, chyba nawet mogę powiedzieć, że przyzwyczaiłam się do comiesięcznej dawki nieznanych mi kosmetyków, ale ciągle nie zamieniłabym tego na nic innego. Dzięki SHINYBOX poznałam przez ten czas wiele naprawdę świetnych produktów, wielokrotnie ustrzegłam się przed kupieniem zupełnych niewypałów kosmetycznych i skompletowałam naprawdę gigantyczne zapasy, o miniaturkach na kolejne 30 lat wyjazdów, chyba nie ma co wspominać :) To pudełko podsumowuje dokładnie to wszystko i jest naprawę wyjątkowe, udowodnię Wam to poniżej. 


OPIS PUDEŁKA
Celebration Time
Czas na świętowanie! Celebruj 5 urodziny ShinyBox i daj się pozytywnie zaskoczyć zawartością urodzinowego pudełka. Już w czerwcu przekonasz się, że tak wyjątkowego zestawu jeszcze nie było.
W standardowym pudełku ShinyBox znajdziesz aż 9 produktów, w tym dwa gwarantowane, pełnowymiarowe kosmetyki od marki Kueshi oraz 2 upominki, a wszystko o max. wartości aż 269 zł!

PRODUKTYKUESHI REWITALIZUJĄCY TONIK DO TWARZY  shinybox opinie blog

KUESHI REWITALIZUJĄCY TONIK DO TWARZY / produkt pełnowymiarowy
Toników nigdy dość, ten trafił do mnie w idealnym momencie, bo akurat dotychczas stosowany prze mnie sięgnął dna. Marka ta jest mi zupełnie nieznana, wiec będzie to jej test generalny. Sam produkt prezentuje się zachęcająco zarówno wizualnie, jak i obietnicami producenta, mianowicie ma nawilżać, koić, odświeżać - dokładnie to, czego ja oczekuje latem od toniku. Dodatkowo to produkt naturalny.
Średnia cena: 42,00 zł / 200 ml

KUESHI KREMOWY BALSAM DO CIAŁA I RĄK / produkt pełnowymiarowy
Marka KUESHI naprawdę chce dać się poznać, sądzę tak gdyż w pudełku znajdziemy jej dwa produkty. Balsam ten charakteryzuje się szybkim wchłanianiem i kremowym zapachem, zadaniem głównym jest nawilżanie. Plus za opakowanie z pompką. 
Średnia cena: 57,00 zł / 500 ml

SCHWARZKOPF PROFESSIONAL MICELARNA ODŻYWKA MYJĄCA Z LINII PROFESJONALNEJ opinie weeminiblog

EVREE PURE NEROLI NORMALIZUJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY DO TWARZY  / produkt pełnowymiarowy
Marka Evree częstym gościem w mojej pielęgnacji, znalezienie w pudełku, tego kremu naprawdę mnie ucieszyło; szczególnie, że nie miałam okazji go jeszcze testować, a mam obecnie peeling z tej serii i jest to dobry produkt. Krem nie tylko nawilża, ma również oczyszczać, odżywiać i wygładzać. Produkt wielofunkcyjny, tym bardziej jestem ciekawa, jak się sprawdzi. 
Średnia cena: 31,49 zł / 50ml

SCHWARZKOPF PROFESSIONAL MICELARNA ODŻYWKA MYJĄCA Z LINII PROFESJONALNEJ / miniatura 50ml
Linia Moisture Kick jest mi dobrze znana, jest to naprawdę solidny produkt, który skutecznie działa na włosach: nawilża, wygładza i nabłyszcza. Tym bardziej cieszę się, że to właśnie jego mini wersja trafiła w moje ręce, dzięki Shinybox, choć raz będę mogła zabrać na wakacje ze sobą dobrą odżywkę, a nie coś co odpowiada wyłącznie rozmiarem.
Średnia cena: 85,00 zł / 500 ml
OPIS PRODUCENTA

opinie shinybox

KNEIPP OLEJEK DO KĄPIELI TAJEMNICA PIĘKNA / miniatura 20ml
Relaksująca kąpiel po trudnym dniu działa cuda, a przy takim ponurym lecie, jakie mamy w tym roku jest wręcz obowiązkowa! Olejek, który zadba zarówno o przyjemny zapach, jak i ochronę skóry, to prawdziwa gratka. Zużyłam juz pół produktu i ocenam go bardzo pozytywnie, faktycznie zmiękcza wodę, przez co skóra jest milsza w dotyku. 
Średnia cena: 27,99 zł / 100 ml
OPIS PRODUCETA

TRIND ODŻYWKA DO PAZNOKCI / miniatura 4ml
Kolejny produkt skierowany do miłośniczek paznokci, odżywka mająca zapewnić wzmocnienie i utrzymanie elastyczności. Co ciekawsze Trind Nail Repair jest podobno jedynym na świecie preparatem wzmacniającym paznokcie. Przetestuje i napewno dam znać, czy było warto, bo opis brzmi jak marzenie.
Średnia cena: 59,00 zł / 9 ml

smart girls get more kosmetyki blog opinie

SMART GIRLS GET MORE KONTURÓWKA/ produkt pełnowymiarowy
Kredka ma naprawdę piękny kolor, tym bardziej się cieszę, że jest zaskakująco jak an tę cenę miękka i intensywnie oddaje kolor. Oczywiście mogłaby być trwalsza i łatwiej się ostrzyć, nie mniej jednak, dzięki niej następnym razem zatrzymam się dłużej przy szafie SGGM, by wyłowić kolejne perełki! 
Średnia cena: od 4,99 zł / szt.

hello slim detox opinie blog cena

HELLO SLIM 2-STOPNIOWY PROGRAM TEATOX / produkt pełnowymiarowy
Moje największe zaskoczenie tego pudełka! Herbat mi nigdy dość, a tym bardziej takich o dobroczynnym działaniu. Pije herbatki dopiero od kilku dni, więc trudno mi się jeszcze wypowiedzieć o ich działaniu, są jednak bardoz smaczne i całkiem ładnie pachną! 
Średnia cena: 97,00 zł / zestaw


SHEFOOT SÓL DO KĄPIELI STÓP / produkt pełnowymiarowy
Tego potrzebowałam, ostatnio dość mocno otarłam stopy, gdy się wygoiły stały nieprzyjemne w dotyku, stosowałam krem, który miałam wcześniej, jednak dopiero po użyciu tej soli (i peelingu), skóra wróciła do wcześniejszego stanu i znów jest przyjemna w dotyku. Opakowanie zużyłam na trzy razy, wiec  sól jest wydajna, zapach jest nieinwazyjny - mi generalnie odpowiadał. 
Średnia cena: 4,90 zł / 65 g

EFEKTIMA PEELING+MASKA+KREM MYJĄCY DO TWARZY 3W1 / produkt pełnowymiarowy
Trudno mi dokładnie opisać produkt, gdyż zużyłam go od razu w trakcie jednorazowej aplikacji. Ogólne wrażenia dobre, nie uczulił, nie podrażnił, skóra po zastosowaniu była dokładnie oczyszczona. Myślę, że to naprawdę dobry produkt, np. na jednonocny wypad, gdy zależy nam na małej ilości produktów, a taka saszetka 3w1 nie dość, ze jest przydatna, to nie zajmuje miejsca. 
Średnia cena: 2,52 zł / 7 ml
shinybox czerwiec opinie blog

FRAMONA TUTU FRUTI SZAMPON & ŻEL / próbka
Duo niezbędnik, żel i szampon; jak samo opakowanie mówi polecany na festiwale i wszelkiego rodzaju wakacyjne eskapady. Znam produkty Farmony, ich żele są naprawdę fajne - nie wysuszają, dobrze się pienią i ładnie pachną. Bardzo użyteczny produkt. 

NIVELAZIONE INTENSYWNIE REGENERUJĄCA KURACJA S.O.S DLA STÓP / próbka
Z racji, iż mam pełnowywarowe opakowanie tego produktu mogę powiedzieć o nim trochę więcej. To dość dobry produkt, o ile mamy skórę w dobrym stanie; zapewnia średnie nawilżenie, wiec nie uratuje przesuszonych stóp. Szybko się wchłania, nie zostawia powłoki, przyjemnie pachnie i jest niesamowicie wydajny. 
Średnia cena: 10,00 zł / 50 ml

shinybox czerwiec 2017

MINCERPHARMA VITAMINSPHILOSOPHY N° 1026 WZMACNIAJĄCE SERUM DO DŁONI I PAZNOKCI / produkt pełnowymiarowy
Dzięki przyciągającym opakowaną dość często przyglądałam się produktom MINICERPHARMA, w końcu mam okazje do testów. Jestem niesamowicie ciekawa efektów, gdyż nigdy nie stosowałam żadnego serum do rąk; a to ma odbudowywać i chronić także paznokcie. 
Średnia cena: 19,99 zł / 30 ml
Dla zaostrzenia apetytu przedstawiam zajawkę lipcowej edycji :) 
Tak oto prezentuje się urodzinowe pudełko SHINYBOX CELEBRETION TIME, w mojej opinie jest naprawdę świetne: większe niż zwykle, pełne pełnowymiarowych produktów, zawiera zarówno bardziej, jak i mniej znane kosmetyki, tak by móc poznać coś nowego, ale i przetestować popularne hity. Pamiętajcie proszę, że to moje pierwsze wrażenie co do pudełka i jego zawartości, na ostateczne oceny kosmetyków napewno przyjdzie czas później. To pudełko na marę piątych urodzin, mam nadzieję, że i Wam się spodobało.

pozdrawiam Karolina!

Komentarze