ZUŻYCIA Maj 2017 / DENKO / MINI RECENZJE

Jesteśmy już na półmetku czerwca, a ja w szafie ciągle miałam schowane puste opakowania z maja! Zwykle jestem w niedoczasie, zwykle mam spóźnienia i nadrabiam, ale ostanie dwa miesiące to już zupełnie czasowy rollercoaster. Dziś jednak jest na szczęście wolny czwartek, a wiadomo, że taki wolny dzień w środku tygodnia jest na wagę złota, jestem już ogarnięta, dawno po śniadaniu i nim usiądę do ostatnich poprawek pracy i będę się w nią gapić martwiąc się o obronę, napiszę kilka słów o tym czego się pozbywam w maju.

PIELĘGNACJA 


EVREE RÓŻANY TONIK DO TWARZY
To moje 3 lub nawet czwarte opakowanie z rzędu, straciłam już rachubę, to jednak najlepszy dowód na skuteczność toniku. Jest to produkt do skóry wrażliwej,  o działaniu łagodzącym i wszystko się zgadza. Zawartość róży wpływa też na naturalny blask i rozjaśnienie skóry. Na razie robimy sobie przerwę, ale jestem pewna, że wrócę do tego toniku (zapewne w nowej wersji graficznej).
14,99zł / 200ml 

BABUSZKA AGAFII EKSPRESOWA MASECZKA ODŚWIEŻAJĄCA
Bardzo silnie mentolowa maska, intensywnie tonizowała i delikatnie podrażniała skórę (więc potrzeba było wyczucia w jej stosowaniu), ale przyznam szczerze, że nic jeszcze nie działało tak na moją buzie gdy była opuchnięta, jak ta maska. Efekt chłodzenia, w połączeniu z silnym zapachem mnie stawiał na nogi zarówno w leniwe dni, jak i po imprezie. W tej cenie niezły pobudzacz, nie wpływała jednak na nawilżenie, oczyszczenie, czy napięcie skóry. Bardzo wydajna, konsystencja bardziej żelowa, niż zbita.
ok 6zł / 100ml


FARMONA-20C PROTECT SPORT KREM DLA SPORTOWCÓW SPF50
FARMONA -20C PROTECT FACE ZIMOWY KREM OCHRONNY DO TWARZY
Przyznam szczerze, że nie mogę ocenić tych produktów; dostałam je w Shinyboxie, i chyba w jakimś niedawnym pudełku, czyli prawie po zimie, najgorsze kremy były ważne do kwietnia i maja tego roku, nie zdążyłam ich nawet zużyć, trochę nakładałam je na stopy, ale to nic mi o nich nie powiedziało, gdyż podejrzewam, że najważniejsze w tych produktach są aspekty ochronne przed mrozem. 
ok 12zł / 75ml


AVON NUTRA EFFECT INTENSIVE REPAIR / BALSAM DO CIAŁA
Balsam trafił do mnie na zasadzie jakiejś wymiany z koleżanką, długo leżał, aż w marcu się za niego zabrałam i oto i puste opakowanie. Skóra była po nim przyjemna w dotyku, ale tylko przez kilka godzin, nałożony na noc rano był już nie do wykrycia, plusem była lekka konsystencja, ale jak na taką liczyłam na lepsze wchłanianie. Niestety bardzo intensywnie pachniał i to silnie chemicznie. Jestem rozczarowana. 
ok 16zł / 250ml

ISANA WITAMINY&JOGURT / ŻEL DO MYCIA CIAŁA
Tu nie wiele trzeba pisać: tani, żel do ciała, o przyjemnej konsystencji, niewysuszający i pachnący dość ładnie, nie sztucznie.
3,99zł / 300ml


SCHWARZKOPF GLISS KUR FIBER THERAPY / ODŻYWKA W SPAYU
SCHWARZKOPF GLISS KUR ULTIMATE RESIST / ODŻYWKA W SPAYU
Pozwolę opisać je razem, a to dlatego, ze maja wiele cech wspólnych: dużą wydajność, szeroko rozpylają atomizer, ładne zapachy (niezbyt intensywne), opakowania są różne jak widać, to wynika chyba z jakiegoś rebrandingu Gliss Kurr. Obie odżywki nawilżają, zmiękczają, wygładzają  i nabłyszczają włosy, a jednak Fiber Therapy, jest jakby minimalnie lepsza. Stosowałam je po kolei, pod koniec na zmianę i moje włosy przyjemniejsze w dotyku były po wersji fioletowej, ale to jedyna cecha różniąca te odżywki, jak dla mnie, a w sumie jak na moje włosy. Warto zwrócić też uwagę na proporcję ceny do wielkości opakowania sprayów. 
16,99zł / 100ml
12,99zł / 300ml


IL SALONE MILANO MASCHERA / ODŻYWKA DO WŁOSÓW
Maska ma konsystencję budyniu, dość przyjemnie pachnie i ma wygodne opakowanie. Samo działanie, jest uwarunkowane od tego, czy sprzyjają waszym włosom proteiny mleka, mi jak okazało się tak, moje włosy po zastosowaniu tej odrzywki stawały się wygładzone i nabłyszczone. Nie był to powalający efekt, ale na pewno włosy wizualnie wyglądały ładnie.
ok 30zł / 350ml

JOANNA ULTRAPLEX KROK 3 / ODŻYWKA PRZED MYCIEM
Linia Utraplex jest ostatnio jedną z moich ulubionych serii do pielęgnacji włosów, a napewno najlepszą w tym przedziale cenowym ( ok 10-20zł zależy od elementu lini i miejsca zakupu, najdroższy jest krok 1, kosmetyki pielęgnacyjne kosztują ok 15zł) efekty widzie szczególnie teraz, gdy zakończyłam etap schodzenia z brązu do blondu (mając w między czasie różowe włosy), krok 3 bardzo nawilża i wygładza włosy, oraz przygotowuje je do dalszych kroków zabiegu. 
ok 13zł/ 100g

MAKIJAŻ


BOURJOIS 123 PERFECT / PODKŁAD
To był mój ulubiony podkład, gdy zaczynałam studia! Kilka lat później okazał się również ok, ale już nie tak fenomenalny, zapewne dlatego, że zarówno moja cera, jak i oczekiwania zmieniły się z biegiem lat. Podkład zdecydowanie sprawdza się w chłodniejsze dni, dobrze kryje, jest dość trwały, a Bourjois ma piękną paletę; niestety podkreśla suche skórki i pory (co swietnie niweluje puder), jest bardzo mokry. Polecam go dla cery normalnej, wtedy będzie świetny. 
58,99zł / 30ml

MAEBELLINE LASH SENSATIONAL / MASKARA
Efekty tej maskary nigdy mnie nie oczarowały i mówiąc szczerze, sama nie wiem dlaczego nie wyrzuciłam jej dużo wcześniej. W moim przypadku maskara od samego początku, do końca nawet gdy już zaschła sklejała rzęsy i robiła grudki. To jeden z moich większych bubli wszech czasów, a wiem że wiele osób ją uwielbia. 
36,99zł / 9,5ml

WIBO DIAMOND ILLUMINATOR / ROZŚWIETLACZ
To drogeryjny hit, jeśli chodzi o rozświetlaccze, można go pięknie stopniować i uzyskiwać różne efekty, nie pyli się, nie zapycha, jednak należy na niego uważać, gdyż łatwo się rozkrusza.
9,99zł / 1szt

DAX COSMETICS CASHMERE SECRET BAZA WYGŁĄDZAJACA
Bardzo przyzwoita sylikonowa baza, która nadaje skórze jedwabistej gładkości, wyrównuje grudki i otwarte pory. Ze wszystkimi testowanymi prze mnie podkładami działa jednolicie (nawet tymi na bazie wody, a nie sylikonu), za co olbrzymi plus, sprawia, że podkład rozkłada się równomiernie, idealnie stapia się z skórą i delikatnie przedłuża trwałość podkładu. Bardoz fajny produkt.

POZOSTAŁE




AVON PERCEIVE / WODA PERFUMOWANA
To jeden z zapachów mojego dzieciństwa, moja mama kupowała go namiętnie na początku lat 90, gdy Avon się pojawił w Polsce i był jedyną tak łatwo dostępną marką z tak olbrzymim asortymentem, w naszej mieścinie. Do mnie perfum trafił, dzięki wymianie z koleżanką, była go połowa i był sentymentalną podróżą, zapach nie do końca jest "mój", ale cała reszta trwałość, intensywność i opakowanie,  oceniam całkiem dobrze.
aktualna promocja 19,99zł / 30ml

YVES ROCHER EVIDENCE / WODA PERFUMOWANA
Perfumy z YV goszczą u mnie dość często, ze względu na to, że bardzo często są dorzucane za 1 do zamówień online, to akurat miniatura (nie taka mała 20ml), z zestawu 3 takich flakonów, który dostała moja mama i podzieliła się ze mną. Zapach kwitowy, dość wiosenny, trwałości i intensywność bardzo przeciętna, trochę mnie to zszokowało, bo zwykle jestem pod tymi względami bardzo zadowolona z zapachów Yves Rocher. 
109zł / 50ml
Tak oto prezentuje się majowe denko.
Koniecznie dajcie znać, co Was zainteresowało :)
I jakie macie wrażenia odnośnie tych produktów.
pozdrawiam Karolina!

*ceny na podstawie stawek ze strony rossmann.pl lub oficjalnych e-sklepów producentów.

Komentarze