ULUBIONE RZECZY MAJ 2017

Choć maj nie rozpieszczał nas na początku słonecznymi dniami, to swoją końcówką wynagrodził mi zimne dni. Ubiegły miesiąc minął mi w mgnieniu oka, gdyż naprawdę sporo się działo, nie mogę uwierzyć, że czekałam tak bardzo na maj, a już za nami. Dlatego pora powspominać i zrobić podsumowanie!




Co ponad to?

Oglądam Twin Peaks, choć właściwie utknęłam na drugim sezonie; pierwszy bardzo mnie oczarował, nie mogłam się doczekać dalszego ciagu i entuzjazm opadł, skończę stare odcinki, bo bardzo jestem ciekawa najnowszych, ale raczej zajmie mi to jeszcze trochę czasu w czerwcu. Obejrzałam też Ania, nie Anna i jest to pięknie i bardzo wiernie oddana historia Ani z Zielonego wzgórza, w wersji Netflixa, choć zastanawia mnie czy specyficzny sposób pokazania niektórych zachować Ani, nie ma drugiego dna. Na początku miesiąca wieczory umilał mi wieczory familijny serial, który pamietam z dzieciństwa Ich 5, obejrzałam jednak 3 pełne sezony i gdzieś mój zapał opadł. 

Odkryłam też fantastyczny kanał o weganizmie i to nasz rodzimy, po polsku, mowa o Karolinie Sobańskije i  jej kanale sygnowanym jej imieniem i nazwiskiem. Bardoz polecam, nie tylko osobą na diecie roślinnej, ale i osobą, które szukają zdrowych ciekawych przepisów podanych w bardzo przyjemny sposób, na kanale nie brak foodbooków, ale są też pysznie wyglądające vlogi. 

Instagram znów zaskoczył, choć ostatnio nie jestem najbardziej aktywym użytkownikiem, to ciagle moja ulubiona platforma social media, a opcja archiwizacji trafiła prod to do mojego estetycznego serduszka. Przyznam, że nie raz kasowałam zdjęcie, bo ostatecznie nie pasowało do reszty, teraz mogę je ukryć, zachowując komentarze i mieć pełną kontrolę nad tym co już się pojawiło na profilu :) Przy okazji, bardzo zapraszam do śledzenia mnie na Insta, znajdziecie mnie tutaj: http://www.instagram.com/weeminiblog/

POZNAŃ

Nas mieszkańców Poznania, też czeka lato pełne pyszności, dzięki HALI TOWARZYSKIEJ, czyli co weekendowemu festiwalowi foodtrukców połączonego z innymi atrakcjami: stand upami, seansami filmowymi, czy imprezami. 

I tak przebrnęliście przez najważniejsze rzeczy i wydarzenia dla mnie w maju, 
 mam nadzieję, że i dla Was był to udany miesiąc! 

Do usłyszenia Karolina!

Komentarze