Zużycia Kwiecień 2017 / DENKO / MINI RECENZJE

Bardzo cieszy mnie to, że tak samo, jak ja polubiłyście co miesięczne denka i chętnie sprawdzacie, o co pomniejszyły się moje kosmetyczne zbiory.  Wracam więc i tym razem z kolejną porcja opakowań. Nie ugniecie się pod ilością produktów, ale przecież liczy się jakość :) Zapraszam.

TWARZ

SORAYA CLINIC CLEAN / PŁYN MICELARNY 
Stanowczo nie jest to najgorszy płyn z jakim miałam do czynienia, zmywał makijaż, nie rozmazywał go po twarzy, ale zostawiał tłustą powłokę niestety to eliminuje go u mnie w przyszłości. 

RIVAL DE LOOP CLEAN&CARE / ŻEL DO MYCIA TWARZY

Produkt oprócz wysokiej skuteczności plusuje u mnie ceną i wydajnością, oczywiście nie jest to kosmetyk idealny (opakowanie, konsystencja) i nie zagwarantuje, że każdemu się spodoba; ale śmiem twierdzić, że to chyba najlepszy żel tego typu w tej kategorii cenowej.


REALASH PURE / SERUM POD OCZY
Serum dobrze się wchłaniało, nie zostawiało filtra i generalnie byłam zadowolona ze stanu mojej skóry w takcie stosowania: skóra była miękka w dotyku, mam szczęście nie mieć jeszcze wielu zmarszczek, więc nie wiem jak radzi sobie z tym problemem, choć biorąc pod uwagę jak to delikatny produkt, to nie sądzę by mógł radzić sobie z większymi zmarszczkami.

GLAM GLOW YOUTH MUD MASK / MASKA OCZYSZCZAJĄCA 
To jedna z moich ulubionych masek oczyszczających, jest zarówno silnie działająca, jak i łagodna dla skóry, dodatkowo szalenie wydajna i pięknie pachnie! Szkoda tylko, że jest taka droga ;p 

CIAŁO

EVELINE SLIM 3D / TERMOAKTYWNE SERUM MODELUJACE
Dzięki temu serum, przekonałam się, ze te chłodzące są mi dużo bliższe. To niestety piekło mnie niewiarygodnie, zużyłam je z "wielkimi bólami" i choć ładnie napinało skórę, to nie wrócę do tej wersji. Produkt bardzo wydajny.

ORGANIC SHOP / PEELING
Peelingi Organic to moje osobiste odkrycie ostatnich miesięcy, świetny peeling w dobrej cenie. Konsystencja zbita, raczej sucha, nie przecieka przez palce i dobrze oczyszcza skórę. 

WŁOSY

JOANNA ULTRA COLOR SYSTEM / SZAMPON NIWELUJĄCY ZÓŁTE ODCIENIE
To taki klasyk dla blondynek ;p Ma niebiesko- fioletową barwę, bardzo brudzi prysznic/wannę i trzeba go szybko spłukiwać, by nic się nie odbarwiło. Ale z włosami radzi sobie koncertowo, choć potwornie wysusza i trzeba uważać, aby nie zostać z niebieskimi/siwymi włosami, więc ważny jest umiar :) 

SCHWARZKOPF LIVE / SPRAY KOLORYZUJĄCY

To również pułapka dla czystej łazienki, atomizer nie jest zbyt precyzyjny, ale spray faktycznie koloryzuje włosy, nadaje intensywną barwę, która jest zaskakująco trwałą nawet do 4-5 myć (oczywiście blednie z każdym myciem).  Niestety nie jest to wydajny produkt. 



JOANNA ULTRA COLOR SYSTEM / RÓŻOWA PŁUKANKA
Oto moja ekonomiczna, wersja powyższego spray, recepta na różowe włosy? Płukanka! Delikatnie rozcieńczona w wodze, zamoczone na niecałą minutę włosy i dwa tygodnie z kolorem gwarantowane! A koszt to niespełna 7zł za całe opakowanie, które spokojnie wystarczy na 3-4 takie aplikacje.  

SCHWARZKOPF GOT2BE VOLUMANIA / LAKIER DO WŁOSÓW
Od kilku lat mój ulubiony lakier, który ostatnio zmienił szatę graficzną, na szczęście ciagle swietnie działa i ładnie pachnie :) Lakier bardzo wydajny!

MAKIJAŻ

BOURJOIS ROUGE EDITION VELVET 12 / PŁYNNA MATOWA POMADKA
To naprawdę trwała pomadka, o silnym kryciu i bardzo ładnym wykończeniu (typu welwet), jednak niestety potwornie pachnie i smakuje, przez co gdy rynek zapełnił się mniej intensywnymi zapachami straciłam ochotę na używanie tej pomadki, szczególnie, ze jak na półkę drogeryjną jest raczej droga. 

NYX LINGERIE 06  PUSH-UP / PŁYNNA MATOWA POMADKA

Uwielbiałam ją! Za kolor, konsystencje i trwałość <3 Dowodem na tę miłość, jest to, że wykończyłam ją do cna! A przecież jak, często zużywa się pomadki/błyszczyki. Była ze mną od listopada i choć mam wielką ochotę pobiec po kolejne opakowanie, to na razie spróbuje się powstrzymać i znaleść innego ulubieńca wśród tego co mam, bo mam oczywiście za wiele kosmetyków do ust. 



LOVELY NUDE MAKE UP KIT / PALETA CIENI
Ciągle sądzę, że to fajna paleta, szczególnie biorąc pod uwagę jej cenę, idealna dla osób niewymagających lub rozpoczynających przygodę z makijażem. Zużyłam prawie całkowicie pierwsze 5 kolorów, pozostałe to zupełnie nie moja bajka, jednak i tak muszę się z nią pożegnać, bo skończyła się jej data ważności. To jeden z pierwszych produktów, kupiony specjalnie do zrecenzowania na blogu, wiec tym trudniej się jej pozbyć. 
/MOJA RECENZJA PRODUKTU/ 

BIELENDA SOS EKSPERT / POMADKA OCHRONNA
Niestety pomadka okazała się dość przeciętnie nawilżać, a ładny zapach, ani dość fajna konsystencja nie były mi w stanie tego wynagrodzić. Nie mam bardzo przesuszonych ust, więc nie bardzo wiem komu i jak mogłaby służyć. 

PERFUMY

YVES ROCHER LILAS MAUVE / WODA TOALETOWA
Bardzo nieoczywisty zapach, kwiatowy, ale zarazem pudrowy. Jak na wodę toaletową trwały i bardzo wydajny. Dostałam go w obiegłym roku za 1zł w trakcie jakiejś promocji, tym bardziej oceniam na plus. 

YVES ROCHER  VANILLE NOIRE / WODA PERFUMOWANA
Ten zapach to delikatna wariacja a'la Euphoria CK, pachną naprawdę podobnie, choć inaczej, nie najlepiej idzie mi opisywanie zapachów, więc trudno mi nazwać to co je łączy.Najważniejsze jednak, ze zapach dostałam jako dodatek do zakupów w YR za darmo, a jego trwałość jest genialna! Warto szukać go w trakcie różnych promocji!


Wiosnę rozpoczynam lżejsza o kolejne puste opakowania, więcej miejsca i apetyt na kolejne nowości. Chętnie dzielę się z Wami moimi opiniami i czekam na Wasze!


pozdrawiam Karolina!

Komentarze