NIE POLECAM / Anty lista zakupów promocja rossmann -49% / - 55%

PROMOCJA TRWA OD 20 DO 28 KWIETNIA.
Promocja minus -49% w Rossmannie zbliża się wielkimi krokami, w tym roku w nieco zmienionej formie i z możliwością zwiększenia upustu do 55%, wszystko dzięki wprowadzeniu karty lojalnościowej. Zamiast trzech tygodni, w tym roku czeka na nas jeden pełen kosmetycznego szaleństwa. Zewsząd docierają do mnie poradniki, co kupić; mało kto jednak przestrzega, dlatego sama wzięłam ten temat na tapetę, by przestrzec Was przed moimi wtopami. 



PODKŁADY

co kupic w rossmanie


KOREKTORY
czego nie kupic  w rossmanie


PUDRY
co kupic  w drogerii promocja

KONTUROWANIE
rossman -49 kosmetyki

MASKARY

POMADKI
Oto BARDZO długa lista kosmetyków kolorowych, które u mnie wypadły bardzo źle i które chciałabym Wam odradzić. Jestem bardzo ciekawa, czy na moją anty listę trafił jakiś Wasz ulubieniec. Będę wdzięczna także, jeśli ustrzeżecie mnie przed zakupową pomyłką, którą same popełniłyście. Dodam jeszcze, abyście dokładnie zwracały uwagę na cenę podczas promocji, bo niektóre produkty już mają ją zwiększoną i oczywiście nadal bardziej opłaca się je kupić w trakcie "tygodnia łupów", jednak na pewno nie będzie to zniżka 55%, czy nawet 49% :( 
Pozdrawiam Karolina

Komentarze