Zużycia MARZEC 2017 / DENKO / Pielęgnacja / MINI RECENZJE

Puste opakowania zwiastują kończący się miesiąc, jak jaskółka! Bardzo lubię, gdy marzec dobiega końca, bo to zwiastuje - Wiosnę! A ja uwielbiam Wiosnę, niestety nie mam żadnych zimowych kosmetyków, które dziś pożegnamy. Za to mam ogromne denko, a to jego pierwsza część z kosmetykami do pielęgnacji.

PIELĘGNACJA TWARZY
ORIGINS DRINK UP  MASKA NAWILŻAJĄCA blog

KIEHL'S MIDNIGHT RECOVERY EYE / KREM POD OCZY
Kiehl's jest moim niekwestionowanym mistrzem w produkcji kremów pod oczy, pięknie nawilżają, genialnie odżywiają i spełniają swoje zadnie, ten konkretny ma regenerować skórę, zmniejszać widoczność linii i redukować opuchliznę oraz cienie - co najważniejsze wszystkie wymienione zadania, spełnia! Jest niesamowicie wydajny (ja 3 ml używałam przez 3 tygodnie!), krem wart każdej złotówki. 
124zł / 15ml

ORIGINS DRINK UP / MASKA NAWILŻAJĄCA
10 minutowa wersja słynnej maski całonocnej, zniknęła u mnie w mgnieniu oka! Nie dlatego, że jest niewydajna, a e dlatego, że przez apetyczny zapach, sięgałam po nią bardzo często. pachnie Genialnie nawilża, używam jej dwa razy w tygodniu od listopada, myślę że to dobry wynik. Skóra po jej zastosowaniu była miękka i gładka. 
99zł /100ml


PERFECTA SLEEP MASK ELIXIR NA KRÓTKIE NOCE blog

BABUSZKA AGAFI MASKA DO TWARZY DZIGCIOWA
Maseczka oczyszcza w stopniu dobrym, choć nie jest to najsilniejsza z możliwych masek, nie podrażnia, łatwo się zmywa i szybko i równomiernie zasycha. Tania, wydajna i o dobrym składzie. 
7,99zł / 100ml

PERFECTA SLEEP MASK / ELIXIR NA KRÓTKIE NOCE
Bardzo zaskakujący kosmetyk! Byłam do niego nastawiona sceptycznie, ale ta maska rzeczywiście chłodzi, nawilża i rozjaśnia skórę, nie działa może tak cudownie jak maseczki koreańskie, ale jest też znacznie tańsza.  W rezultacie ta po krótkiej nocy wygląda zdrowiej; niestety stosowana zbyt często przestaje działać i zaczyna zapychać. 
9,29zł / 50ml

 HOLIKA HOLIKA BABY PET MAGIC MASK MASKA W PŁACIE opinie blog

SKIN79 ANIMAL MASK FOR DARK PANDA / MASKA W PŁACIE
Cudowna! Nie mam słów, by opisać ,jak bardzo jestem z niej zadowolona. Pięknie rozjaśnia i nawilża, jest idealna dla szarej i zmęczonej skóry. W mojej rodzinnej miejscowości dostępna stacjonarnie, często w promocyjnej cenie, wiec mam szczęście i mogę się obkupić na zapas :) 
19,99zł / 1szt

HOLIKA HOLIKA BABY PET MAGIC MASK / MASKA W PŁACIE
Kolejna świetna maseczka, genialna jako kuracja uderzeniowa przed imprezą, natychmiast poprawia wygląd skóry i poprawia jej elastyczność. 

PIELĘGNACJA CIAŁA

PALMER'S NATURAL BRONZE BALSAM BRONZUJĄCY opinie blog

PALMER'S SOFTENS SMOOTHIES / BALSMAN NAWILŻAJĄCY
Balsam ma gęsta konsystencje, potrzebuje chwili by się wchłonąć, jednak wnika w skórę całkowicie i intensywnie ją nawilża, ma intensywny kokosowy zapach. Polecam, choć jest to raczej droga "zabawa". 
ok 25zł / 400ml

PALMER'S NATURAL BRONZE / BALSAM BRONZUJĄCY
Balsam faktycznie dodaje koloru skórze, niestety jest to bardzo pomarańczowy odcień, w dodatku bardzo brzydko pachnie i zapach ten oksyduje ze skórą jeszcze bardziej, najgorsze jest to, że utrzymuje się, schodzi nierówno. 
ok 30zł / 250ml

ISANA KEEP COOL ŻEL POD PRYSZNIC opinie blog

ORGANIC SHOP ORGANIC MANGO&SUGAR BODY SCRUB / PEELING
Naturalny peeling z naprawę dobrym składem. Gęsta konsystencja, dobrze się rozprowadza, delikatnie masuje, bardzo wygładza skórę i smakowity zapach! Polecam.
ok 10zł / 250ml

ISANA KEEP COOL / ŻEL POD PRYSZNIC
Tym razem wybrałam wersje z pandą! Urocza etykieta i zapach owoców, który przebija te z YR i TBS! A niska cena i łatwa dostępność dopełniają całości. 
3,99zł / 300ml

PIELĘGNACJA WŁOSÓW
 JOICO K-PAK COLOR THERAPY STYLING OIL OLEJEK DO WŁOSÓW opinie blog

JOICO K-PAK COLOR THERAPY STYLING OIL / OLEJEK DO WŁOSÓW
Genialny olejek! Przede wszystkim faktycznie nawilża końcówki, wygładza i zapobiega elektryzowaniu; nie wiem jakie macie preferencje co do olejków, ale ten spełnia wszystkie moje oczekiwania. Wydajność to jego drugie imię, choć lubię przesadzać z produktami do włosów stosowałam go przez ponad rok! Nie można tez go przedawkować, bo nie skleja i nie przetłuszcza. Ma gęstą konsystencje i ładny intensywny zapach. Bardzo polecam!
69-99zł / 100ml


SCHWARZKOPF GLISS KUR ULTIMATE RESIST / ODŻYWKA W SPAYU
Świetnie wygładzająca odżywka, dobrze nabłyszcza i ładnie pachnie. Dodatkowo ma jeszcze jeden plus, naprawdę dobry rozpylacz; spray pryska równomiernie i nie pluje punktowo.
12,99zł / 200ml

POZOSTAŁE

Okazuje się, że marzec to miesiąc pielęgnacyjnych dobrodziejstw, skończyłam wiele naprawdę dobrych produktów, które szczerze polecam i chętnie sięgnę po nie ponownie. I już zapraszam Was na kolejną część zużyć, tym razem z sporą ilością kosmetyków kolorowych :)
pozdrawiam Karolina

Komentarze