Zużycia MARZEC 2017 / DENKO / kolorówka / MINI RECENZJE

Naprawdę od kilku miesięcy staram się inaczej podchodzić do kosmetyków i zakupów, jednak nie ma to wpływu na to, że ciągle mam co wyrzucać! Tym razem byłam już bezlitosna :) Z racji, że lada dzień będziemy się przeprowadzać, pozwoliłam sobie na konkretną selekcję :) Zapraszam zatem na zapowiadane wcześniej porządki w kosmetykach kolorowych.

TWARZ
ANNABELLE MINERALS  PUDER ROZŚWIETLAJĄCY opinie blog

AVON LUXE / PODKŁAD ROZŚWIETLAJĄCY
Jest u mnie bardzo długo (chyba 3 lata) i nim go wykorzystałam to się rozwarstwił ;/ Niechętnie sięgałam po niego, bo choć pięknie wyglądał od razu po nałożeniu, to w ciągu dnia wchodził w  załamania, ważył się na nosie i bardzo ciemniał. Efekt rozświetlenie wyłącznie w trakcie aplikacji, szybko znikał. 
56zł / 30ml

MAYBELLINE SUPER STAY 24 (05) / PODKŁAD O PRZEDŁUŻONEJ TRWAŁOŚCI
Nie powiem Wam o nim wiele, źle dobrałam kolor: w sklepie wydawał mi się perfekcyjny, okazał się jednak zbyt jasny (kolor o różowych tonach: 05 LIGHT BEIGE). Użyłam go dwa razy, ale bardzo się odcinał i podkreślał pory na nosie, nie wiem czy spróbuje z ciemniejszym odcieniem. Jest prawie nowy, wiec oddaje go w dobre ręce.
41,99 zł / 30ml

ANNABELLE MINERALS / PUDER ROZŚWIETLAJĄCY
To jest to! Puder utrwala, daje efekt satynowy na buzi, nie ma drobinek; a buzia dzięki niemu wygląda świeżo i gładko. Jak na puder sypki, nie pyli aż tak bardzo. Jest wydajny, dość poręczny, choć opakowanie nie pozwala na zużycie całości. POLECAM
34,90zł / 4g

OCZY
JELLY PONG PONG 2-IN-1 EYELINER&SCHADOW KREDKA DO OCZU opinie blog

LOVELY BROW GEL CREATOR 1 / ŻEL DO BRWI
Bardzo słaby żel, ma kolor, który nie pasuje zupełnie nikomu, nie utrwala brwi, choć kolor nie znika w trakcie dnia. 
9,95zł / gramatura niepodana na opakowaniu

JELLY PONG PONG 2-IN-1 EYELINER&SCHADOW / KREDKA DO OCZU 
Czarna gruba kredka, naprawdę dobrze na pigmentowana, służyła mi długo, ale czas już się pożegnać. Kredka była elementem Glossy boxa (gdy ten jeszcze się tak nazywał) i nie mogę odnaleźć jej ceny oraz dostępności Polsce.
brak informacji

USTA

BOURJOIS ROUGE EDITION VELVET 10 / MATOWA PŁYNNA POMADKA
BOURJOIS ROUGE EDITION VELVET 12 / MATOWA PŁYNNA POMADKA
Moje pierwsze płynne matowe pomadki, o kremowej, ale suchej konsystencji, świetnie się rozprowadzają na ustach, jedna długo zasychają i choć są trwałe, to jednak nierówno się zjadają, są dość drogie i niestety strasznie pachną ;/ 10 to odcień brudnego różu, 12 ciemna, ceglana czerwień.
55,90zł /7,7ml

L.A GIRL MATTE LIPGLOSS  833 FLEUR  / MATOWA PŁYNNA POMADKA
Matowa pomadka  w płynie, która bardzo długo zasycha. Ma zaskakująco mokrą konsystencję. Efekt matu jest bardziej satynowy, niż bez błysku. Kolor to coś pomiędzy beżem, a pomarańczem. Nie polecam.
ok 20zł / 5g

MAC CORAL BLISS POMADKA opinie blog

EVELINE LONG VELVET MATT 415 NUDE PINK / MATOWA PŁYNNA POMADKA
Określenie VELVET idealnie opisuje efekt jaki daje ta pomadka, jest zaskakująco trwała i naprawdę dobrze kryje. Kolor na pewno nie jest nude, dla mnie to taki ciemny przygaszony brudny róż z czymś lekko brązowym, bardzo nietypowy ocień - mi jednak odpowiadał.
14,99zł / 9ml

MAC LIPSTICK CORAL BLISS / POMADKA
Wykończenie CREMESHEEN. Ta pomadka ma mnóstwo plusów i nawet wyższa cena nie jest w stanie jej zaszkodzić. Od estetycznego i solidnego opakowania,  przez ładny zapach, do świetnej kremowej konsystencji, naprawdę nie ma na co narzekać. Trwałość jak na to wykończenie, czyli coś miedzy połyskiem, a welwetem jest też dobra! Kolor to kwestia gustu, mnie ten łososiowy róż zachwycał. Został mi jej dosłownie mały czubeczek, ale że mamie brakuje jednego produktu do "BackToMac" to oddałam jej już to opakowanie ^^ Bardzo polecam!
89zł / 3g



CATRICE ULTIMATE COLOUR 050 PRINCESS PEACH / POMADKA
Bardzo kremowa pomadka o średnim kryciu. Naprawdę przyjemny produkt, o przyzwoitej trwałości  jak na klasyczną pomadkę i to w tej cenie. Nie wysusza. Cudny pomarańczowy kolor!
ok 18zł / 3,8g

ISADORA PERFECT MOISTURE / POMADKA
Matowa, intensywnie czerwona, całkiem dobra, choć mogła by być bardziej matowa i trwalsza. Była ze mną prawie 3 lata, czas dać jej odejść.
57zł / 4,5g


EVELINE MAXINTENSE KONTURÓWKA  opinie blog

WIBO LIPS TO KISS / POMADKA W KREDCE
Tania, drogeryjna kredka do ust. Intensywny kolor, średnia trwałość, niestety przy codziennym stosowaniu wysusza i w trakcie dnia wchodzi w załamania, podkreślając suche skórki.
9zł / 5g

EVELINE MAXINTENSE / KONTURÓWKA 
Kredka choć ma ładny kolor, nude w odcieniu brąz; to zupełnie nie przekłada się na usta, bardzo trudno ją zaaplikować, jest tempa i twarda. Niestety nigdzie nie ma informacji, jaki to kolor ;/ Ma temperówkę w zatyczce, niestety przez to ta jest za ciężka i zsuwa się z kredki ;/
6,99zł / 10g

Jak widzicie ciągle eliminuje. Choć już dawno doszłam do etapu, gdzie samo posiadanie mnie nie cieszy, trudno pozbyć się wszystkiego na raz. Chcę kosmetyków zaufanych, które faktycznie mnie zadowalają; tu pojawiła się duża część produktów, których pozbywam się, bo ich nie używam lub gdyż się nie sprawdziły. Pewnie gdyby nie przeprowadzka nie miałabym serca ich wyrzucić, ale skoro jest ku temu okazja...


Koniecznie dajcie znać co sądzicie!
 A także podzielcie się swoimi spostrzeżeniami i dajcie znać, 
czy na coś Was namówiłam lub przed czymś ostrzegłam :)

pozdrawiam Karolina

Komentarze