ULUBIONE RZECZY: MARZEC 2017

Marzec minął mi w mgnieniu oka, z drugiej zaś strony gdy zbierałam ulubieńców na ten miesiąc, kilka rzeczy wydało mi się tak odległych, że sądziłam iż działy się w lutym, a nawet styczniu! To przez to, że ostatnio żyję na podwójnych i dzieję się aż tak dużo :)


CO PONAD TO?

Przeczytałam książkę SKIN COACH. TWOJA DROGA DO PIĘKNEJ I ZDROWEJ SKÓRY - BOŻENY SPOŁOWICZ i niestety jestem trochę rozczarowana. Książka była szeroko omawiana w blogerskim świecie i raczej polecana. Moim zdaniem, nie jest to pozycja dla kogoś, kto ma za sobą już kilka podobnych książek,ponad to zawiera błędy zarówno językowe, jak i merytoryczne, a wszechwiedząca ekspercka narracja - jest mocno zniechęcająca. 

Filmowo mam po marcu naprawdę co wspominać, oprócz absolutnych hitów, które już Wam poleciłam u góry, widziałam również UKRYTE DZIAŁANIA - poruszają mnie historię o emancypacji, choć spodziewałam się odrobinę innego kina i czułam pewną płytkość tematu, to wyszła dość lekka pozycja i ostatecznie jest to fajny film na np. dziewczyński wieczór. Byłam w kinie też na LOGANIE, czyli ostatnim Wolverine, który bardziej przypominał melancholią ostatnie dwa Bondy, niż X-menów, ale to oczywiście zrozumiałe biorą pod uwagę, że to pożegnanie z serią. Ja nawet się wzruszyłam, także nie mogę nie polecić.  W serialowym świecie, próbowałam oglądać ŻONE IDEALNĄ (przeszłam przez dwa sezony) i gdy skończy się u mnie zamieszanie, pewnie wrócę do tego serialu, jako umilacza przed snem. Obejrzałam też IRON FIST i mnie podobał się bardziej niż Cage i pierwszy sezon Daredevile, ale nie na tyle by trafić na listę ulubieńców.

Mieszkanie! W ostatnich dniach marca w końcu się przeprowadziliśmy; oficjalnie mamy swoje miejsce <3

POZNAŃ

GOŁE BABY / KNAJPA
Nie wiem jak kanapki, ale taco frytki to odjazd! Moje z grillowanymi warzywami, były eksplozją smaku i koloru.

WYPAS / KNAJPA
Na koniec najlepsze wegetariańskie jedzenie ever <3 Przysięgam, tam nawet mój tato mógł by zmienić się z mięsożercy w veganina ;p 

A jak tam Wasz marzec? 
Koniecznie dajcie znać, co u Was i jak prezentują się moi ulubieńcy!

pozdrawiam Karolina!

Komentarze