SUBIEKTYWNY PRZEWODNIK KIEHL'S / 10 przetestowanych przeze mnie produktów

Moje pierwsze spotkanie z marką KIEHL'S miało miejsce kilka lat temu, niestety były to wówczas wyłącznie zazdrosne spojrzenia na zagraniczne kanały beauty. Pierwsze prawdziwe podejście do marki, o którym naprawdę warto wspomnieć miało miejsce 2 lata temu; w Warszawskim butiku.  Od tamtej pory poznałam się z marką na tyle dobrze, by dziś móc przedstawić Wam swój subiektywny przewodnik po produktach tej marki.

OTO 10 KOSMETYKÓW KIEHL'S KTÓRE STOSOWAŁAM

Oto małe vademecum o kosmetykach KIEHL'S, subiektywny przewodnik w pigułce. Produktom do pielęgnacji okolic oczu oddałam serce i nie mam zamiaru szukać niczego innego; pozostałe kosmetyki w zależności od dopasowania do potrzeb również się spisują. Wiem, że wiele z Was szuka informacji na ich temat, waha się i jest niezdecydowanych, mam nadzieję, że ten wpis rozwieje Wasze wątpliwości. 

JAKI JEST WASZ ULUBIONY PRODUKT KIEHL'S?

pozdrawiam Karolina


Komentarze